بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید – پایانامه ارشد

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و  ارزیابی های خرید

تکه ای از متن پایان نامه :

قابل توجهی را برای مشتری ایجاد می نماید ، اهمیت ویژه ای نیز از لحاظ میزان فروش برای فروشگاه دارد.

اتخاذ تصمیم در خصوص موقعیت فروشگاه بسیار مهم می باشد . زیرا تغییر دادن محل فروشگاه ها بسیار مشکل می باشد و یا زیان بالایی به همراه دارد .اگر فروشگاه در خصوص قیمت گذاری و تأمین کالاها دچار اشتباه و مشکل گردد این معضل قابل جبران می باشد ، اما اگر چنین اشتباهی در خصوص انتخاب محل و موقعیت فروشگاه صورت پذیرد جبران آن بسیار دشوار و پرهزینه خواهد بود.

تصمیم گیری در مورد محل و موقعیت مرکز خرید و فروشگاه به سه عامل اساسی زیر بستگی دارد :

مشتریان

محیط عمومی شهر

محل اختصاصی فروشگاه

 

 

 

6)بعد مسافت برای دسترسی به مرکز خرید

7)خطوط حمل و نقل (جاده ،سیستم ریلی ، اتوبوس و …)

8)میزان دسترسی به وسایل ارتباط جمعی (روزنامه ، کتاب ، مجلات ، رادیو ، تلویزیون..)

9)میزان بهره گیری از وسایل نقلیه شخصی

10)سایر مراکز خرید رقیب در نزدیکی بازار هدف

3)شرایط اختصاصی محل فروشگاه :

شرایط اختصاصی محل فروشگاه که شامل

1)متناسب بودن محل فروشگاه و مرکز خرید با هدف از تأسیس آن

2)تناسب اجاره بها و یا قیمت خرید زمین که در این صورت هزینه های سنگینی به مجموعه تحمیل     نمی گردد.

3)هماهنگی و تناسب محل از لحاظ سمت ، جهت و اندازه محل مرکز خرید که می تواند به تقویت و یا تضعیف فروش منجر گردد.(همان منبع)

 

31-2مصرف کنندگان و عوامل موثر بر جذابیت مراکز خرید

مراکز خرید مانند اماکن عمومی  با مسئولیت های مشخصی هستند که مصرف کنندگان  و مشتری ها وقت زیادی را در آن صرف می کنند. بنابراین مراکز خرید نیازمند آشنایی کامل با احتیاجات مصرف کنندگان هستند و این بدین معناست که باید در مکان خوبی از مناظرذیل تأسیس شوند :

 مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید