بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید – پایانامه کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و  ارزیابی های خرید

تکه ای از متن پایان نامه :

– علایق و سلائق مصرف کنندگان

3- دسترسی خوب و راحت برای مشتری از نظر امنیت و پاکیزگی

مراکز خرید در فراهم کردن خدمات به مشتری ها باید کوشا باشند که شامل امکانات خوب ، پارکینگ ،توالت ، صندوق و اطلاعات ، وجود امکانات و برنامه هایی جهت گذراندن اوقات فراقت مشتریان ، امکان دریافت نظرات ، سوالات ،پیشنهادات و انتقادات باشد. (CSR Annual Report CORIO, 2008)

 

 

 

 

در این قسمت  آغاز  به معرفی مرکز خرید هایپراستار  می پردازیم و سپس در مورد  اقدامات مراکز خرید و فروشگاههای زنجیره در زمینه مسئولیت اجتماعی اشان می پردازیم .

2-31 مرکز خرید هایپر استار

کارفور اس‌آ (به فرانسوی: Carrefour SA) یک مجموعه از ابربازار زنجیره‌ای فرانسوی می باشد. مقر این شرکت در لووالوا- پره فرانسه می باشد و بزرگ‌ترین ابربازارهای زنجیره‌ای از لحاظ تعداد، دومین از لحاظ درآمد، و سومین از لحاظ سوددهی بعد از وال- مارت و تسکو می باشد. کارفور در فرانسوی به معنی «چهارراه» می باشد.

در سال ۱۳۸۸ کارفور و ماجد الفطیم امارات با نسبت مشارکت ۲۵% و ۷۵% اقدام به افتتاح اولین ابربازار (هایپرمارکت) در ایران بنام هایپراستار در بلوار فردوس در غرب تهران با سرمایه‌گذاری اولیه ۶۰ میلیون دلار کردند.همچنین دومین شعبه این ابربازار در شهر شیراز و در محل مجتمع بزرگ تجاری – تفریحی خلیج فارس در حال راه اندازی می‌باشد.

گروه ماجد الفطیم در سال 1992 توسط ماجد الفطیم تاسیس گردید و شرکت با ترکیبی از خرید و تفریح، مفهوم جدیدی را در خرده‌فروشی ایجاد کرد زیرا مجموعه این مطلب را درک نموده می باشد که مشتریان به چیزی بیش از خرید نیازمندند.

سیاست کلی هایپراستار ارایه محصولات متنوع، با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در ایران می‌باشد. در این فروشگاه‌ها مشتریان علاوه بر برخوداری از قیمت مناسب، دامنه انتخاب متنوعی خواهند داشت.

از اصول کلی گروه  ماجد الفطیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخفیف ، مجموعه‌ای وسیع ، خدمات ، کنترل بهداشت ، پارکینگ رایگان

ارزش های هایپر استار

 مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید