بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید – دانلود پایانامه ارشد

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و  ارزیابی های خرید

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

ارزش‌های شرکت هایپراستار عبارتند از شنیدن، یادگیری و رهبری:

  • شنیدن ، به این معنی که چیزی که برای مشتری مهم می باشد برای کسب و کار هایپراستار هم مهم می باشد.
  • یادگرفتن ، زیرا با یادگیری رشد ایجاد می گردد.
  • مدیریت ، زیرا با مدیریت و برنامه ریزی موفقیت فردا ساخته می گردد.

تعهد عمیق هایپر استار به جامعه به عنوان یک بازیگر اقتصادی، مسئولیت پذیر و یک شهروند سازمانی می باشد.

11) اولین مرکز تجاری در ایران که دارنده گواهینامه و لوح ایمنی با درجه کیفیت خوب در برابر آتش‌سوزی جهت افزایش امنیت خاطر مشتریان گرامی می باشد.

(www.hyperstar.com)

2-32مسئولیت اجتماعی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای:

تا سال ها پیش بنظر می رسید که مسئولیت اجتماعی یک نوع خط مشی و سیاست مطلوب می باشد ، اما با رشد آگاهی مصرف کنندگان از طریق رسانه ها و سازمان های غیر دولتی ، خرده فروشان نیاز به تفکر دوباره در مورد تأثیر خودشان در محیط زیست و اثر آن بر فعالیت کسب و کارشان دارند.بدون شک عدم انجام     فعالیت های مسئولیت اجتماعی توسط شرکت ها ، سازمان ها و مراکز خرید و سایر ارگان ها باعث ایجاد ریسک های زیادی می گردد.

در صورتی که فروشگاه ها و مراکز خرید به مسئولیت های اجتماعیشان پایبند نباشند ، اخبار و گزارش عملکرد منفیشان توسط روزنامه ها، اینترنت ،رسانه های گروهی در سرتاسر جهان پخش می گردد.

امروزه مشتریان و مصرف کنندگان در مورد محصولاتی که خریداری می کنند ، کارمندان محلی که کار می کنند و همچنین سرمایه گذارانی که در مکانی خاص سرمایه گذاری می کنند  ، نگرانی های بسیاری دارند. همچنین مصرف کنندگان و مشتریان انتظار دارند که کسب و کارها به روش هایی که باعث ایجاد اثر مثبت بر پایداری در جامعه و محیط زیست گردد روی بیاورند. بنابراین طراحان و سازندگان مراکز خرید باید نگرانی ها ی مصرف کنندگان و مشتری ها را مد نظر قرار دهند و با انجام فعالیت های مسئولیت اجتماعی باعث کاهش خطر در معرض قرار گرفتن رویکرد غیر مسئولانه قرار گیرند.

در این بخش به چند نمونه از راه کارهایی که به مراکز خرید کمک می کند تا به یک مرکز خرید با مسئولیت اجتماعی بالا تبدیل گردد ، اشاره می کنیم .

  • تولید محصول و برچسب گذاری آن :

 مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید