تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان 

تکه ای از متن پایان نامه :

  • احساس تعلق[1] : افراد کمی هستند که دوست دارند تنها بمانند بیشتر مردم ذاتا تمایل دارند احساس کنند به یک گروه تعلق دارند، بسیاری از مشتریان برای این که احساس کنند به یک گروه خاص تعلق دارند پول خرج می کنند. و در این میان شرکت ها و سازمان های بسیاری روی احساس تعلق و تمایل افراد برای وابستگی بهره گیری می کنند، احتمالاً این جمله را شنیده اید که ” تو عضوی از خانواده بزرگ ….. هستی ” .
  • عشق[2]:این انگیزه قوی احساسی، در سه سطح اتفاق می‌افتد: « ارتباط، عشق و ازدواج»،  مردم به عشق و ارتباط رودررو علاقه زیادی دارند. با این‌وجود، در بسیاری موارد تکنولوژی جانشین ارتباط شده می باشد. امروزه مردم از دستگاه‌های سخنگوی اتوماتیک، ایمیل و نامه‌‌ صوتی بهره گیری می‌کنند. تفریحاتی مثل تماشای تلویزیون، بازی‌های ویدئویی و تماشا کردن دی‌وی‌دی‌ها افراد را بیشتر از هم جدا می‌کند. اگر راهی برای ایجاد ارتباط به مشتری احتمالی پیشنهاد گردد، پیام تبلیغی اثر عمیق‌تری خواهد داشت. عشق یا قول دسترسی عاشقانه در انواع مختلفی از آگهی‌ها به‌چشم می‌خورد،داشتن دندان‌های سفیدتر، پوشیدن لباس مناسب، راندن یک اتومبیل خاص و یا صرف غذا در یک رستوران خاص، همگی این بار معنایی را دارند که اگر صاحب این موارد بوده و یا این پیشرفت‌ها را داشته باشید، عشق به سراغتان می‌آید(گونیلیوس،2011: 213).
  • رضایت آنی[3]: در قرن بیست و یکم مردم گرفتارتر از همیشه هستند به همین دلیل پیوسته بدنبال زمانی برای آرامش یا پرداختن به کار های مورد علاقه خود هستند والدین می خواهند وقت بیشتری داشته باشند تا در کنار خانواده بگذرانند، پس پیام هایی مانند :” در نصف زمان معمول اتاق خود را جارو کنید ” بسیار تأثیر گذار هستند.دنیای امروز دنیای عجله می باشد همه از ما انتظار دارند که مشکل آنها را در کمترین زمان ممکن رفع نماییم یا کالای مورد نیازشان در کمترین زمان ممکن در اختیارشان باشد، پس شرکت ها و سازمان ها روی این احساس رضایت آنی بسیار کار می کنند؛ کلماتی مانند اکنون، امروز،در یک ساعت یا کمتر،۲۴ ساعته و از این قبیل برای تحریک کردن این احساس مشتری می باشد؛ حرک های احساسی زیادی وجود دارند که با بهره گیری از آنها می توانیم مشتریان هدف خود را تحت تأثیر قرار دهیم،احساسات قدرتمند

[1].Attachment

[2].Love

[3]. ImmediateSatisfaction

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه