دانلود پایانامه کارشناسی ارشد در رابطه با : بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و  ارزیابی های خرید

تکه ای از متن پایان نامه :

موفقیت شرکت ها بر پایه این امر می باشد که استراتژی های آنها بتواند بین قابلیت های درونی سازمان و فرصت های بیرونی آن به نحوی هماهنگی ایجاد کند که آن شرکت بتواند در کوشش بر زیرا تجارت باعث برآورده کردن شاخص های کلیدی خرید مصرف کنندگان از قبیل : قیمت ، کیفیت ، ایمنی ، در دسترس بودن و راحتی می باشد، مطالعات نشان می دهد که تمایل برای خرید یا (نخریدن ) بر پایه شاخص های ارزش محور از قبیل آزادی کار کودکان ،کاهش اثرات زیست محیطی و آزادی در خرید افزایش می یابد.

5 – افزایش بهره وری و کیفیت :

کوشش شرکت ها برای بهبود شرایط کاری می باشد ، کاهش اثرات محیطی یا افزایش به کار گیری نیروی کار موجب افزایش بهره وری می گردد.

6-افزایش توانایی برای جذب و نگهداری کارکنان :

شرکت های معتقد به مسئولیت اجتماعی بالا ، اغلب در حفظ و نگهداری کارکنان ، کاهش جابجایی و تعهدات استخدام و هزینه های آموزش به نتایج مثبتی رسیده اند.

 

7-کاهش مقررات دست و پا گیر :

یکی از مزایای مهم مسئولیت اجتماعی ،کاهش مقررات مکانی و محیطی و بجای آن تعیین برنامهای رسمی وشناخته شده مانند اختصاص پاداش به شرکتهایی می باشد که فعالیت آنها  در راستای کاهش اثرات منفی زیست محیطی و سلامت و ایمنی می باشد.

8- دست یابی به سرمایه :

شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی بالا به سرمایه هایی دست می زنند که دیگران به آن سرمایه ها دست نیافتندWorld Bank Institute ,2005,45))

2-23 مسئولیت اجتماعی و حمایت از حقوق مصرف کننده :

حقوق مصرف کننده یعنی مجموعه اختیارات و امتیازاتی که مصرف کننده درقبال اقدام خرید یک کالا یا خدمت بروزاشکال، معلوم شدن عیب و نقص، احراز ضرر و زیان، عدم کارآیی، و ثمر بخشی و یا ایراد خسارت، برای جبران ضررخود از آن بهره گیری کند. در صورتی که از حقوق مصرف کننده حمایت گردد ، مصرف کننده از حقوقی زیرا حق برخورداری از انتخاب ، حق برخورداری از کالا و خدمات ایمن ، حق برخورداری از اطلاعات درست ، حق برخورداری از حمایت دولت و تشکل های مدنی در جهت احقاق حقوق خود برخوردار می باشد برای داشتن تعریف صحیح و دقیق حقوق مصرف کننده لازم می باشد این نکته یادآوری گردد که حقوق مصرف کننده درمعنای عام خود تنها به حقوق مصرف کنندگان نهایی کالاها و خدمات منحصربه فرد نمی گردد. بلکه شرکت ها در برابر تمامی افراد جامعه حتی افراد نسل بعد مسوول هستند. به عنوان مثلا آسیب رسانیدن به محیط زیست یا آلودگی آب ها ولو با تولید کالایی با کیفیت برای بهره گیری نهایی گروه معدودی از افراد جامعه غیر قابل توجیه و تفسیر می باشد .از طرفی تولیدکنندگان بایستی منافع بلند مدت مشتریان را در فرآیند تولید کالا و خدمات در نظر داشته باشند. از این روست که اگر برخی از مشتریان به دلیل دانش محدود در مورد بعضی از محصولات مورد نیاز گسترده تری به مصرف کننده اطلاعات صحیح را برسانند و آنها را از نامرغوبی کالای تولید شده آگاه سازند.(سایت مسئولیت اجتماعی)

 مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید