دانلود پایان نامه ارشد درباره : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان 

تکه ای از متن پایان نامه :

افراد نوآ‌ور و خلا‌‌ق، برای ایجاد جاذبه‌های تبلیغاتی ممکن و عملی، از روش‌های مختلفی بهره گیری می‌کنند. بعضی از این افراد ضمن گفت‌و‌گو با مصرف‌کنندگان، کارشناسان و ‌رقبا به استقرا روی می‌آ‌ورند. مصرف‌کنندگان مانند منابع خوب برای ارایه‌ ایده‌های مناسب به‌شمار می‌روند. احساس آنها در‌باره‌ نقاط قوت و کاستی‌های موجود در مورد نام تجاری، سر‌نخ‌های خوبی پیش‌روی خط‌مشی نوآورانه می‌گذارد.بعضی از افراد خلاق، برای تهیه‌ پیام‌های تبلیغاتی از یک چارچوب قیاسی بهره گیری می‌کنند. مالونی به این نتیجه رسیده می باشد که خریداران از خرید هر کالا، یکی از این محاسن چهارگانه را انتظار دارند: منطقی، حسی، اجتماعی و رضایت باطنی؛ در جاذبه منطقی به طور مشخص و صریح مزایای کالا، خود کالا، ویژگی‌های آن و … یاد شده،و از پرداختن به مسایل وموضوعهای حاشیه‌ای خودداری می‌گردد؛ در تبلیغ با جاذبه‌ احساسی بر خلاف جاذبه منطقی، کوشش در تحریک احساسات فرد و برانگیختن آن و رسیدن به مقصود از این راه می باشد؛ در تبلیغ با جاذبه‌ اجتماعی، کوشش بر آن می باشد تا بهره گیری از کالا با یک موقعیت اجتماعی ویژه ارتباط داده گردد؛ در تبلیغ با جاذبه‌ رضایت باطنی، کوشش بر آن می باشد که با ارایه علت های متنوع، مصرف‌کننده از مصرف کالای مورد نظر احساس رضایت و خشنودی کند(کاتلر،1383: 168).

  1. ارزیابی و انتخاب پیام: تبلیغ‌کننده بایستی پیامهای مختلفی را ارزیابی کند، یک آگهی تبلیغاتی خوب آن می باشد که بر یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد تکیه کند، در این زمینه پیشنهاد شده می باشد که پیامها بر اساس مطلوب‌بودن، استثنایی‌بودن و باورکردنی‌بودن رتبه‌بندی شوند؛ پیامها بایستی در وهله اول درمورد کالا مطلوب و جالب بگویند،هم‌چنین پیامها بایستی چیزی منحصر به فرد یا شاخص درمورد‌ کالا مطرح سازند که همه نامهای تجاری واقع در طبقه کالا از آن برخوردار نباشند، سرانجام پیامها بایستی باورکردنی و قابل اثبات باشند.
  2. اجرای پیام: اثربخشی یک پیام نه فقط به اینکه چه گفته می‌گردد، بلکه به چگونه گفتن هم بستگی دارد. بعضی از آگهی‌ها جایگاهی منطقی را اشغال می‌کنند، در حالی که پاره‌ای از آگهی‌ها به دنبال کسب جایگاهی عاطفی هستند.افراد ابداع‌کننده بایستی هم‌چنین به دنبال سبک، آهنگ، واژه و قالب برای اجرای پیام‌ باشند، این ارکان همگی بایستی تصویر و پیام منسجمی را ارایه دهند.

شمار کل پخش:حاصل ضرب دسترسی در فراوانی متوسط می باشد،(یعنیR*F=E ). این عدد، ناخالص بینندگان یا شنوندگان(GRP)هم نام دارد. در صورتی که با یک برنامه‌ رسانه‌ای بتوان با فراوانی متوسط پخش ۳ به ۸۰ درصد منازل دسترسی پیدا نمود، گفته می‌گردد برنامه رسانه دارایGRPبرابر با ۲۴۰ می باشد. حال اگر GRPبرنامه رسانه‌ای دیگری برابر با ۳۰۰ باشد، گفته

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه