دانلود پایان نامه: شناسایی نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان 

تکه ای از متن پایان نامه :

فروشگاه و طولانی تر کردن خرید آنان بهره گیری می کنند. حتی موزیک نیز بشکل قدرتمندی باخواهند کرد و آشنائی با سبکهای جدید تأثیر ابلاغ ها را بیشتر می کند. ابلاغ متفاوت و متمایز که نشانه هایی از تازگی داشته باشد بطور قطع توجه گروه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

  1. تبلیغ چند منظوره می باشد و اهداف گوناگونی را دنبال میکند مانند آگاه کردن، آموزش، ترغیب، تشویق، تحریک، دعوت، یادآوری، بازآوری و تحکیم و متقاعد ساختن که در ادبیات بازاریابی و تبلیغات آنها را تبلیغات آگاه کننده، دعوت کننده، تحکیم کننده، یاد آوری کننده تطبیقی و مقایسه ای می نامند و هر یک شیوه ها و سبکها و ابزارهای خاص خود را می طلبد.  هر اندازه قلمرو فعالیت گسترش می یابد و رقابت بیشتر می گردد اهداف نیز متنوع تر و دستیابی به آنها دشوارتر می گردد.
  2. تبلیغ جهت دار می باشد و پس نیازمند مسیر و مقصدی معین می باشد تا بتواند در همان جهت دنبال گردد.  چگونگی رسیدن به مقصد و جهت گیری در تبلیغات بیانگر استراتژی تبلیغات می باشد.
  3. تبلیغ برای تغییر می باشد. هدف نهایی هر تبلیغ ایجاد تغییر در بسیاری از زمینه ها و عوامل مانند تغییر در توجه، بینش، دانش و رفتار مخاطبین و تغییر جایگاه ها و پایگاه ها می باشد(روستا و خویه، 1388: 29- 28).

1.4.1- نکته در باب تعریف تبلیغات

در تعریف تبلیغات باید تبلیغات صنعتی را از تبلیغات بازار مصرف کننده متمایز کرد. تبلیغات صنعتی به صورت قابل ملاحظه‌ای با تبلیغات بازار مصرف کننده متفاوت می باشد. اولاً تبلیغات صنعتی در مقایسه با تبلیغات مصرف کننده، تأثیر کوچکی در برقراری ارتباط با بازار هدف ایفا می‌کند. ثانیاً تبلیغات صنعتی بر جذابیت‌های منطقی و اطلاعاتی مانند محصول و دلایل خرید آن‌ها تاکید می‌کند. (برای مثال جذابیت ویژگی‌ها، مزایای رقابتی و هم چنین جذابیت‌های خبری و شهرت محصولات)، در حالی که تبلیغات بازار مصرف کننده بر جذابیت‌های مربوط به نیازهای روانی و اجتماعی مصرف کننده تاکید می‌کند. علاوه بر این، بازار هدف در تبلیغات بازار صنعتی بسیار کوچک تر از بازارهای انبوهی می باشد که تبلیغات بازار مصرف کننده، هدف‌گیری کرده می باشد (محمدیان، 1388 :43).

5.1- تاریخچه پیدایش تبلیغات

از دوران ماقبل تاریخ نوعی ارتباط درمورد آگاهی از وجود و در دسترس بودن اجناس  و کالاها وجود داشته می باشد. بعضی از تصاویری که برروی دیواره غارهای اولیه تأثیر بسته می باشد مربوط به سازندگان اشیای ابتدایی هستند. پس ، تبلیغ مقوله ای نیست که چندان جدید نباشد و مربوط به سالهای اخیر

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه