پایان نامه کارشناسی ارشد: تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : تبیین نحوه ایجاد رغبت به خرید و نیز فروش هیجانات، احساسات و بالاخص شرایط احساسی مثبت به مصرف کنندگان 

تکه ای از متن پایان نامه :

  • احساس گناه[1] : وقتی که روی احساس گناه مشتریان دست می گذاریم به راحتی می توانیم روی او تأثیر بگذاریم، سازمان های خیریه و عام المنفعه به بهترین شکل ممکن از این احساس بهره گیری می کنند؛ مانند این پیام :” اجازه ندهید این کودکان بیش از این گرسنگی بکشند “.
  • طمع[2]:طمع خوب می باشد، ” به حریص بفروشید، نه به نیازمند” حریص همیشه بیشتر می خواهد و برای طمع خود پول می پردازد اما کسی که نیاز دارد فقط برای بر آوردن نیازش چیزی را می خواهد.
  • کالاهای رایگان[3] و فروش‌های فوق‌العاده :امروزه مردم بسیار تمایل دارند که معاملات موفقی را تجربه کنند. بعنان مثال اگر در بسیاری از نمایشگاه های تجهیزات پزشکی در ایران دیده می گردد که با اینکه پزشکان اشخاص متمولی هستند اما برای دریافت یک اشانتیون از یک غرفه بشدت استقبال می کنند. این به این دلیل می باشد که بشر ذاتاً بدنبال دریافت چیزی بدون دادن هزینه آن می باشد.می توان محصولات رایگانی به افراد ارائه داد تا از طریق آن محصولات گرانتر و ارزشمندتر خود را به انها فروخت.برای مثال، می‌توان امکان دانلود رایگان کتابی الکترونیکی یا یک سی‌دی صوتی در حوزه تخصصی خود را برای مشتریان احتمالی فراهم نمود، سپس افرادی که به این پیشنهاد رایگان پاسخ داده‌اند را به فهرست مشتریان احتمالی اضافه کرده یا با ارائه محصولی مکمل به آن‌ها، شرایط برنده‌‌ – برنده ایجاد نمود(گونیلیوس،2011: 216).

18.1- یادآوری

1.18.1- حافظه

روانشناسان حافظه را به دو نوع حافظه ی کوتاه مدت (فعال) و حافظه ی دراز مدت تقسیم می کنند و درمورد ی حافظه سه مرحه را متذکر می شوند که عبارتنداز: رمزگردانی،اندوزش و بازیابی. مراحل حافظه در شکل (2-1) نشان داده شده می باشد.

زمان برآیند»، بعضی افراد پنج ماده و عده ای تا نه ماده را می توانند در حافظه فعال نگهدارند، این رقم از نخستین روزهای آغاز روانشناسی تاکنون ثابت مانده می باشد و این نشان دهنده ظرفیت محدود حافظه کوتاه مدت می باشد. پس اگر میزان اطلاعات دریافتی از طریق تبلیغات بیش از حدی باشد که مصرف کننده قادر به دریافت می باشد مقداری از آن فراموش می گردد (حیدرزاده،1388: 108). سطح درگیری تجربه شده بر ظرفیت حافظه کوتاه مدت تأثیرگذار می باشد به طوریکه در وضعیت درگیری[1].Guilt

[2].Greed

[3].Free Products

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه