نمودار جعبه ای زیر نشان می دهد که میانه انگیزه پیشرفت یادگیری در پس آزمون گروه آزمایش به نحو چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین می توان گفت که آموزش مهارت های یادداشت برداری، سبب افزایش انگیزه پیشرفت یادگیری آزمودنی های دانشکده ادبیات و علوم انسانی شده است نمودار ۴-۹٫ نمودار جعبه ای مقایسه انگیزه پیشرفت یادگیری آزمودنی های گروه آزمایش و گواه دانشکده ادبیات و علوم انسانی در پیش آزمون و پس آزمون آزمودنی های دانشکده بهداشت: الف) آزمون برابری میانگین نمره های پیش آزمون انگیزه پیشرفت در یادگیری در گروه های آزمایش و گواه دانشکده ادبیات و علوم انسانی H0 : میانگین نمره های پیش آزمون انگیزه پیشرفت در یادگیری در دو گروه برابر است. H1 : میانگین نمره های پیش آزمون انگیزه پیشرفت در یادگیری در دو گروه برابر نیست. جهت آزمودن فرضیه بالا، از آزمون tمستقل استفاده گردیده است. از آن جا که میزان معنی داری فرضیه برابری واریانس های دو گروه برابر ۰۵۹/۰بدست آمده است. بنابراین فرضیه برابری واریانس ها در سطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود و میزان معنی داری آزمون برابری میانگین ها، برابر ۲۸۸/۰ می باشد که در این صورت فرضیه صفر درسطح معنی داری ۰۵/۰ رد نمی شود(جدول۴-۱۸). بنابراین می توان گفت میانگین نمره های پیش آزمون انگیزه پیشرفت در یادگیری در دو گروه آزمایش و گواه، دانشجویان دانشکده بهداشت، یکسان است. جدول ۴-۱۸٫ نتایج آزمون برابری میانگین نمره های پیش آزمون انگیزه پیشرفت در یادگیری در دو گروه
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.
رتبه استراتژی ۱: یکپارچه سازی فرآیند ۰٫۲۲۴ ۲ استراتژی ۲: ارتقا مشتری و بازار ۰٫۲۰۵ ۳ استراتژی ۳: یکپارچه سازی اطلاعات ۰٫۲۴۹ ۱ استراتژی ۴: یکپارچه سازی شبکه ۰٫۲۰ ۴ استراتژی ۵: مدیریت مشارکتی ۰٫۱۲۲ ادامه مطلب…
شاید یکی از دلایل انتخاب چابکی در زنجیره تامین نقشی است که این موضوع در پیشبرد استراتژی های تامین و تحقق اهداف آن ایفا می نماید.مفهوم چابکی در مدیریت زنجیره تامین به توانایی در پاسخگویی ادامه مطلب…