رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای

موفقیت در بازاریابی شبکه ای networkmarketing

موفقیت در مورد بازاریابی شبکه ای لازمه رعایت اصول بازاریابی و داشتن نظم و همت فراوانه در این مقاله از سری مقالات بازاریابی موفق با ما همراه شید تا نکته های مهم مربوط به بازاریابی شبکه ای رو بررسی کنیم.

Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در مورد فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای است، رعایت ۷ نکته زیر رو واسه بازاریابان شبکه ای لازم می دونه.

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com؛ به احتمال قوی تو ذهن شمام همون تصویر تکراری ثابت از بازاریابی شبکه ای هک شده. تصویر زنان خونه داری که در حال درست کردن ساندویچ خونگی تلاش دارن شما رو به هر قیمتی شده راضی کنن که به یه کرم نرم کننده منحصر بفرد نیاز دارین و باید اون رو بخرین و یا مرد شیک پوشی که با صرف انرژی زیاد می خواد به شما بقبولونه که چقدر راحت اگه خودتون، دوستان تون و دوستانِ دوستان تون به اون در فروش ویتامین کمک کنین، میلیاردر میشین.

هیچ کدوم از این تصویرها غلطه. بازاریابی شبکه ای نه فقطً یه تفریحه و نه میتونه شما رو یه میلیاردر کنه ولی می توان به عنوان یه شغل نیمه-وقت و تحت شرایط خاص تموم وقت روی اون حساب باز کرد.ولی عوامل موفقیت کسائی که در این رشته از بازاریابی به درجات خوب و درآمدهای بالا رسیده ان چیه؟ Vincent J. Kellsey که مؤسس شرکت معتبر Direct Selling Women’s Alliance در مورد فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ایه، رعایت ۷ نکته زیر رو واسه بازاریابان شبکه ای لازم می دونه:

۱. هوشمندانه انتخاب کنین

موقع انتخاب شرکت مناسب واسه همکاری توجه به ۶ نکته لازمه. اولین موضوع پایداریه. چه مدتیه که این شرکت در این تجارت در حال فعالیته؟ دومین مسأله کیفیت خدمات و محصولاتیه که مشتریان به اون ها نیاز دارن. شماره سه برنامه بازاریابی و اندازه عدالت رعایت شده در اون هستش. شرکت مورد نظر انقدر منصفه که با بخشندگی سود رو بین زیر مجموعه های خود تقسیم کنه؟

موضوع چهارم پس زمینه مدیرعامل شرکته. تحقیق کنین که مدیرعامل کیست و فعالیت های اون چقدر با فعالیت شرکت اتحاد داره.

موضوع مهم بعدی زمان بندی و چگونگی مدیریت در شرکته. خوب به فعالیت های شرکت نگاه کنین و مطمئن شید که شرکت در حال توسعه س.

موضوع ششم و پایانی پشتیبانی، آموزش و سیستم تجارته. شما ممکنه شرکتی ایده آل رو با مدیریت عالی، کالاهایی متفاوت و جذاب، یه سیستم پرداخت بخشنده و پرسود و با پایداری کامل انتخاب کنین ولی اگه تجارت موجود در شرکت تبدیل به یه سیستم نشده باشه همه چیز به زودی از بین میره. این شرکت باید یه سیستم ایده آل واسه آموزش داشته باشن تا روند رشد شرکت ادامه پیدا کنه.

۲. موضوعاتی که تدریس می شه رو تمرین کنین

واسه موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید به مربیان خود گوش بدید و از اونا یاد بگیرین. چگونگی بوجود اومدن بازاریابی شبکه ای براساس تجربه کهنه کاران شرکته.

فعالیت هایی که مربی شما واسه موفقیت انجام دادن قابل تقلید هستن به شرطی که به اونا گوش بدین، یاد بگیریدشان و اون سیستم رو دنبال کنین.

۳. سرگروها بسیار مهم هستن

سرگروهاتون بسیار مهم هستن. چقدر از شما پشتیبانی می کنن؟ با شما تماس می گیرن؟ به اندازه ای که موفقیت خودشون براشون ارزشمنده به موفقیت شما هم ارزش قائل ان؟

شما باید در هر وقتی از روز قادر به تماس با اونا و درخواست کمک باشین. اندازه این پشتیبانی خیلی با اهمیته.

۴. رهبری زیرمجموعه خود رو در دست بگیرین

در بازاریابی شبکه ای اصطلاحی به معنی یتیم هست. این اصطلاح واسه تازه وارده هایی به کار برده می شه که تازگیا وارد سیستم شدن ولی کسی که اونا رو وارد سیستم کرده، خود به اندازه ای سرش شلوغه که زمان لازم واسه آموزش اونا رو نداره.

شما اگه شخص جدیدی رو وارد سیستم کردین، دست کم باید ۳۰ روز از اون پشتیبانی کنین تا بتونه کار رو به تنهایی ادامه بده.

باید قبل از این کار از خود سوال کنین که واقعاً دوست دارین اینجور کاری کنین؟ قادر به انجام این کارین؟

۵. از اینترنت استفاده کنین

خیلی از بازاریابان واسه فروش اجناس خود از اینترنت استفاده می کنن. شمام می تونین یه سایت شخصی راه بندازید و محصول مورد نظر رو از راه اون به فروش برسونین.

در صورت بازاریابی اینترنتی مطمئن شید که فعالیتاتون هرزنامه نمیشه. اسپم ها نه فقط منتهی به فروش کمتر شما می شن بلکه به روند برندسازی شرکت هم صدمه میزنن.

۶. از تجارت خود مراقبت کنین

فعالیت شما یه تجارته و همه تاجران مراقب تجارت خود هستن. بحثای حسابداری رو جدی بگیرین و حتماً از یه حسابدار و وکیل که تخصصایی در مورد بازاریابی شبکه ای دارن کمک بخواین.

۷. کار روزانه خود رو فعلاً تعطیل نکنین

اصلا کار اصلی خود رو تا وقتی که از اندازه درآمد بازاریابی شبکه مطمئن نشدین، ترک نکنین. یه مدت رو در شرکت سپری کنین و از کیفیت کاری اونا باخبر شید بعد اگه حقوقی مساوی یا بیشتر گرفتین، کار روزانه خود رو ترک کنین.

تبلیغات هدف دار چیه؟

چیجوری شعار تبلیغاتی بسازیم؟

آی بازاریابی بازاریابی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *