سئو

تبدیل فالوور به مشتری


روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام

فوریه 28, 2022


چگونه یک ادمین حرفه ای برای پیج اینستاگرام باشیم؟

فوریه 25, 2022

رعایت چند نکته برای افزایش فالوور اینستاگرام

فوریه 18, 2022

تبدیل فالوور به مشتری ; تبدیل کردن فالوورهای شبکه‌های اجتماعی به مشتری کار آسانی نیست. برای انجام چنین کاری باید مهارت‌ داشته باشید و مشتری را به خرید کردن ترغیب کنید.

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی بسیار آسان شده است و همه می‌توانند در آن‌ها فعالیت کنند و پست بگذارند. اما تولید کردن محتوای تأثیرگذار کار هر کسی نیست. برای انجام چنین کاری شما ابتدا باید موانع موجود در مسیر را از سر راه بردارید و سپس از طریق مهندسی معکوس، فرآیند تبدیل فالوور به مشتری را انجام دهید. ایران تبلیغ در انجام چنین کاری به شما کمک خواهد کرد.

چگونگی تبدیل فالوور به مشتری

افزایش نرخ تبدیل با استفاده از پلتفرم اینستاگرام به برنامه ریزی نیاز دارد. با اینحال می دانیم که از حرف تا عمل فاصله ی زیادی وجود دارد. با وجود بازاریاب پسند بودن اینستاگرام، و علیرغم URL در بیو، این پلتفرم از رسانه ی قابل کلیک پشتیبانی نمی کند.

تبدیل فالوور به مشتری

پست های خود را قابل خرید کنید.

راه حل “اینستاگرام قابل خرید” یک ابزار تجارت الکترونیک است که آرزو می کردید اینستاگرام، از روز اول از آن برخوردار می شد. زمانی که فالورهای شما روی لینک موجود در بیو کلیک کرده و به سمت کاتالوگ اینستاگرام قابل خرید (که از طریق ابزار Yotpo فراهم شده) می روند، تمامی عکس های اینستاگرام شما را از طریق رابطی مشاهده می کنند که کاملا مشابه اینستاگرام طراحی شده است. تنها با یک تفاوت که اگر روی یکی از پست ها کلیلک کنید، به سمت صفحه ی محصولات هدایت می شوید.

علاوه بر این، همه چیز با ابزار قدرتمند Yotpo سازگار شده برای اینکه بتوانید بررسی تاییدیه ی مشتری ها از محصولات را جمع آوری و منتشر کنید؛ بنابراین، می توانید تاثیر افزوده ای را بر سندیت اجتماعی خود داشته باشید. مشتری ها در خریدهای آسان و امن، احساس راحتی بیشتری دارند. شما نیز پیشرفت کرده اید و در نهایت، هر دو طرف راضی خواهید بود.

مخاطبان خود را تعریف کنید

آیا می‌دانید که مخاطبانِ پست‌های شما را چه افرادی تشکیل می‌دهند؟ اگر نمی‌توانید فروش محصولات خود را افزایش دهید، به این دلیل است که مخاطبان خود را نمی‌شناسید. برای اینکه ببینید آن‌ها به چه چیزی احتیاج دارند باید کمی تحقیقات انجام دهید. برای این کار از مشتری‌های فعلی خود شروع کنید و از آن‌ها سؤال کنید. به‌عنوان مثال به آن‌ها بگویید: «تصویر کنید شما برای حل مشکل اضافه‌وزن خود تلاش می‌کنید، چه چیزی در این مسیر کار را برای شما سخت می‌کند؟» طراحی سؤال‌هایی از این قبیل نیازمند تفکر و تأمل است. وینسنت هندریک، پروفسور فلسفه و منطق دانشگاه کپنهاگ، گفته است: «یک سؤال خوب سؤالی نیست که لزوما با بله یا خیر پاسخ داده شود. بهترین سؤال‌ها آن‌هایی هستند که وابسته به شرایط و دارای پاسخ‌های متفاوت باشند. »

تبدیل فالوور به مشتری

با برنامه های تبلیغی به فالورهای خود جایزه بدهید.

قانع کردن مشتریان برای انجام اولین خرید، یکی از بزرگترین موانعی است که با آن روبرو هستید. اما یک تخفیف درست که به موقع و به جا ارائه می شود، یک ابزار فوق العاده برای ترغیب خریداران است. این مساله به ارزشی که برای فالورهای خود ایجاد می کنید، می افزاید.

اگر این نوع فعالیت در اینستاگرام با هشتگ های مناسب ترکیب شود، موجب افزایش نرخ تبدیل و تعداد سهم بالا می شود که به لطف قابلیت های اشتراک گذاری یکپارچه ی اینستاگرام برای توییتر، فیس بوک و Foursquare فراهم می شود. این تاکتیک به خوبی جوابگو خواهد بود؛ چرا که اگر مردم بدانند که می توانند هر چند وقت یکبار، از تخفیف های اینستاگرام شما برخوردار شوند، به شما وفادار خواهند بود. حال اگر شما از برنامه های تخفیفی با کوپن های مخصوص به کانال استفاده کنید، همیشه متوجه می شود که چه میزانی فروش، از طریق اینستاگرام حاصل شده است.

مزیت خاصی نسبت به رقبا داشته باشید

مردم برای خریدن یک محصول یا خدمات، از تجربه‌ی گذشته‌ی خود استفاده می‌کنند. اگر شما نتوانید مزایای استفاده از محصولات خود را برای آن‌ها توضیح دهید، رقبایتان از شما جلو خواهند زد. از شبکه‌های اجتماعی برای بیان راه‌ حل‌ و ارزش‌هایی که محصولاتتان به مشتری‌ها می‌دهد استفاده کنید. به‌عنوان مثال فروختن غذای سگ، گربه یا ماهی، یک فروشگاه مرتبط با حیوانات خانگی را از دیگران متمایز نمی‌کند. مردم این چیزها را می‌توانند از همه‌ی مغازه‌ها تأمین کنند. چیزی که آن‌ها واقعا نیاز دارند بدانند، این است که فروشگاه شما چگونه به افزایش کیفیت زندگی آن‌ها و حیوان خانگی‌شان کمک خواهد کرد.

داستان عالی و البته تصویری را تعریف کنید.

یکی از راه های تبدیل فالوور به مشتری داستان گویی است همه ی شما می دانید که این مساله تا چه اندازه با ارزش است؛ اما اگر “کلمات” از مولفه های اصلی شما نباشند، چگونه می توانید یک داستان زیبا را بازگو کنید؟ کار خود را با یک کلیشه ی قدیمی شروع کنید که می گوید: یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد.

با این قابلیت جدید می توان داستان یا ماجرایی را پست کرد که در عرض 24 ساعت، از بین می رود. بنابراین، یکی از روش های عالی برای اشتراک گذاری برنامه های تبلیغی و تخفیفاتی است. تنها کافیست که جذابیت داستان سرایی خود را به اندازه ی محصول یا خدمات خود افزایش دهید.

اگر پست های اینستاگرام شما از زرق و برق به دور هستند، از توصیه های بالا استفاده کرده و درباره ی استراتژی فعلی خود، تجدید نظر کنید. مطمئن شوید که حتما از کال تو اکشن های شفاف و واضح استفاده می کنید. با ارائه ی تخفیف و برنامه های تبلیغی، شرایطی را فراهم کنید که کاربر به یک مشتری تبدیل شده و فرصت خرید را برای او فراهم کنید. زمان آن فرا رسیده که از جمع آوری فالورها، به سمت افزایش فروش حرکت کنیم.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید