سئو

شبکه های اجتماعی عاملی بر سئو سایت و افزایش بازدید

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

قرار دادن دکمه های اتصال به شبکه های اجتماعی در سایت علاوه بر افزایش بازدیدکننده سایت میتواند موجب ارتباط متقابل و دوطرفه با مشتریان گردد. شما میتوانید به راحتی از نظرات مشتریان خود بهره گرفته و با خواسته های آنها آشنا شوید. ولی در عمل هدف ما از قراردادن هریک از این دکمه ها چیست، در کجای سایت باید قرار گیرند و چه انتظاری از هریک خواهیم داشت؟

هریک از این شبکه های اجتماعی میتوانند به تنهایی بر سئو سایت و موفقیت شما تاثیرگذار باشند ولی استفاده از همه آنها در کنار هم نتیجه معکوسی بهمراه خواهند داشت. قرار دادن چندیدن دکمه به شبکه های اجتماعی در هر صفحه موجب میشود که کاربران بر روی هیچ کدام از آنها کلیک نکنند و ارزش و اعتبار کمی برایشان قائل شوند. به همین دلیل اگر قصد دارید از شبکه های اجتماعی برای سئو سایت خود بهره بگیرید تنها یک یا دو گزینه را با توجه به محتوای سایت و مشتریان خود انتخاب کنید.

شبکه اجتماعی توییتر

شما میتوانید با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر سایت خود را بروز و تازه نگه دارید و بازدیدکنندگان جدیدی را به آن راهنمایی کنید. با اتصال سایت به توییتر مشتریان شما به سرعت میتوانند مطالب جدید شما را در قالب نوشته های 140 کاراکتری یا کمتر دنبال کنند. با توجه به این محدودیت و نوع کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعال هستند بیشتر میتواند مناسب سایت های خبری یا سایت هایی با نوشته های کوتاه مانند اخبار، جوک، اس ام اس و طنز باشد.

شبکه اجتماعی فیسبوک

با توجه به تعداد زیاد کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک و امکانات فراوان این سایت برای شرکت ها مانند ارسال همزمان متن و نوشته، ویدئو وبخش نظرات قوی استفاده از این شبکه اجتماعی در سایت میتواند تاثیر زیادی بر جذب بازدیدکنندگان به سایت، ایجاد ارتباط دوطرفه و سئو داشته باشد و تقریبا برای هر سایت و در هر زمینه فعالیتی مناسب است.

امکاناتی مانند لایک و شیر در این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای معرفی شما از طریق کاربران و مشتریان به دوستان آنها و گسترش دامنه فعالیت سایت شما ایجاد کرده است.

شبکه اجتماعی لینکداین

شبکه اجتماعی لیندکداین LikedIn گزینه مناسبی برای ارتباط میان تجارت ها و یا شرکت ها و همچنین متخصصین هر زمینه با شرکت های فعال در آن ایجاد کرده است. این شبکه اجتماعی برای سایت شرکت های تجاری و صنعتی مناسب بوده و بستر مناسبی را جهت ارتباط با دیگر همکاران و متخصصان فعال در زمینه کاری مشخصی مهیا میکند. همچنین فعالیت در آن میتواند برای جذب نیروهای جدید و همکار به شما کمک کند.

شبکه اجتماعی پینترست

شبکه اجتماعی pinterest کمتر از هر گزینه دیگری در ایران مخاطب دارد ولی هر روز بر کاربران آن افزوده میشود. محیط کاری این شبکه اجتماعی برای کاربران کمی متفاوت بوده و بیش از هرچیزی تمرکز خود را بر انتشار تصاویر و ایده ها قرار داده است. برای سایت های تصویر محور که به ارائه ایده های جدید و گرافیکی مشغول هستند شبکه اجتماعی پینترست بهترین گزینه ارتباطی خواهد بود. اگر شما در زمینه دکوراسیون داخلی، خدمات مجالس یا عکاسی مشغول هستید پیشنهاد میدهیم که فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی گسترش داده و مخاطبان بیشتری را از این طریق برای سایت خود جلب کنید.

فعالیت در هر یک از شبکه های اجتماعی بطور حتم بر موفقیت شما و جذب بازدیدکنندگان بیشتر موثر خواهد بود ولی تمرکز بر یک یا دو گزینه مناسب و صرف انرژی خود بر آنها مسلما نتیجه بهتری بهمراه خواهد داشت. در این میان میتوانید از شبکه های اجتماعی داخلی مانند کلوب نیز غافل نشده و با توجه به زمینه فعالیت خود برای ارتباط با مخاطبان از آنها بهره بگیرید.

23 Dec 2018

8 معیار کلیدی برای سنجش موفقیت در پروژه های سئو

شاخص های کلیدی عملکرد، معیارهایی عینی و قابل لمس هستند که درصد موفقیت شما در کمپین ها و فعالیت های شما بر روی یک سایت را به طور شفاف به نمایش میگذارند.

25 Nov 2018

خدمات سئو چیست؟ چه خدماتی برای سایت من مناسب است؟

هدف شما از سئو کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش فروش است. بهتر است ابتدا خدمات سئو که توسط شرکت ها ارایه میشود را بشناسید.

21 Jul 2018