سئو

عکس پروفایل متفاوت و جذابی برای خود بسازید

عکس پروفایل اینترنتی

کاربرد عکس پروفایل

انتخاب عکس پروفایل میتواند تاثیر زیادی بر توجه افراد به نظرات شما و تفاوت ظاهری نوشته شما با دیگران داشته باشد. بطور حتم بهترین انتخاب استفاده از چهره خودتان بعنوان عکس پروفایل خواهد بود. در بعضی شرایط و بخصوص در ایران افراد ترجیح میدهند که از چهره خود بعنوان تصویر پروفایل در سایت های گوناگون و فروم ها استفاده نکنند و معمولا از عکس خوانندگان یا بازیگران محبوب خود در این بخش بهره میبرند. قرار دادن عکس پروفایل در اینترنت برای دخترها با پیچیدگی و محدودیت های بیشتری نیز همراه خواهد بود.

برای اکثر سایت ها و وبلاگ ها امکانی تعریف شده است که تصویر پیش فرضی را بصورت تصادفی از میان 5 تا 10 تصویر برای کاربرانی که عکس پروفایل ندارند در بخش نظرات قرار دهند. انتخاب مناسب این تصاویر و جذابیت آنها میتواند به زیبایی ظاهری سایت و جلب توجه بازدیدکنندگان کمک کند.

استفاده از شخصیت های کارتونی شناخته شده و محبوب همواره مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنتی بوده است. امروز قصد داریم روشی آسان برای ساخت یک تصویر پروفایل جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ساخت آنلاین عکس پروفایل

دانشگاه هیولاها بعنوان نسخه دوم انیمیشن موفق کارخانه هیولاها با فروش 82 میلیون دلاری در هفته اول به نمایش درآمد. شرکت pixar بعنوان تولید کننده و سرمایه گذار این انیمیشن امکانی را فراهم کرده که بصورت آنلاین و با طی مراحلی ساده از میان شخصیت های این کارتون چهره مناسبی را برای خود بسازید؛ که میتواند انتخاب مناسبی برای عکس پروفایل شما در فضای مجازی باشد.

در پایان و با طی مراحل این ابزار آنلاین، تصویر شما برای عکس پروفایل در 3 فرمت متفاوت قابل ذخیره است. شما میتوانید عکس خود را بر روی یک نمونه کارت دانشجویی دانشگاه هیولاها، بصورت تمام قد و یا تنها نمایی از صورت تولید کرده و بر روی کامپیوتر شخصی ذخیره کنید.

برای شروع به آدرس Create a Monster رفته و شخصیت مورد علاقه خود را بسازید. نظرات خود را در مورد این ابزار آنلاین و استفاده آن بعنوان عکس پروفایل در بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

21 Oct 2016

معیارهای انتخاب طراح سایت

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم و به چه موارد توجه بیشتری داشته باشیم؟

28 Dec 2014

استفاده از پینترست در سئو

15 راهنمایی ، برای بهینه سازی سئوی حساب کار بری، پین ها و صفحه شخصی تان در پینترست.

19 Oct 2014

کتاب How Google Works

کتاب How Google Works منتشر میشود مدیران عالی رتبه گوگل شامل Eric Schmit، Jonathan Rosenberg و Alan Eagle ؛یک تیم برای نوشتن کتابی درباره تجربیاتشان در اداره گوگل در طول سالها تشکیل داده اند.اسم این کتاب How Google Works است که در فارسی به معنی

13 Aug 2014