برگزیده

هر آنچه که باید از آرایش دائم بدانیم

یکی از بهترین راه ها برای صرف نکردن وقت زیاد برای آرایش روزانه، داشتن ارایش دائمی است. به بیان بهتر ماندگاری آرایش دائمی سبب می شود که دیگر نیازی به ارایش کردن به صورت روزانه نداشته باشید. این تکنیک زیبایی مزایا و معایب خاص خودش را داراست و روی قسمت های خاصی از صورت قابل انجام است. اگر برای اولین بار است که نام این تکنیک را می شنوید، به شما تبریک می گوییم. در این مطلب قرار است از صفر تا صد درباره آرایش دائمی برای شما صحبت کنیم و راهی را به شما نشان دهیم که بتوانید بهترین آرایشگاه زنانه ارومیه را برای انجام خدمات زیبایی خود استفاده کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

هر آنچه که باید از آرایش دائم بدانیم

آرایش دائمی چیست؟

آرایش دائمی به یکی از تکنیک های شناخته شده زیبایی گفته می شود که طی آن متخصص زیبایی با استفاده از قلمی مخصوص، اقدام به قراردادن رنگدانه در لایه بالایی پوست می کند. این متد بهترین گزینه برای آرایش روزانه سنتی بوده و نیاز شما را به وسایل مختلف ارایشی برطرف می کند. به طوری که دیگر خبری از بکارگیری خط لب، مداد ابرو، رژلب و … به صورت روزانه نیست. این متد آرایشی، مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مزایا و معایب آرایش دائمی

ارایش دائمی دارای چندین مزیت مهم است که در لیست زیر به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  • نیاز شما به صرف وقت برای آرایش روزانه را برطرف می کند.
  • کمک می کند که اعتماد به نفس شما همواره در بالاترین سطح باشد و تحت هر شرایطی ظاهر شما عالی باشد.
  • درصورتی که به موقع نسبت به ترمیم آن اقدام کنید، تا مدتها این زیبایی روی صورت باقی می ماند.
  • نسبت به خرید دائمی لوازم آرایشی، آرایش دائمی گزینه بهتری تلقی می شود.

اما نمی توان از برخی معایب این متد زیبایی هم چشم پوشی کرد. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ممکن است بلافاصله پس از بکارگیری این متد ارایشی، رنگ آن شدید به نظر برسد. اما خواهید دید که بعد از یک بازه زمانی هفت روزه، این رنگ حالت متعادل تری به خود می گیرد. این رنگ پس از پشت ماه به صورت صد در صد طبیعی نمایان خواهد شد.
  • درصورتی که قصد داشته باشید آرایش دائمی را تغییر بدهید، باید به سراغ روش های خاصی بروید. برای برداشتن آرایش دائمی باید از نوعی پاک کننده خاصی استفاده کنید. این پاک کننده مانند رنگدانه می بایست به لایه بالایی پوست تزریق شود.

کدام نواحی صورت برای آرایش دائمی مناسب هستند؟

استفاده از آرایش دائمی می تواند عیوب صورت شما را پوشش دهد. مهم ترین نواحی صورت که امکان بکارگیری میک آب دائمی روی آن وجود دارد، به شرح زیرند:

  • ابرو ها : ممکن است برداشتن دائمی ابرو ها به فرم طبیعی آن ها آسیب بزند. به طوری که احتمال بروز بیماری هایی مانند آلوپیس وجود دارد. درصورتی که از آرایش دائمی استفاده کنید، می توانید به شکل بهترین اقدام به آرایش ابرو های خود کنید. اگر دنبال ابرو کار حرفه ای در ارومیه هستید، پیشنهاد ما مشاهده لیست سالن های زیبایی در سایت تخفیفی ویرا بَرگ هست.
  • لب ها : لب ها وابسته به افزایش سن فرد ممکن است فرم اصلی خود را از دست بدهند. به طوری که لب ها از جایی به بعد ممکن است فرمی نامتقارن به خود بگیرند. متخصص آرایش دائمی می تواند این مشکل را به صورت دائمی اصلاح کرده و برطرف کند.
  • چشم ها : درصورتی که چشم های شما دارای افتادگی بیرونی هستند، با آرایش دائمی می توانید این مشکل را برطرف کنید. به کمک این روش می توانید فاصله بین چشم ها را ترمیم کنید.

روش های مختلف آرایش دائمی

وابسته به ساختار ها و اندام های مختلف صورت، تکنیک های مختلفی برای آرایش دائمی وجود دارد. مهم ترین این تکنیک ها را در ادامه خواهیم گفت.

تکنیک های آرایش دائمی مربوط به چشم

مهم ترین این موارد به شرح زیرند:

  • خط چشم : شاید بتوان این روش خط چشم را مقلد روش سنتی دانست. فرد متخصصی که این کار را انجام می دهد، وابسته به تمایل مشتری و همچنین فرم پلک و … چشم هایی با طول، عرض و رنگ های متفاوت برای شما به ارمغان میاورد.
  • سایه : انجام این کار فقط مربوط به پلک بالایی است. در این فرایند شاهد تزریق موضعی رنگدانه هستیم و بعد از این اتفاق، قسمت جلویی پلک رنگی پررنگ تر نسبت به قسمت عقبی خواهد داشت.
  • بین مژه : در این روش باید رنگدانه را به فضای بین مژه ها تزریق کرد. این روش سبب شده است که بسیاری از افراد دیگر بیخیال مداد چشم شوند.

تکنیک های آرایش دائمی مربوط به ابرو

مهم ترین متد های کارامد در این باره به شرح زیرند:

  • تکنیک میکروبیلدینگ : در این روش از رنگدانه هایی مشابه رنگدانه های طبیعی استفاده می شود. البته که می توانید از رنگ دیگری هم استفاده کنید.
  • تکنیک میکروپیگمنتیشن : در این متد شاهد بکارگیری موضعی رنگدانه هستیم. ممکن است افرادی که به ابرو های شما نگاه می کنند، اینطور تصور کنند که از سایه ابرو یا مداد استفاده کرده اید.
  • تکنیک ترکیبی : همانطور که از نام این تکنیک برداشت می شود، در این متد، ترکیبی از دو روش فوق بکارگرفته می شود. دراین صورت فضای بین مو ها و ابرو ها پرپشت تر و حجیم تر به نظر می رسد.

علاوه بر این روش فیبروز ابرو نیز بسیار مرسوم و محبوب است و امروزه این روش طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت فیبروز ابرو در ارومیه بسته به نوع سالن زیبایی متفاوت خواهد بود.

مهم ترین تکنیک های ارایش دائمی مربوط به لب

برای زیبایی دائمی لب ها می توان تکنیک های زیر را بکارگرفت :

  • رژ لب : این روش برای پرکردن رنگدانه لب ها بکار رفته و می توانید به کمک آن رنگ طبیعی لب را به رنگ دلخواه دربیاورید.
  • شیدینگ : این پوشش، نوعی پوشش شففا است که رنگ طبیعی لب ها به کمک آن دیده می شود.
  • آمبره : پوششی از رنگ روشن به تیره بوده که به کمک رنگدانه های مختلف ایجاد شده و سبب ایجاد لب هایی حجیم تر می شود.

سخن آخر

دراین مطلب به مهم ترین روش های ارایش دائمی و تمامی مزایا و معایب آن پرداختیم. برخورداری از چهره ای زیبا و جذاب خواسته تمامی افراد بوده و برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما نکته اینجاست که برخی از روش های سنتی، بدلیل اینکه باید هرروز انجام شوند، وقت زیادی را از فرد می گیرند. اما ارایش دائمی می تواند برای این افراد کمک خوبی به منظور ذخیره وقت تلقی شود. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید