سئو

چگونه اکانت لینکدین شرکتی بسازیم؟

در زمانی هستیم که رقابت برای فروش هر لحظه بیشتر می شود. در این صورت افرادی که با تبلیغات آنلاین آشنایی نداشته باشند از بازار حذف می شوند و جایگاه خود را به رقبا می دهند. در کنار تبلیغ در گوگل که یکی از پر طرفدارترین نوع تبلیغ است، نیز برای کسب و کار های آنلاین بسیار مفید است. برای اینکه بتوانید شرکت یا کسب و کار خود را در لینکدین تبلیغ کنید ابتدا باید حساب کاربری در این شبکه ی اجتماعی داشته باشید. در لینکدین می توان دو نوع حساب کاربری ساخت: حساب کاربری شخصی و حساب کاربری شرکتی. در این مقاله از درباره ی نحوه ی ساخت اکانت لینکدین شرکتی صحبت خواهیم کرد. بیش از ۳۰ میلیون شرکت برای کسب و کارشان از شبکه ی اجتماعی لینکدین استفاده می کنند. استفاده ی این شرکت ها از لینکدین تنها برای معرفی فرصت های شغلی و آشنایی با افراد متخصص نیست. لینکدین ۶۹۰ میلیون عضو در سرار جهان دارد بنابراین صاحبان کسب و کار لینکدین را به عنوان یک فرصت برای بازاریابی،شبکه سازی، تبلیغ و فروش می بینند.

چگونه از لینکدین برای کسب و کارمان استفاده کنیم؟

اولین مرحله در ساخت اکانت لینکدین شرکتی ایجاد حساب کاربردی است. نحوه ی ساخت اکانت بیزینس لینکدین به شرح زیر است:

1.یک صفحه ی لینکدین بسازید

قبل از اینکه شرکت شما بتواند بازاریابی در لینکدین را شروع کند، به یک صفحه لینکدین نیاز دارد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد چگونگی راه اندازی اکانت لینکدین شرکتی آورده شده است. اگر قبلاً پروفایل لینکدین را ایجاد نکرده اید، ابتدا باید این کار را انجام دهید.

چگونه صفحه ی لینکدین بسازم؟

2.دسته مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید.

3.جزئیات شرکت را پر کنید. پیش نمایش مواردی که وارد کرده اید را نشان می دهد. URL خوبی را برای برند خود انتخاب کنید. تا جایی که ممکن است همان اسمی که برای شبکه ها ی اجتماعی دیگر دارید را استقاده کنید.

لوگو شرکت خود را بارگذاری کرده و قسمت برچسب ها را پر کنید. این مرحله اختیاری است، اما آن را فراموش نکنید. شرکت هایی که دارای لوگو هستند، شش برابر بیشتر از شرکت های بدون لوگو مراجعه کننده دریافت می کنند.

2.صفحه ی خود را تکمیل کنید

برای اینکه اکانت لینکدین شرکتی خود را از سطح اولیه به سطح پیشرفته سوق دهید،جزئیات بیشتری را اضافه کنید. این اطلاعات برای جذب بازدید کنندگان بسیار مفید است. صفحات با اطلاعات کامل، 30 درصد بیشتر بازدید می گیرند.

توضیحات شرکتدر مورد دیدگاه هایتان، مأموریتتان، ارزش های خود به مردم بگویید و توضیحی از محصولات و خدمات خود را در سه تا چهار بند کوتاه ارائه دهید. متن باید صدای گویای برند شما باشد. نتایج گوگل تا 156 کاراکتر پیش نمایش متن را نشان می دهد . بنابراین توضیحات شما بهتر است شامل کلمات کلیدی مناسب باشد.

مکانمکانهای فروشگاه یا محل کار خود را اضافه کنید. با انتخاب +Add Location می توانید چندین آدرس اضافه کنید.

هشتگاضافه کردن حداکثر سه هشتگ باعث می شود که پروفایل شما بیشتر جستجو شود. هشتگ هایی را انتخاب کنید که معمولاً در صنعت شما استفاده می شود و به بهترین وجه مناسب تجارت شما را توصیف می کند.

عکس کاور یا پس زمینهیک عکس پس زمینه جذاب به پروفایل خود اضافه کنید. تصویری را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت شما باشد. از عکس هایی که بیش از حد شلوغ یا درهم ریخته هستند خودداری کنید. اندازه پیشنهادی 1584 پیکسل (عرض) x 396 (ارتفاع) است.

مدیریت زباناگر یک مارک جهانی یا مخاطبان چند زبانه دارید ، می توانید نام ، نشان و توضیحات خود را در بیش از 20 زبان مختلف اضافه کنید.

حال صفحه ی لینکدین ساخته اید و صفحه مشغول به کار است پس این مساله را به خوبی اطلاع رسانی کنید. اگر تعداد پرسنل شرکتتان زیاد است به آن ها بگویید که چگونه میت وانند صفحه را دنبال کنند و با فعالیت آن هم سو شوند.

با یک برنامه ریزی مشخص افرادی که ممکن است به کار شما علاقه داشته باشند و شما را دنبال کنند را شناسایی کنید و به آن ها پیام بدهید. در پیام ها از آن ها دعوت کنید که صفحه ی شما را دنبال کنند. به این صورت مشتریان بالقوه و کسانی که برای استخدام به شرکتی مثل شما نیاز دارند را جذب می کنید.

4.دکمه ی LinkedIn را اضافه کنید

پس از ساخت اکانت شرکتی لینکدین، نماد رسانه اجتماعی لینکدین را به هدر یا پاورقی وب سایت یا خبرنامه خود اضافه کنید تا پیدا کردن صفحه LinkedIn شما برای افراد آسان باشد. همچنین می توانید از پلاگین های مربوطه استفاده کنید.

5.یک استراتژی برای بازاریابی در لینکدین داشته باشید

حال که ساخت اکانت لینکدین شرکتی به اتمام رسید و صفحه شرکت شما آماده است، زمان آن است که در مورد استراتژی بازاریابی LinkedIn خود فکر کنید. شرکت شما چه اهدافی می تواند داشته باشد؟ آیا از لینکدین برای استخدام مشاغل، فروش، ارتباط با مشتریان یا سایر موارد فوق استفاده خواهید کرد؟ آیا بودجه بازاریابی لیندکین شما باید شامل تبلیغات باشد؟

در اینفوگرافی لینکدین چیست؟ می توانید دلایل استفاده از لینکدین را مشاهده کنید. این به شما کمک می کند که بدانید بازاریابی در لینکدین چه لزومی دارد. به لینکدین رقبای خود سری بزنید و ببینید آن ها با چه روشی از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند و چه اهدافی را دنبال می کنند. تلاش کنید یک یا چند مزیت رقابتی ایجاد کنید تا صفحه ی شما نسبت به آن ها ها متمایز شود.

برای لینکدین خود تقویم محتوایی در نظر بگیرید. اینگونه می توانید از پیش تعیین کنید که از چه نوع محتوایی بهره ببرید. محتوای شما در چه قالبی باشد، عکس، اینفوگرافی، متن و … . اگر تمامی محتوا ها از پیش تعیین شده باشند شما می توانید مطمئن شوید که تمامی اهداف شما در برنامه گنجانده شده است و به آن ها خواهید رسید.

از جمله خدمات مجموعه‌ی افراک، انجام امور مرتبط با تبلیغات در لینکدین است. چنانچه مایل به سفارش تبلیغ در لینکدین برای مجموعه‌ی خود هستید میتوانید از طریق دکمه‌ی زیر سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش تبلیغ در لینکدین

حال که با ضرورت استفاده از لینکدین برای کسب و کار خود آشنا شدید. بد نیست بدانید که به راحتی می توانید از این شبکه ی اجتماعی کسب درآمد داشته باشید. فقط کافیست پس از انجام اقدامات بالا تبلیغ در لینکدین را شروع کنید. به این سبب افراد بیشتری با کسب کار شما آشنا می شوند و به راحتی می توانید به اهداف بازاریابی خود برسید. برای شروع بازاریابی در لینکدین می توانید از بهرمند شوید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید