دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

دانلود پایان نامه

marketing پایان نامه بازاریابی

دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی ( تمام متن ) فرمت ورد موجود است :

 

پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی درشرایط تحریم اقتصادی
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش ­بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازار یابی صنعتی و نقش کانال های توزیع در محصولات صنعتی
رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط
پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع وعملکرد بازاریابی در شرکت نورد و لوله صفا
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی و رتبه بندی نقش اجزای آمیخته بازاریابی در فرایند انتخاب دانشگاه توسط دانشجو
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی : رتبه­ بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف ­کنندگان رب گوجه ­فرنگی
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
رضایتمندی الکترونیک
پایان نامه شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه
بازاریابی یادگیری سازمانی
پایان نامه رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی
دانلود رایگان مقاله مدیریت با موضوع : شعار تبلیغاتی ؟ (راهنمایی برای ایجاد شعارهای تبلیغاتی مؤثر)
پایان نامه تدوین راهبرد بازاریابی مناسبتی برای گروه های منتخب مشتریان
پایان نامه تبلیغات بازرگانی درفقه امامیه،حقوق ایران وحقوق بین الملل
پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
پایان نامه با موضوع:تاثیر بازاریابی رابطه ای و کیفیت خدمات الکترونیکی ارائه شده بر ارزش ویژه برند
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : تاثیر تبلیغات و شخصیت برند بر تصمیم خرید
پایان نامه بررسی تأثیر مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
دتفکیک کردن بازار در دست تهیه (در حال تولید): تفکیک بازار صنعتی به صورت طرح
دبررسی خصوصیات کارکردی و ابزاری بازاریابی سیاسی
پایان نامه تأثیر نقش منابع و قابلیت‌ها در تحقق استراتژی‌های بازاریابی محیطی هتل در اصفهان
پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
پایان نامه درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری استان گیلان
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی
پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش
پایان نامه بررسی روابط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی در شرکت­های پخش دارویی
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی در شرکت های تبلیغاتی با بهره گرفتن از مدل7s (مطالعه موردی:شرکت صبا ویژن)
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی
پایان نامه تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر بر نگرش مردم به تصویر ذهنی این سازمان
تاثیر ادراک بر رفتار مصرف کننده
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)
پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه مطالعه موردی در دفاترنمایندگی بیمه ایران در شهرستان رشت
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود رایگان مقاله بازاریابی با موضوع : مدیریت زمان
پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران
پایان نامه بررسی رابطه بین عملکرد بازاریابی و ایجاد یک مزیت رقابتی
پایان نامه نقش بازاریابی الکترونیکی در گسترش فرهنگ بیمه
پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری
پایان نامه نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران
پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک و چالشهای آن مورد مطالعه:شهرک صنعتی شهرستان دورود
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : طراحی مدل مزیت رقابتی برای صنعت خودرو ایران
پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)
پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
دانلود رایگان مقاله مدیریت با موضوع : بهبود بانکداری الکترونیک و ICT1 شاهراه توسعه صادرات2 در ایران (با نگرش الحاق به (W.T.O
پایان نامه مدیریت ریسک و کارایی شعب بانک سپه استان گیلان در چارچوب DEA شبکه ای
پایان نامه درک ریسک خدمات و استراتژی های مدیریت ریسک در آژانسهای های گردشگری
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : مهمترین تفاوت های خدمت با کالا در مدیریت بازاریابی
پایان نامه نقش مشارکت مدیریت و قابلیت­های بازاریابی بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)
پایان نامه تاثیر هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان گیلان
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
پایان نامه شناسایی عوامل تأثیرگذار بر نظام بازاریابی برند بانکی (مطالعه موردی بانک های ملت شهر کرمانشاه)
پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو
پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی
پایان نامه ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر نتایج مالی و بازاریابی
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی
پایان نامه بررسی تاثیر اتوماسیون اداری در کارایی مدیریت بیمارستان های دولتی استان قم
پایان نامه بررسی ورودی­ ها و خروجی­های موثر بر قابلیت بازاریابی الکترونیکی در شرکت­های کوچک و متوسط شهر کرمانشاه
پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطه‌مند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی شرکت های کوچک ومتوسط
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی
پایان نامه بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد
پایان نامه بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی روی عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط صادرکننده فرش
دانلود رایگان مقاله بازرگانی با موضوع : نگرش مصرف کننده در خرید اینترنتی و جنبه های تبلیغات وب
پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : مقایسه­ تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی
پایان نامه بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران
پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی شرکت های بازرگانی(صادرکنندگان و واردکنندگان) از خدمات گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی
دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر مدیریت و برنامه ریزی نیازمندی­های مواد (MRP) در بهبود بهره وری تولید
پایان نامه بررسی و رتبه بندی آمیخته بازاریابی در باشگاه های لیگ برتر بسکتبال ایران
پایان نامه تاثیر هوش رقابتی و مدیریت دانش بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط با تاثیر تعدیل کنندگی نوآوری و یادگیری سازمانی
پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات در فروش انبوه گل و گیاه تولید کنندگان کلان از دیدگاه بازاریابی

پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان
پایان نامه تاثیر میزان کاربرد فناوری اطلاعات در موفقیت بازاریابی صنایع کوچک
پایان نامه نقش ویژگی های شرکت های کوچک و متوسط در ایجاد هوش بازاریابی
پایان نامه نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی
پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری
الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران
پایان نامه طراحی الگوی بازاریابی آموزش­ عالی در ایران
پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
پایان نامه بررسی رابطه میان کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نواوری و مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای شهرک صنعتی کاوه
پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
پایان نامه تاثیر منابع مالی و بازاریابی ورزشی بر توسعه ورزش استان مرکزی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی: بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

لینک دانلود پایان نامه های مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی