روش هایی موثر برای خلاص شدن از کمردرد

از گرما به جای مسکن استفاده کنین

هنگام بروز درد در ناحیه تحتانی ستون فقرات به جای مصرف استامینوفن و بروفن، تلاش کنین کمرتون رو گرم نگه دارین و از کیسه های آب گرم واسه این کار کمک بگیرین. گرم نگه داشتن کمر به مدت ۸ ساعت می تونه تاثیر معجزه آسایی داشته باشه.

مقدار کمتری پول در کیف پولتون بذارین

5-lifestyle-fixes-for-lower-back-pain-salemzi

نشستن روی یه کیف پول تپل به دلیل اینکه تعادل شما رو بر هم میزنه، می تونه منتهی به آسیب به ستون فقرات شما و بعد از اون سیستم عصبی شه. تلاش کنین کیف پول خود رو سبک کنین و به جای حمل تعداد زیادی اسکناس کم ارزش، اسکناسایی با صفرای بیشتر و یا کارت بانکی تون رو حمل کنین، تا موقع نشستن، ستون فقرات شما به یه سمت مایل نباشه.

کیف دستی تون رو خالی کنین

5-lifestyle-fixes-for-lower-back-pain-salemzi

آویزون کردن یه وزنه سنگین به یه طرف بدن به اسکلت و ماهیچهاتون فشار وارد می کنه. از هر مدل کیفی که استفاده می کنین، اگه وزن اون بیشتر از ۱۰ درصد وزن بدنتونه، بهتره به فکر خالی کردن اون باشین. نگاهی به درون کیفتون بندازین و ببینین چیزی که رو که حمل می کنین واقعا نیاز دارین؟

حواستون به خیاط باشه

5-lifestyle-fixes-for-lower-back-pain-salemzi

فرض کنین واسه دوخت شلوار به سراغ خیاط میرید و خیاط به شما میگه که یه پای شما از دیگری بلندتره. این موضوع واسه شما یه زنگ خطر جدیه. اگه اختلاف ارتفاع ۲ پای شما بیشتر از ۲ سانتیمتره، بهتره هرچه سریعتر به دکتر متخصص مراجعه کنین و خودتون رو واسه پوشیدن کفش خاص آماده کنین.

زانوا رو بالا نگاه دارین

اگه در نشستنای طولانی روی صندلی در محیط کار و یا در بین پرواز، پای شما از سطح زمین فاصله داشته باشه، شما دچار درد در ناحیه کمر میشین. بهتره در اینجور شرایطی، یه شئ مناسب زیر پای خود بذارین و پاها رو کمی بالاتر بیارین. تلاش کنین ارتفاع به حدی باشه که زانوهای شما بالاتر از باسن قرار بگیرن.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *