سئو

آشنایی با تبلیغات بنری در سایت های تبلیغات اینترنتی

آشنایی با تبلیغات بنری در سایت‌های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات بنری یک نوع تبلیغات است که به صورت آنلاین انجام می‌شود و در مدل‌های مختلف گرافیکی و ویدیویی و همچنین و تصاویر ارائه می‌شود. تبلیغات بنری به صورت گسترده در سایت‌های تبلیغاتی به صورت تصویر ویدیویی و یا متن‌های همراه با تصاویر جذاب در دید کاربران به نمایش گذاشته می‌شود.

مخاطبان با روبرو شدن با تبلیغات به صورت بنری در سایت‌های تبلیغاتی ترغیب می‌شودند تا بر روی این نوع تبلیغات به دلیل جذابیت بالا کلیک کنند و به سایت آگهی دهنده راهنمایی شوند. تاثیر تبلیغات به صورت بنری به دلیل جذابیت بالایی که دارند نسبت به دیگر تبلیغات اینترنتی و آنلاین تاثیر بیشتری بر مخاطبان داشته است. به همین سبب مورد توجه صاحبان کسب و کار و همچنین تولید کنندگان قرار گرفته است. تبلیغات بنری در سایت‌های تبلیغاتی دارای جایگاه ویژه‌ای در سایت است و هزینه نیز شامل این نوع تبلیغات می‌شود.

تبلیغات به صورت بنری بیشتر به صورت متحرک و گاهی نیز به صورت ثابت در سایت‌های تبلیغاتی طراحی شده و تاثیر جذابیت این نوع تبلیغ بسیار زیاد است. تبلیغات به صورت بنری از دسته تبلیغات آنلاین است که از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر تبلیغات اینترنتی دارد. در این نوع تبلیغ اگر از یک تصویر با کیفیت که دارای جذابیت است و نشانگر معرفی یک کالا است می‌تواند تاثیر بسزایی در برند‌سازی یک محصول داشته باشد.

باید بگوییم برای آشنایی بیشتر با تبلیغات بنری ارائه این نوع تبلیغ با انواع مختلف در سایت به صورت با کیفیت و گسترده در مدل های متنوع صورت می پذیرد. این سایت با ارائه بهترین خدمات تبلیغاتی در حال فعالیت است و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

برخی از اهداف تبلیغات بنری در سایت‌های تبلیغاتی

4. بالا بردن اطلاعات افراد در خصوص محصول مورد نظر و افزایش آگاهی

برخی از مزایای تبلیغات به صورت بنری در تبلیغات

8. یکی از مزایای تبلیغ بنری، مشاهده اثرگذاری بر ذهن مخاطبین است.

انواع تبلیغات بنری

6. بنرهایی هستند که در زمینه کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و محصولات را به مخاطبین معرفی می‌کنند.

تاریخچه‌ای از بوجود آمدن تبلیغات به صورت بنری

تبلیغات بنری در سال 1994 برای اولین بار در فضای اینترنت شکل گرفت و هزینه نیز در قبال این نوع تبلیغات در نظر گرفته شد که به سه روش انجام می‌شد. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت. تبلیغ بنری در گذشته به روش‌های سنتی صورت می‌گرفت اما امروزه با پیشرفت اینترنت و فناوری در تکنولوژی این نوع تبلیغ به روش آنلاین در اینترنت تبدیل شد.

3. هزینه به ازای هر تبدیل شدن: یعنی زمانی که بر روی تبلیغ بنری کلیک می‌شود کاربر به سایت آگهی دهنده هدایت می‌شود و فرمی را پر می‌کند تا عمل دانلود بروشور صورت گیرد.

چرا از تبلیغ بنری استفاده می‌شود؟

4. ریتارگتینگ: یکی از شرایط استفاده از تبلیغ بنری این است که اگر کسی وارد سایت شما شد و استفاده از خدمات سایت شما را انجام نداد با تبلیغ بنری این امکان وجود دارد تا مخاطب را ترغیب به استفاده از سایت کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله را نیز بخوانید.

نکاتی که باید برای استفاده از تبلیغات به صورت بنری رعایت کنیم

برای اینکه بتوانیم از تبلیغ بنری به صورت مطلوب استفاده کنیم باید دقت داشته باشیم که در سایتی که می‌خواهد تبلیغ بنری به نمایش گذاشته شود دارای مخاطب بالا و ترافیک بالا باشد. چرا که هدف از هر نوع تبلیغاتی جذب مخاطبان است. پس باید توجه داشت که در کدام یک از سایت‌های تبلیغاتی تعداد مخاطبان بالایی دارد و از بازدیدکنندگان بالایی برخوردار است.

4. کلیک‌پذیری مخاطب با دیدن بنر تبلیغاتی، اشتیاق به کلیک بر روی آن داشته باشد

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید