سئو

انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای – طراحی وب سایت فروشگاهی

اینجا اومدی به هدف‌هات فکر کن. خوش اومدی

خدمات طراحی وب

در کنار

توی میزفا مشکلات واقعی رو حل میکنیم

چه کاری می تونیم برای شما انجام بدیم؟

طراحی سایت وردپرس

کمک میکنیم تا بتونید با بودجه‌ای محدود وب سایت خودتون رو ایجاد کنید.

طراحی سایت اختصاصی

کمک میکنیم تا بتونید سایتی کاملا اختصاصی با امکانات مد نظر خودتون رو داشته باشید و از لحاظ امکانات و امنیت خیالتان راحت باشد.

کمک میکنیم تا بتونید وب سایت های اختصاصی قدیمی خود را به وردپرس تبدیل کنید و کمی هزینه های خود را کاهش دهید.

طراحی لندینگ پیج ۳۶۰ درجه

کمک میکنیم تا بتونید به هدف اصلی تون از طراحی برسید، در طراحی ۳۶۰ درجه، نکات سئویی، فروش، تجربه کاربری و … لحاظ میشه.

کمک میکنیم تا مشکلات وب سایتتان شناسایی و رفع شود. کارشناسان ما سعی می‌کنند تا تمامی مشکلات وب سایت شما را بررسی و حل کنند.

کمک میکنیم تا بتونید با توجه به نیازتون طراحی وب سایت رو یاد بگیرید و مسیر درستی رو انتخاب کنید. راهی که شاید توی چندین ماه آموزش عمومی هم نتونید پیدا کنید.

کمک می‌کنیم تا با یک مشاوره درست بتوانید تصمیم درست را در طراحی وب سایتتان بگیرید و با نیاز سنجی ها بتوانید راحت تر با برنامه نویستان ارتباط برقرار کنید.

برخی از نمونه کارهای مربوط به طراحی سایت

انجام خدمات طراحی وب سایت + قیمت و تعرفه لیست خدمات طراحی سایت حرفه ای

طراحی های سایت میزفا به ۳ بخش کلی تقسیم بندی می‌شود که باید کارفرما برحسب نیازهای خود یکی از پنل‌ها را انتخاب کند، ما سعی کرده‌ایم توضیحاتی کامل درباره پنل‌های زیر ذکر کنیم تا شما عزیزان بهترین گزینه را برای کسب‌و‌کار خود انتخاب کنید، اول توضیحات کلی درباره پنل‌ها داده می‌شود سپس به تک تک آنها می‌پردازیم، همچنین اگر نیاز به توضیحات بیشتر یا سوالی پیرامون طراحی سایت داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

توضیحات کلی درباره پنل‌های طراحی سایت

میزفا جهت رفاه کارفرمایان طراحی سایت ارزان را در دستور کار خود دارد، تا تمام عزیزانی که کسب و کاری دارند با توجه به بودجه و نیاز خود بتوانند بستری را برای پیشرفت در حوزه کاری و گسترش آن در جهان وب توسط تیم میزفا با بالاترین کیفیت، مناسب ترین هزینه و رعایت اصول سئو ، فراهم کنند

طراحی سایت اصولا به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود:

  • طراحی سایت استاتیک
  • طراحی سایت داینامیک یا پویا

تمام خدمات ما برای هر کسب و کاری، شرکتی، فروشگاهی و … میتواند مناسب باشد ولی هر کدام مزایا و معایبی دارد، و کارفرما مطابق با نیاز خود می‌تواند یکی از پنل‌ها را انتخاب کند.حال فرض کنیم شرکتی فقط قصد حضور در اینترنت را دارد و تغییر در وب سایت آنها به چند مورد در ماه محدود می‌شود، و صرفا فقط قصد معرفی خود و حضور در اینترنت را دارند طراحی سایت استاتیک مناسب است و هزینه این نوع سایت ها هم بسیار اندک می باشد البته باید اشاره کرد که برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در این نوع وب سایت ها کمی نیاز به دانش فنی است ولی اگر شرکتی قصد دارد تعداد بسیار زیادی محتوا در سایت خود قرار بدهد و مدیریت و بروزرسانی توسط خودشان بدون داشتن دانش فنی صورت بگیرد سایت‌های پویا یا داینامیک مناسب این شرکت‌ها خواهد بود، حال بعد از توضیحات کلی درباره این نوع وب سایت‌ها قصد داریم به صورت کامل به معرفی پنل‌ها بپردازیم و تمام مزایا و معایت آنها را مورد بررسی قرار دهیم، هر چند توصیه ما برای هر کسب و کاری داشتن یک وب سایت پویا می‌باشد چون هم از لحاظ هزینه و هم راحتی کارفرمایان در درازمدت و برای ایجاد هر نوع تغییراتی بسیار مناسب و انعطاف پذیر می‌باشد.

اینجا همه چی با وجود شما بهتره 🙂


خدمات سئو

خدمات گوگل ادز

خدمات آموزشی

خانواده میزفا

کمتر از ۱۲ ساعت کاری پاسخگو هستیم

بخش سئو


بخش طراحی


سایر موضوعات

ارسال پیغام در واتس‌آپ

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید