سئو

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

ممکن است شما نیز با مشاهده بلاگرها و کسب و کار در اینستاگرام که مشغول درآمدزایی در این فضا هستند، به فکر ایجاد پیج مرتبط با حرفه خودتان افتاده باشید. اما مسئله ای که بیشتر افراد دارند، این است که ایده مناسبی برای شروع کار ندارند و نمی دانند که در مقایسه با رقبا چه کاری ارائه کنند که متمایز باشد. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین ایده ها برای راه اندازی پیج اینستاگرام می پردازیم.

اینستاگرام فضایی است که برای همه افراد با هر ایده، توانایی و تفکر جایگاه دارد. برخی از افراد با ورود به اینستاگرام قصد نمایش دادن زندگی شخصی خود و اتفاقات روزمره زندگی را دارند. برخی دیگر از اینستاگرام در جهت آموزش و یادگیری استفاده می‌کنند. برخی دیگر از اینستاگرام انواع سبک زندگی، نوع پوشش و یا کارهای خلاقانه را یاد می‌گیرند. از ایده های زیر می توانید برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام بهره بگیرید:

فروش محصولات

همه ما می دانیم که اینستاگرام مکانی عالی برای فروش کالا و تبلیغات است. بنابرین اگر شما نیز یک مغازه حضوری دارید، اقدام به فروش محصولات خود به صورت مجازی نمی کنید؟ تا زمانی که دنبال کنندگان شما علاقه مند باشند، می توانید کتاب، دوره آموزشی، صنایع دستی، محصولات دیجیتال و بسیاری محصولات دیگر را بفروشید.

برای شروع، یک فروشگاه آنلاین برای لیست کردن محصولات خود ایجاد کنید. سپس از عکس های خود عکس بگیرید و آنها را در فروشگاه خود لیست کنید. قیمت های فروش خود را برای محصولات اضافه کنید.

همچنین بخوانید:

توسعه پیج اینستاگرام

همچنین یک همکار خوب برای تحویل محصولات به موقع به مشتریان خود ( مانند اسنپ یا پست ملی)پیدا کنید. اکنون وقت آن است که تبلیغات محصولات خود را در اینستاگرام و همچنین سایر کانال های رسانه های اجتماعی شروع کنید. فروش محصولات خود در اینترنت با استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی واقعا راهی سریع برای کسب درآمد بیشتر از خانه است.

این کسب و کار به شما کمک می کند تا درآمدی فعال ایجاد کرده و همچنین برند خود را بسازید.

Dropshipping

Dropshipping نیز مشابه فروش محصولات است. اما در اینجا، شما نیازی به داشتن هیچ محصولی ندارید.

در این کسب و کار، شما محصولاتی را از یک تولید کننده خریداری می کنید، سپس آن ها را در فروشگاه آنلاین خود فهرست می کنید تا به فروش برسانید. هنگامی که شخصی محصولی را خریداری می کند، تولید کننده فرآیند حمل و نقل را برای تحویل محصولات به مشتریان انجام می دهد.

شما مستقیماً از مشتریان سود دریافت خواهید کرد. شما می توانید سود خود را حفظ کنید و فقط قیمت تمام شده را به سازنده بپردازید.

اقدامات مورد نیاز برای داشتن این کسب و کار در اینستاگرام به شرح زیر می باشد:

  • اول از همه، شما باید با یک صاحب محصول یا سازنده معامله کنید تا از روند حمل و نقل مراقبت کند.
  • یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و محصولات خود را فهرست کنید.
  • شما باید خدمات پشتیبانی مشتری را به خریداران خود ارائه دهید.

مزایای کسب و کار Dropshipping به شرح زیر می باشد:

  • بازده بالا در سرمایه گذاری
  • هر زمان که محصول جدیدی وارد شد، می توانید مشتریان خود را مجدداً هدف گیری کنید.
  • شهرت برند شما را افزایش می دهد.
  • شما می توانید قیمت های فروش خود را برای محصولات تعیین کنید.
  • نگران مراحل ارسال و تحویل نباشید.

کسب و کار Dropshipping یک راه عالی برای کسب هزاران سود در زمان بسیار کم است.

یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.

غیر ممکن است که هیچ از ما یک اینفلوئنسر در لیست فالوینگ های خود نداشته باشیم. برای اینفلوئنسر بودن مهم ترین فاکتور خلاقیت است.اما در واقع یک اینفلوئنسر اینستا چه می کند؟

سایر شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستا به شرح زیر می باشد:

  • اکانت اینستاگرام با تعداد زیادی فالوور.
  • حساب خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.
  • دوربین با کیفیت بالا برای گرفتن عکس های زیبا.
  • به روز رسانی ها و فعالیت های مداوم در نمایه شما.
  • دانش استفاده از هشتگ های مناسب

به عنوان اینفلوئنسر می توانید هم از فروش محصولات خودتان و هم تبلیغات سایر برندها در آمد داشته باشید.

اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ محصولات و فروش بیشتر است و به همین خاطر بیشتر کسب و کارها به دنبال آن می باشند. کاربران اینستاگرام بیشتر محصولاتی را خریداری می کنند که اینفلوئنسرهایشان تبلیغ می کنند.

بنابراین، به عنوان یک اینفلوئنسر، باید به تعامل با فالوورهای خود ادامه دهید، محتوای جدیدی را ارسال کنید که قابل فروش باشد و از هشتگ ها برای دسترسی بیشتر استفاده کنید. این فعالیت را در اینستاگرام ادامه دهید تا مخاطبان وفادار ایجاد کنید و همچنین اینستاگرام را به تبدیل کنید.

بازاریابی وابسته یا affiliate marketing

به زبان ساده، بازاریابی وابسته بدین معنا است که هنگام تبلیغ و فروش یک محصول، کمیسیون دریافت خواهید کرد. اگر دنبال کننده مطالب وبلاگ های شخصی باشید، شاید متوجه شده باشید که نویسندگان؛ برخی از محصولات را با قرار دادن پیوندهای آنها در وسط مقالات توصیه می کنند. همچنین ویدئوهای یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این پیوندها در واقع پیوندهای وابسته ای هستند که اگر مشتری محصولی را با استفاده از آن لینک خریداری کند، کمیسیون دریافت می کند.

به طور مشابه، شما می توانید همین کار را در اینستاگرام انجام دهید. با تصاویر و ویدیوهای جذاب، می توانید محصولات را تبلیغ کنید و از طریق لینک های وابسته به فروش برسید.

دیجی کالا یکی از بهترین مچموعه های ایرانی برای همکاری در فروش و کسب درآمد می باشد.

مزایای بازاریابی وابسته در اینستاگرام

  • فروش بیشتر از طریق فالورها
  • درآمد غیرفعال نامحدود هر روز
  • محصولات نامحدود، شما می توانید هر محصولی را تبلیغ کنید.
  • نیازی به داشتن هیچ محصول و وب سایتی نیست.
  • بازاریابی اینستاگرام یک فرصت عالی برای تبلیغ محصولات وابسته است. می توانید لینک های وابسته خود را در پست ها و بیو خود قرار دهید.

عکاس شوید و عکس بفروشید.

برای تبدیل شدن به یک عکاس تمام وقت در اینستاگرام، نیازی نیست شغل خود را رها کنید. اگر دوربین خوبی دارید و علاقه زیادی به گرفتن عکس های زیبا دارید، با دانستن علم عکاسی می توانید کسب درآمد کنید.

اینستاگرام عمدتاً به خاطر تصاویر و ویدیوهای با کیفیت معروف است. اگر تصاویر بی کیفیت و محتوای کسل کننده را پست می کنید هیچ کس به شما اهمیت نمی دهد. باید توجه مردم را جلب کند.

اگر با استفاده از دوربین خود تصاویری با کیفیت بالا تولید می کنید، می توانید آنها را به اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر بفروشید. در حین پست کردن، واترمارک را فراموش نکنید و هشتگ ها و جزئیات فروش را در توضیحات قرار دهید.

همچنین بخوانید:

معرفی بهترین افزونه ها برای واترمارک وردپرس

برای کسب درآمد از عکاسی نیازمند یک دوربین DSLR یا یک گوشی هوشمند با دوربین با کیفیت بالا هستید.

از مزایای عکاس شدن در فضای اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس ها را به وبلاگ نویسان، بازاریابان و برندها بفروشید.
  • فروش عکس های خارج از اینستاگرام
  • شما می توانید به عنوان یک عکاس در رویدادها شرکت کنید.
  • درآمد فعال نامحدود از اینترنت

کسب و کار خود را تبلیغ کنید

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای هر کسب و کاری برای حفظ تعامل با مشتریان و دنبال کنندگان است.

اگر کسب و کار خود را مانند فروشگاه یا وبلاگ یا هر چیز دیگری اداره می کنید، اینستاگرام باید یکی از پلتفرم های تبلیغاتی شما باشد. می توانید با آپلود منظم محتوا، ارسال عکس های زیبا از محصولات خود و ارائه تخفیف و غیره، فالوورها را با کسب و کار خود درگیر کنید.

اینستاگرام از طرق مختلف مانند فروش محصولات، هدایت ترافیک به وب سایت ها، برندسازی شرکت شما، تبلیغ محصولات جدید و موارد دیگر می تواند برای هر کسب و کار در اینستاگرام مفید باشد، برای هر صاحب کسب و کار در اینستاگرام، مهم است که بداند این پلتفرم نقش حیاتی در تجارت آنها دارد. و افزودن این پلت فرم به لیست اصلی تبلیغات آنها قطعاً افزایش فروش و عملکرد آنها را به همراه خواهد داشت.

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی 6 ایده خلاقانه پرداختیم که می توانید بدون سرمایه گذاری، کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کنید.. اگر کاربر فعال اینستا هستید، وقت آن است که کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید. برای مدیریت بهتر پیج خود یا گرفتن ایده های بیشتر می توانید از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس بهره بگیرید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید