سئو

اینستاگرام زمان ویدیوها را از 15 ثانیه به 60 ثانیه رساند

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

این اتفاقی بود که در سال 2016 رخ داد و اینستاگرام اعلام کرد که طول استاندارد 15 ثانیه ای برای فیلم هایش را به 60 ثانیه کامل افزایش می دهد. این شرکت اذعان کرد که به این دلیل این کار را انجام می دهد که ‘روش های سرگرم کننده، انعطاف پذیر و خلاقانه تری برای ساخت و تماشای ویدیو در اینستاگرام برای شما به ارمغان بیاورد.’

کاربران اینستاگرام

بدون شک این امکان برای کاربران اینستاگرام که به تماشای ویدیو علاقه دارند مفید است، چطور که آمار نشان می دهد تعداد زیادی از این افراد در اینستاگرام وجود دارد، اما علاوه بر این، افزایش مدت زمان ویدیوها برای کسب و کارها و برندها نیز مزایایی در پی دارد.مدت زمان صرف تماشای فیلم در اینستاگرام طی 6 ماه در این سال به بیش از 40 درصد افزایش یافت. این شرکت می گوید که این موضوع به دلیل استفاده از استوری های طولانی تر و متنوع تری بود که مردم در حال دیدن آنها بودند.

این تصمیم اینستاگرام چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

در این سال اینستاگرام در حال ایجاد تغییرات چشمگیری در نوع محبوب تری از محتوای سیستم عامل خود بود. طبیعتا برای شما هم سوال پیش می آید که بدانید این موضوع، چه نوع فرصت های جدیدی در بازاریابی ایجاد کرد؟

فیلم های 60 ثانیه ای اینستاگرام

اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است که فیلم های طولانی تری می شد ضبط کرد که در نتیجه زمان برای گرفتن استوری های طولانی تر، نمایش محصولات، مستند کردن رویدادهای زنده و غیره، به وجود آمد. همچنین به عنوان یک مزیت دیگر، وقتی اینستاگرام می گوید فیلم های 60 ثانیه ای، پس در وهله اول باید به فکر تبلیغات ویدیویی 60 ثانیه ای باشید! به این فکر کنید که در 60 ثانیه در مقایسه با 15ثانیه، می توانید چه استوری های بهتری داشته باشید.

استراتژی های بازاریابی ویدیویی

اضافه شدن آپشن فیلم های طولانی تر به این اپلیکیشن، به این معنی بود که حال بازاریابان باید استراتژی های بازاریابی ویدیویی خود را بازبینی کنند و سوال بود که آیا کاربران به فیلم های 60 ثانیه ای پاسخ و ری اکشن بیشتری می دهند؟ قطعا در طی این سالها پاسخ به این سوال، بله بوده است.

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اینستاگرام

استوری

ویدیو

کاربران اینستاگرام

محتوای محبوب

بازاریابی محتوا

ادامه مقاله در سایت منبع