سئو

بهبود امکانات مربوط به دایرکت در اینستاگرام

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اینستاگرام در سال 2015 ایجاد مجموعه ی جدیدی از ویژگی ها در دایرکت را که اعلام کرد که ما در حال حاضر از آنها استفاده می کنیم. دایرکت اینستاگرام از زمان راه اندازی در سال 2013، بیش از 85 میلیون کاربر ماهانه جمع آوری کرده بود؛ اما این سرویس هرگز با دایرکت دیگر رسانه های اجتماعی و رقبای خود قابل مقایسه نبود و سطح پایین تری داشت.

پیام های دایرکت اینستاگرام

اما سرانجام در سال 2015، اینستاگرام امکان مکالمه ی رشته ای و پشت سر هم را به پیام های دایرکت اضافه کرد. این بدان معناست که دیگر لازم نبود هر بار که می خواهید به یک فرد پیام دهید، با او صفحه چت جدیدی ایجاد کنید. اکنون می توانستید طوری به مکالمه در اینستاگرام بپردازید که گویی در حال ارسال پیام متنی در هر اپلیکیشن دیگری هستید و مکالمه خود را ادامه دهید. علاوه بر این، دایرکت دارای قابلیت دوربین سریع برای پاسخ دادن به عکس های سلفی هم شده بود و همچنین امکان ارسال ایموجی های بزرگ هم وجود داشت که هنوز هم این موارد را در اینستاگرام مشاهده می کنیم.

پست را از تایم لاین خود مستقیما برای کسی در دایرکت ارسال کنید!

به روز رسانی فید اصلی نیز به شما این امکان را می داد که یک پست را از تایم لاین خود مستقیما برای کسی در دایرکت ارسال کنید. پیش از این کاربران برای اینکه بتوانند عکسی را با کاربر دیگری به اشتراک بگذارند مجبور بودند او را در کامنت ها تگ کنند و همین موضوع باعث افزایش تعداد قابل توجهی از تگ ها در این اپلیکیشن شده بود. به طوری که به گفته این شرکت، نزدیک به 40 درصد از کامنت های هر پست شامل حداقل یک منشن بود. همین موضوع در نهایت الهام بخش اضافه شدن این ویژگی جدید شد تا کاربران بتوانند پست ها را به راحتی با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

دکمه های like و comment

برای سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
شبکه های اجتماعی
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اینستاگرام

دایرکت

رسانه های اجتماعی

تولید محتوا ویدیویی

تولید محتوا اینستاگرام

محتوای کامل در سایت منبع