چگونه از طریق ، سرنخ تولید کنیم؟ سئو فرآیندی است که بیشتر افراد آن را به عنوان یک روش موثر برای هدایت ترافیک به سایت می شناسند اما تیم های بازاریابی و فروش اندکی آن را به عنوان ابزاری برای تولید سرنخ یا تبدیل آن به مشتری قبول دارند. تنها ۱۰ درصد از بازدید کنندگانی که از طریق جستجوی طبیعی وارد سایت می شوند برای خرید آماده هستند. با اینحال ، کاربرد بهینه سازی جستجو برای مقاصدی همچون افزایش ترافیک سایت باعث می شود بازاریابان پتانسیل این روش برای تبدیل ۹۰ درصد از بازدید کنندگان به سرنخ را نادیده بگیرند. سئوی مدرن چیزی بیشتر از انجام پژوهش بر روی کلیدواژه ها، به دست آوردن لینک، بهینه سازی محتوای سایت و استفاده از متا دیتا برای واژه های هدف قرار داده شده است. اگر فرایند سئو به خوبی به کار رود کسب وکارها را قادر می سازد در هر مرحله از خرید، خریداران را به سایت جذب کنند، محتوای با ارزشی را برای این افراد فراهم آورند و در نهایت ترافیک طبیعی را به مشتریان وفادار تبدیل نمایند. خب حالا سوال اینجاست که تمامی این موارد چگونه حاصل می شود؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است. اگر بتوانید طرز فکر تیم بازاریابی و فروش را در مورد سئو تغییر دهید قادر خواهید بود از تمامی مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم بهره مند شوید. پژوهش کلیدواژه ها چیزی بیشتر از یافتن کلمات کلیدی است که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. این فرایند به معنای تجزیه و تحلیل نیت مشتریان است. محتوای با کیفیت چیزی بیشتر از دام برای به دست آوردن لینک است. با کمک محتوای با کیفیت قادر خواهید بود منابع ارزشمندی را فراهم کنید که افراد به آن نیاز دارند .
گام ۱ : هدف از تولید پست وبلاگ
یکی از نمونههای خوب در زمینه متون سرگرمی، ستونهای فکاهی است ضمن اینکه نوشتار میتواند دارای جنبه های آموزنده نیز باشد. پست وبلاگهای مختلف میتوانند اهداف متفاوتی را شامل شوند. همچنین بسیاری از نوشتارها اهداف چندگانه متعدد را در بر میگیرند . هدفی که برای نگارش پست وبلاگ در نظر میگیرید، میتواند مجموعهای از قواعد و راهنماییها را در اختیارتان بگذارد. با دنبال کردن این قواعد میتوانید متنی مناسب بنویسید. به عنوان مثال برای نوشتن مقالهای سرگرم کننده و آموزنده شما باید تفاوت این دو را به خوبی از هم تمیز دهید. ضمن اینکه فاکتورهای نگارش برای رعایت همزمان این اهداف را در نوشته خود بگنجانید .
گام ۲ : پیام نوشتار
معمولاً پیام در مقدمه پست و در قسمت نتیجه آورده میشود. بدین ترتیب خوانندگان متوجه می شوند متن پیش رو درباره چه موضوعی صحبت می کند. این به خوانندگان در درک به هنگام موضوع مقاله و افزایش احتمال مطالعه مقاله کمک شایانی خواهد کرد .
گام ۳ : تعیین مخاطبان
پیش از نوشتن هر مطلبی بیاندیشید که این متن را برای چه نوع مخاطبینی آماده میکنید . از تطبیق سطح مقاله با خوانندگان احتمالی اطمینان کسب کنید . باید به سختی برای انطباق اصطلاحات، ساختار نگارشی و عبارات و جملههای بلند متن با نوع خوانندگان تلاش کنید در بیشتر موارد تعیین نوع خوانندگان یک متن، کاری بسیار دشوار است. و اغلب خوانندگان ناهمگنی (از اغشار مختلف مردم) یک متن را مطالعه میکنند .
فرم درخواست محتوای هدیه
تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.
تولید محتوا
وبلاگ نویسی
وبلاگ
سئو