سئو

به گفته سورنا ستاری حوزه محتوای دیجیتال حوزه پولسازی است


طراحی کمپین تبلیغات اینستاگرام

فوریه 22, 2022


تبلیغات بازدیدی اینستاگرام با بهترین کیفیت

ژانویه 6, 2022


چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

ژانویه 3, 2022

سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور بیان کرد حوزه محتوای دیجیتال حوزه پولسازی است استارتاپ ها مسیر توسعه را طی کرده اند.با همراه شوید.

افتتاح بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال

بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر کار و شهردار تهران افتتاح شد.

سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور بیان کرد حوزه محتوای دیجیتال حوزه پولسازی است، اظهار کرد: تمام استارتاپ‌ ها از گوگل گرفته تا استارتاپ های حوزه حمل و نقل در کشور همه از دل زیرزمین‌ها و گاراژها به وجود آمده‌اند و به تدریج بالا آمده و مسیر توسعه را طی کردند.

وی گفت: اگر امروز در کف بازار عروسک خارجی و نوشت‌افزار خارجی یا البسه چینی فروش می‌رود، شرکت‌ها هستند که دارند می‌بازند و ما در تجاری‌سازی مساله داریم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با تاکید بر حمایت از استارتاپ‌ ها و شرکت‌های نوآور، اظهار کرد: ما نهمین زبان اینترنتی در دنیا هستیم، در حالی که از نظر جمعیتی کمتریم، ولی دو برابر عرب‌ها محتوای دیجیتال داریم.

وی ادامه داد: وقتی آپارات با زبان فارسی جزو ۱۰۰ سایت برتر دنیا می‌شود، این یک افتخار است و ما اعلام می‌کنیم از شرکت‌ها و استارتاپ‌ ها ی حوزه تولید محتوای دیجیتال حمایت می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: امروز دیگر نمی‌شود با روش‌های قبلی به نقاط مختلف، معلم بفرستیم یا در دانشگاه‌های خارجی کرسی زبان بگذاریم، چون این فضا دیگر جواب نمی‌دهد و مرزهای دیجیتال و فناوری‌های نوین این فضا را در نوردیده است.

کلام آخر تولید محتوا به شکل دیجیتال

تولید محتوا به شکل دیجیتال در کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است . تمرکز بر کیفیت محتوا اهمیت فراوانی دارد.

محتوای متنی ، صوتی ، تصویر و ویدئو هر کدام باید از شاخص های کیفیتی برخوردار باشند . محتوای ویدئویی از پر مخاطب ترین نوع محتوا ست . اکثر این گونه محتوا مربوط به فیلم های آموزشی است که از دانشجو تا شاغل و خانه دار مخاطب آن هستند .

توجه به محتوا ی کامل و استاندارد به استارتاپ ها و شرکت های نوپا کمک خواهد کرد.

برگرفته از

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید