سئو

تبلیغات ارزان در گوگل و یوتیوب


منتشر شده در تاریخ : 20, مهر, 1399

تبلیغات گوگل ارزان

اگر شما به ‌تازگی وارد دیجیتال مارکتینگ شده‌اید و یا می‌خواهید در این زمینه اطلاعات مختلفی کسب نمایید و یا حتی دارای شرکت ‌ها و برند ها و خدمات ‌رسانی ‌های گوناگونی هستید که می‌خواهید آن ‌ها را به سمع و نظر مشتریانتان برسانید و باعث بالاتر رفتن سوددهی و بازدهی خودتان شوید با ما همراه باشید تا شما را با روش‌ های مختلف تبلیغات گوگل ارزان و دیجیتال مارکتینگ همچنین استفاده از ابزار هایی مانند گوگل ادز آشنا سازیم.

اگر شما فردی تازه‌کار در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید باید به این نکته واقف باشید که سرزمین تبلیغات فضای مجازی درست به مانند یک میدان جنگ می‌ماند، کوچک‌ترین غفلت و بی‌توجهی شما ممکن است که شما را از رقیبان خود عقب بیندازد و باعث پایین‌تر آمدن میزان سوددهی شما شود. اگر می‌خواهید که در این زمینه کارآمد باشید و سود بسیار زیادی از کار با گوگل ادز و تبلیغ در گوگل بدست بیاورید باید سعی نمایید که تخصص کافی در این زمینه را بدست بیاورید تا بتوانید همپای رقیبان خودتان در این زمینه پیشرفت نمایید.

امروزه گوگل به یکی از بزرگ ‌ترین و پربازدیدترین موتورهای جستجو تبدیل شده است و تبلیغ در این فضای بسیار گسترده و بزرگ می تواند نتایج باورنکردنی و بسیار بزرگی را برای شما به ارمغان بیاورد‌‌. تنها با دقت در انتخاب کلمه های کلیدی و روش درست تبلیغ شما می‌توانید از این فضای بسیار بزرگ و گسترده سود های بسیار زیادی را بدست بیاورید که ممکن است برای شما باورنکردنی باشد. شما با استفاده از گوگل ادز می‌توانید به صورت کاملاً ارزان و کم‌ هزینه تبلیغات خود را در فضای مجازی پخش کنید و از جذب مشتریان لذت ببرید.

گوگل ادز

پیش ‌تر شما را با اهمیت تبلیغات در فضای مجازی و استفاده از ابزار های تبلیغات در دنیای مجازی آشنا ساختیم‌. حال می‌خواهیم یکی از زمینه ‌های بسیار مهم و مؤثر در زمینه تبلیغات فضای مجازی را به شما معرفی کنیم. گوگل ادز یکی از خدمات شرکت گوگل می باشد که به کاربران این امکان را می دهد بتوانند در این فضا و بستر محتوا های تبلیغاتی خود را تهیه و آن ‌ها را به سمع و نظر مشتریان خودشان برسند تا بتوانند از این زمینه درآمد زیادی را کسب نمایند.

پس از این ‌که گوگل مشاهده کرد که می‌تواند از تبلیغات در این موتور جستجو استفاده نماید و کسب درآمد نماید اقدام به طراحی بستر گوگل ادز کرد و این بستر مناسب و بسیار راحت و ارزان را برای مشتریان خودش فراهم آورد تا آن ‌ها بتوانند از این بستر فضای مجازی استفاده نماید و طرح های تبلیغاتی خود را بدون هیچ ‌گونه دردسر و تلف کردن وقت و انرژی و مواد اولیه‌ای مانند کاغذ ها به مشتریان خودشان در هر نقطه ‌ای از کره زمین و با هر سنی و در هر زمانی برسانند تا بتوانند شغل و زمینه خدمات خود را گسترش دهند.

گوگل ادز این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به‌ راحتی و تنها با اقدامات بسیار ساده ای و پرداخت هزینه‌ های کمی بتوانید زمینه ‌های تبلیغاتی خود را برای مشتریان و کاربران خودتان آشنا سازید و از این راه کسب درآمد کنید‌. اگر شما تخصص و وقت کافی را برای انجام تبلیغات ندارید می توانید وظیفه انجام تبلیغات را به سایت ‌ها و خدمات دهنده های گوناگونی بگذارید که می‌توانند با دقت و اهمیت تخصص هر چه بالاتر این خدمات را برای شما انجام دهند. سایت تاپ ادورت یکی از مجموعه های خدمات‌دهنده می‌باشد که می‌تواند شارژ اکانت گوگل ادوردز و مدیریت کمپین تبلیغاتی شما را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

تبلیغات در یوتیوب

یکی دیگر از زمینه‌ های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ تبلیغات در یوتیوب می باشد. به دلیل این ‌که یوتیوب پس از گوگل بزرگ ‌ترین موتور جستجو محسوب می شود. تبلیغات در یوتیوب درست مانند تبلیغات در گوگل پر اهمیت و موثر می باشد. اگر شما می‌خواهید علاوه بر تبلیغات در گوگل تبلیغات خود را در زمینه‌ های دیگر نیز گسترش دهید، باید یوتیوب را نیز بعنوان یک گزینه موثرز در نظر بگیرید.

بنابراین بهتر است در رابطه با نحوه تبلیغات در یوتیوب نکاتی را بدانید. که ما در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت. برای تبلیغات در یوتیوب شما باید این ویدئو هایی را تدوین نمایید و با پرداخت هزینه ‌های متنوع این ویدیو ها را در لابه‌لای ویدئوهای پربازدید قرار دهید تا دیده شوند.

بستر گوگل بستر محتوا محور است اما بستر یوتیوب بستری بر پایه ویدئو ها می باشد و ویدیو ها و کپشن‌های شما می‌تواند در زمینه تبلیغات شما به شما کمک کننده باشد پس در نتیجه شما باید با تدوین ویدیوها و توجه به نکات مهم هنگام تدوین این نوع ویدیو ها بازدید های خود را بالاتر ببرید و بتوانید از این بستر درست مانند بستر گوگل برای تبلیغات خودتان استفاده نمایید.

اما درست مانند گوگل که ابزار گوگل ادز را برای مشتریان خود فراهم نموده است، یوتیوب نیز چنین بستری را برای شما آماده کرده است شما می‌توانید با قرار دادن ویدئو های خود در این بستر و آپلود کردن خواسته ‌هایتان به مدیران یوتیوب زمینه تبلیغات خود را برسانید تا آن ‌ها با راهنمایی ‌های شما و دیدن خواسته‌ های شما ویدئوهای شما را در مکان ‌های مناسب و پربازدید قرار دهند تا به ‌راحتی دیده شوند و باعث بالاتر رفتن فروش محصولات شما شوند.

برای اطالاعات بیشتر در زمینه تبلیغات در گوگل یا یوتیوب و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان باتجربه تاپ ادورت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و جنبه تبلیغاتی داشته و آکادمی وبکیما نه آن را تایید و نه رد می کند و همچنین هیچ گونه تعهدی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید