سئو

تمرکز برندهای مرتبط با بهداشت و درمان بر بازاریابی محتوا

تمرکز بر نیاز مشتریان یکی از عناصر مهم در بازاریابی محتوا به شمار می رود. امروزه افراد زیادی روزانه در صفحات وب به دنبال اطلاعات پزشکی و درمانی و در مجموع حوزه سلامت هستند. استفاده مناسب از این فضای گسترده با استراتژی بازاریابی محتوا و تولید محتوایی فراگیر مورد توجه سازمان های بهداشتی و درمانی قرار گرفته است.

مردم برای دریافت اطلاعات، به اینترنت مراجعه می کنند. اطلاعات بهداشتی و درمانی از این قضیه مستثنی نیستند. مطابق تحقیقات انجام شده در سپتامبر 2012، 72 درصد از کاربران اینترنت به دنبال اطلاعات آنلاین در مورد سلامت هستند. موضوع عمده ی جستجوها در مورد اطلاعات انواع بیماری ها یا شرایط خاص، درمان بیماری ها و روش های آنها، پزشکان و سایر متخصصین حوزه مربوطه است. همچنین مطابق آمارها 77 درصد کاربران موردنظر از طریق موتورهایی مانند گوگل، یاهو یا بینگ اقدام به جستجو می کنند.

در حوزه سلامت، فرصت های زیادی برای سازمان های مرتبط وجود دارد تا میزان ترافیک خود را افزایش دهند و با ارائه اطلاعات پزشکی با ارزش به مصرف کنندگان، موجب اعتبار بیشتر برند خود شوند. این مطالب نه تنها به نیاز مخاطبین آنها پاسخ می دهد، بلکه این سازمان را به عنوان یک منبع قابل اطمینان از اطلاعات و خدمات درمانی نیز معرفی می کند. بنابراین دقیقاً چه چیزی را می توان بازاریابی محتوا دانست؟ ابزاری است برای ایجاد و توزیع اطلاعات ارزشمند و مرتبط با یک مخاطب که به راحتی قابل یافتن است.

مزایا و معایب بازاریابی محتوای سازمان بهداشتی و درمانی:

انتشار مطالب به شیوه ای صحیح در صفحات وب و فضای مجازی موجب افزایش اعتبار برند شما در اینترنت خواهد شد. مصرف کنندگان، به احتمال بیشتر، به فردی که در حوزه ی درمان و سلامت ریه ها به عنوان ارئه کننده محتوا، 50 مطلب منتشر کرده است اعتماد می کنند تا فردی که تنها یک مطلب در این حوزه ایجاد کرده است.

بازاریابی محتوا می تواند موجب افزایش ترافیک وب سایت شما شود، به ویژه اگر حوزه تخصصی خاص، مطالبی منتشر کنید. به عنوان مثال اگر بیمارستان دارای یک برنامه قلب و عروق برجسته در حوزه سلامت کودکان، یک برنامه رباتیک پیشرفته، گروه پزشکانی با خدمات گسترده برای مراقبت سالمندان، یک کلینیک واکسیناسیون بین المللی، یک کلینیک بهداشتی-رفتاری برای کمک به جانبازان مبتلا به اختلالات خاص است، شما می توانید بازاریابی محتوای خود را بر این موضوعات متمرکز کنید.

منبع:


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

هزینه تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید