سئو

خرید رپرتاژ را از چه طریقی انجام دهیم؟ از چه سایت هایی ؟ و …

خرید یکی از راه‌های ایجاد درآمد برای سایت‌هایی است که از فروش بسیار بالایی برخوردارند. اینگونه سایت‌ها به صورت مستمر دامنه بازدید از سایت بالایی دارند و از این رو مبالغ زیادی را به جهت هر بازدید دریافت می‌کنند. به این صورت تعرفه رپورتاژ خبری و بخشهایی که نیاز به بک لینک دارند تعیین می‌شود.

چه زمانی باید به خرید رپرتاژ بپردازیم؟

هزینه رپورتاژ آگهی که برای خرید آن در نظر می‌گیرید به نوعی برای سایت مورد نظر شما دوپینگ محسوب می‌شود. از این رو تصور کنید فردی به عنوان ورزشکار معمولی قصد دارد که دوپینگی را انجام دهد تا شانس برنده شدن را برای یک مسابقه افزایش دهد. اما آیا تنها این دوپینگ می‌تواند در قهرمانی او نقش داشته باشد؟ مسلما جواب به این سوال منفی است زیرا برای بالا بردن شانس خودش باید تلاش خود را بالاتر ببرد تا کسب رتبه و امتیازات آن را نیز دریافت کند.

خرید رپرتاژ نیز به همین صورت است؛ این موضوع زمانی برای شما موثر خواهد بود که حداقل شما برای درآمد زایی جایگاه مناسبی را در گوگل کسب کرده باشید و به نوعی به هدف خود برای دریافت رتبه در موتور جستجوگر گوگل رسیده باشید. از طریق فروش رپرتاژ آگهی نیز می‌توان جایگاه مناسبی را در گوگل دریافت کرد. از این رو اگر هنوز سایت شما نتایج مناسب گوگل را کسب نکرده و به نوعی در صفحات بعدی گوگل قرار گرفته است این تکنیک به هیچ وجه برای شما مناسب نخواهد بود.

مهم ترین نکته‌ای که باید در خرید رپرتاژ رعایت کنید

یکی از مزیت‌های بزرگ سایت‌های رپورتاژ آگهی در مقایسه با ایجاد بک لینک در سایت، دائمی بودن آن است. درواقع با استفاده از رپورتاژ آگهی‌ها شما همیشه می‌توانید محتوای مورد نظر را در سایت فعال نگه دارید و دیگر لازم نیست تا برای تمدید آن هزینه‌ای پرداخت کنید. این دقیقا برعکس زمانی است که لینکی را به جهت افزایش بازدید سایت خریداری می‌کنید. برای فعال نگه داشتن این سایت‌ها باید به صورت دائمی هزینه کنید. اما در ادامه به نکاتی در مورد خرید رپرتاژ خواهیم پرداخت.

توجه داشته باشید که خرید رپرتاژ را از سایتهای معتبر و مرتبط انجام دهید

در فضایی که قصد دارید با استفاده از خرید رپرتاژ آن را پیشرفته تر کنید، رقبای زیادی وجود دارند که همین موضوع باعث می‌شود تا دقت خود را برای تعرفه رپورتاژ خبری افزایش دهید. از این رو همواره سعی کنید که خرید رپرتاژ را از طریق سایت‌هایی انجام بدهید که هم از نظر موضوعی و هم از نظر محتوایی دارای ارزش اعتبار هستند و همچنین دارای محتوایی نزدیک به محتوای سایت شما است.

برای هر رپورتاژی که در اختیار دارید متن مناسب نویسید

محتواهایی که تکراری هستند شانس موفقیت سایت شما را کاهش می‌دهند. از این رو تلاش کنید که با نوشتن محتوای اصل یا یونیک، جایگاه خودتان را در گوگل بالا ببرید. توجه کنید که اگر محتوای سایت شما تکراری باشد در نتیجه از طریق ربات‌های گوگل سایت شما نادیده گرفته و در نهایت حذف خواهد شد.

از این رو زمانی که شما به خرید رپرتاژ میپردازید به این معنی است که یک صفحه اختصاصی با محتوای اختصاصی را بر روی سایت دیگر لینک سازی کرده‌اید؛ به طور کلی یعنی با قرار دادن یک محتوای جدید با نشانی سایت خودتان، شانس خود را برای بالا بردن رتبه در گوگل افزایش دهید.

در نظر داشته باشید که بیش از 5 بک لینک در رپورتاژ صفحه خود قرار ندهید

خیلی از صاحبان سایت‌های مختلف تصور می‌کنند که اگر تعداد لینک‌های بیشتری در سایت خود قرار دهند در نتیجه شانس خود را برای رتبه در گوگل بیشتر می‌کنند. در صورتی که در خرید رپرتاژ بر عکس این موضوع برای این مورد صدق می‌کند. ایجاد لینک‌های زیاد و کلمات بیشتر هیچ تاثیری در جایگاه در اینترنت نخواهد داشت.

هر صفحه‌ای که در اینترنت به ارزش و اعتباری دست پیدا می‌کند، به صورت Page Authority است و از این رو اعتبارها در میان تمامی لینک‌ها به صورت یکسان تقسیم بندی می‌شود. از این رو هر چه تعداد لینک‌ها درون محتوای رپورتاژ آگهی افزایش پیدا کند در نتیجه Page Authority کاهش خواهد یافت. به طور کلی پیشنهاد ما این است که برای خرید رپرتاژ تعداد 3 الی 5 لینک را برای کلمات خود قرار دهید.

برای هر صفحه یا متن در یک سایت، یک لینک قرار دهید

همانطور که در تیتر قبلی به این موضوع اشاره کردیم، بهترین راه برای اینکه خرید رپرتاژ را به طور موثر پیش ببرید این است که از برخی نکات مهم چشم پوشی نکنید. از این رو از طرف گوگل برای هر صفحه تنها اولین لینک بررسی خواهد شد و بقیه لینک‌ها توسط موتور جستجوگر بی اثر خواهند شد.

خرید رپرتاژ را از طریق سایتهای داخلی انجام دهید

صفحه اصلی که برای سایتها در نظر گرفته میشود معمولا دارای عبارات سخت و پر جستجو می‌باشد که با یک هدف اصلی یعنی بالا بردن نتیجه و رتبه در نظر گرفته می‌شود. از این رو خرید رپرتاژ در این زمینه بدون اینکه از سایت‌های موثر کمک بگیرید آنقدر موثر نیست. پس باید در ابتدا جایگاه خود را در گوگل بالا ببرید و سپس لینک سازی را با استفاده از صفحات داخلی بر روی کلماتی که رقابت کمتری دارند انجام دهید. برای اینکه کسب رتبه کنید می‌توانید از کلماتی استفاده کنید که به صورت حاشیه‌ای ولی تاثیرگذار هستند.

خرید رپرتاژ آگهی برای چه تعداد کلمه محتوا و چه شرایطی مناسب است؟

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید