سئو

راهنمای اصلی ریپورت در اینستاگرام و نحوه رفع آن

آیا می‌خواهید بدانید چرا برخی از کاربران اینستاگرام پیام ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ را پست می‌کنند؟ اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب، قوانین و دستورالعمل‌های خاص خود را دارد و اگر فردی این قوانین را رعایت نکند، از طرف اینستاگرام جریمه می‌شود. برخی از افراد تصور می‌کنند این قوانین و دستورالعمل‌ها خیلی سخت‌گیرانه هستند. اما آن‌ها فقط به عنوان مانعی برای جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و مزاحم عمل می‌کنند.

بنابراین اگر هر یک از کاربران، از قوانین و دستورالعمل‌های این پلتفرم محبوب تخطی کند، احتمالاً دچار مشکلاتی چون ریپورت می‌شود. یکی از راه‌هایی که آن‌ها برای رفع ریپورت در اینستاگرام استفاده می‌کنند انتشار پیام ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ برای فالوورهای خود است. به دلیل اهمیت رفع مشکل ریپورت، ما در این مقاله به طور کامل به مشکل ریپورت در اینستاگرام و راه‌های رفع آن پرداخته ایم.

در این زمینه توصیه میکنیم مقاله

ریپورت شدن در اینستاگرام چیست؟

تصور اشتباهی که وجود دارد این است که ریپورت یک اکانت توسط انجام می‌شود. اما در عمل وقتی یک یا چند اکانت، اکانتی را ریپورت می‌کند، اینستاگرام با بررسی خطاهای اکانت ریپورت شده آن را بلاک می‌کند. در واقع اینستاگرام با توجه به نوع خطای اکانت، برخی از فعالیت‌های او را محدود می‌کند. بنابراین به طور کلی این محدودیت‌های اعمال شده برای یک اکانت به خاطر ریپورت سایر اکانت‏ها است که در بین کاربران به نام ریپورت در اینستاگرام رایج شده است.

معمولاً اکانت ریپورت شده به طور موقت در نوار جستجوی اینستاگرام قابل مشاهده نیست یا از انجام فعالیت‌ها منع می‌شود. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است ریپورت شدن و اکشن بلاک با هم فرق دارند. کاربری که اکانت او اکشن بلاک شده است، می‌تواند پست‌های سایر اکانت‏ها را مشاهده کند، اما نمی‌تواند در اکانت خود هیچ‌گونه فعالیتی ازجمله انتشار پست و استوری و حتی لایک کردن را انجام دهند. اما اگر اکانت کاربری ریپورت شده باشد به هیچ وجه امکان حضور در اینستاگرام و حتی مشاهده پست‌های سایر کاربران را ندارد.

مفهوم ‘ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ چیست؟ دلایل اصلی ریپورت در اینستاگرام

اگر می‌خواهید بدانید چرا برخی از کاربران اینستاگرام جمله ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ را پست می‌کنند، باید ابتدا با فعالیت‌های غیرمجاز در اینستاگرام آشنا شوید. فعالیت‌هایی که طبق قوانین اینستاگرام ممنوع شده اند و در صورت دریافت ریپورت، اکانت متخلف جریمه می‌شود عبارتند از:

• پست کردن تصاویر مستهجن و غیرمتعارف

• انتشار محتوای ترغیب کننده رفتارهای خشونت‌آمیز و اشاعه نفرت

• استفاده از تصاویر یا اطلاعات کذب در اکانت

• انتشار محتوا برای ترویج نژادپرستی و اهانت به نژادهای مختلف

• فرستادن پیام‌های اسپم (هرزنامه)

• خرید فالوورها و لایک‏های جعلی

• حمایت از فعالیت‌های تروریستی

• فروش محصولاتی که در همه کشورها غیرقانونی است مانند مواد مخدر

هر نوع فعالیتی که مشابه موارد ذکر شده باشد، توسط اینستاگرام به عنوان تخلف شناخته می‌شود و اگر یک یا چند کاربر اکانت متخلف را ریپورت کند، اینستاگرام جریمه های مرتبط را برای آن اکانت اعمال می‌کند.

چگونه تشخیص دهیم که در اینستاگرام ریپورت شده ایم؟ زمان پست کردن پیام ‘ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’

شما پس از اینکه متوجه ریپورت اکانت خود شدید، می‌توانید پیام ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ برای رفع ریپورت پست کنید. به طور کلی فقط زمانی شما متوجه می‌شود که ریپورت شده اید که به اکانت خود دسترسی نداشته باشید. شما نه متوجه می‌شوید چه کسی اکانت شما را ریپورت کرده است و نه دلیل این جریمه را می‌فهمید. در واقع اینستاگرام بابت ریپورت و بلاک شدن اکانت شما هیچ توضیحی نمی‌دهد. بنابراین امکان دارد فقط یک کاربر اکانت شما را ریپورت کرده باشد. در نتیجه اینستاگرام پس بررسی خطای شما، اجازه دسترسی به اکانت شما را قطع می‌کند.

همچنین ممکن است چند کاربر مخالف یکی از محتواهای شما باشند. بنابر این آن‌ها اکانت شما را به اینستاگرام ریپورت می‌کنند. اینستاگرام هم با بررسی محتوای شما، اکانت شما را از دسترس شما خارج می‌کند. اما چگونه می‌توان مشکل ریپورت در اینستاگرام حل کرد؟

راه‌های رفع ریپورت در اینستاگرام: آیا تنها راه پست کردن پیام ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ است؟

به طور کلی تنها راهکار رفع ریپورت در اینستاگرام پست کردن جمله ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ نیست. بلکه شیوه های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارند که برخی از آن‌ها توسط اینستاگرام تأیید شده اند. اما برخی دیگر از طریق فریب این شبکه اجتماعی، مشکل ریپورت را برطرف می‌کنند. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا در صورت ریپورت شدن اکانت خود، آن را از این حالت خارج کنید.

از فالوورهای خود درخواست کنید تا کامنت انگلیسی بگذارند

یکی از روش‌های قدیمی‌ و مفید برای رفع ریپورت در اینستاگرام این است که از فالوورهای خود با جمله ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ درخواست کنید تا در زیر پست‌های شما کامنت‏های انگلیسی معنی‌دار بگذارند. این کامنت‌ها باید با محتوای پست شده شما مرتبط باشند.

ایمیل و شماره تلفن خود را تغییر دهید

علاوه بر روش پست کردن جمله ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ راهکارهای دیگری برای رفع ریپورت در اینستاگرام وجود دارد. شما می‌توانید با رفتن به بخش personal information یا Private Information شماره تلفن همراه و ایمیل وارد شده برای اکانت خود را تغییر دهید. پس از اینکه این تغییرات را انجام دادید، پیامی برای شما ارسال می‌شود که نشان دهنده تأیید تغییر در این اطلاعات است. در واقع پس از تأیید تغییر مشکل، ریپورت اکانت اینستاگرام شما برطرف می‌شود.

به طور رسمی از اینستاگرام درخواست کنید تا مشکل ریپورت اکانت شما را برطرف کند

اگر شما هیچکدام از قوانین و دستورالعمل‌های اینستاگرام را نقض نکرده‌اید و بدون هیچ ‌دلیلی اکانت شما ریپورت شده است، می‌توانید به شیوه رسمی از اینستاگرام درخواست کنید تا این مشکل اکانت شما را بررسی و رفع کند.

برای انجام این کار باید به بخش settings اکانت خود بروید و گزینه Report a problem را انتخاب کنید. سپس از بین گزینه‌های نمایش داده شده گزینه Something isn’t working را انتخاب کرده یک متن را برای دفاع از خود به تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید، می‌توانید با توجه به مشکل خود، متنی را همراه با دلایل کافی بنویسید و آن را برای اینستاگرام ارسال کنید. اگر زبان انگلیسی شما چندان خوب نیست می‌توانید با کپی کردن و ارسال متن زیر، از خود در برابر مشکل ایجاد شده دفاع کنید.

Hello, I’ve Figured Out that recently my Instagram account has been suspended. I don’t know why. I didn’t do anything against the rules of Instagram and I believe there is a mistake. Please check my account and solve this problem.

یک ایمیل برای تیم پشتیبانی اینستاگرام بفرستید

شما می‌توانید از طریق ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی اینستاگرام مشکل ریپورت اکانت خود را برطرف کنید. اگر زبان انگلیسی شما چندان خوب نیست پیام زیر را کپی کنید و به آدرس support@instagram.com بفرستید.

Dear Instagram Support team

My account has been suspended for some unkown reasons that I believe there’s a mistake. I Haven’t done anything against the rules like spamming or bothering other users.

Please help me to solve this problem.

My account ID:

My number:

My Email address:

Best regards

جمع‌بندی:

اگر کاربری در اینستاگرام، قوانین و دستورالعمل‌های آن را رعایت نکند و از خطر قرمزهای آن عبور نماید، اینستاگرام آن کاربر را خطاکار تشخیص می‌دهد و برای جریمه او، به اصطلاح اکانت او را ریپورت می‌کند. همانطور که در این مقاله توضیح دادیم برای رفع مشکل ریپورت در اینستاگرام چندین روش مؤثر وجود دارد که به راحتی قابل اجرا هستند.

یکی از روش‌های رایج این است که کاربر اکانت ریپورت شده با جمله ‘ ریپورت شدم کامنت انگلیسی لطفاً’ از فالوورهای خود درخواست می‌کند تا برای پست‌های او کامنت انگلیسی مرتبط بگذارند. اما شیوه های دیگر شامل تغییر پسورد و ایمیل و درخواست از تیم پشتیبان اینستاگرام هستند. البته برای اجرای شیوه آخر باید زبان انگلیسی شما خوب باشد. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید می‌توانید از متن‌های آماده ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. امیدواریم با کمک روش‌های ارائه شده در این مقاله مشکل ریپورت اکانت اینستاگرام خود یا دوستان خود را حل کنید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید