سئو

روش‌های ایجاد محتواهای پرطرفدار برای سایت و وبلاگ

اما با وجود انواع مختلفی از محتواهای پرطرفدار که وجود دارد، برای برند‌ها دشوار است که بدانند روی کدام یک تمرکز کنند،

هفت نوع محتواهای پرطرفدار

1. وبلاگ‌ها

وبلاگ نویسی تا زمانی که اینترنت وجود داشته است، میان مردم محبوب بوده است، اما این روش در طی سال‌های گذشته پیچیده تر شده است، به ویژه هنگامی‌که صحبت از مشاغل استفاده از وبلاگ برای جذب مخاطبان می‌شود و محتواهای پرطرفدار، روز به روز بیشتر می‌شود.

تولید محتوا و توسعه محتوا

مطالب مرتبط، با کیفیت و خوب نوشته شده اند، بنابراین آنها می‌توانند ابزاری عالی برای ایجاد اقتدار، اعتماد و روابط و در نتیجه هدایت تبدیل‌ها باشند. از دیگر مزایای وبلاگ این است که نوشتن و انتشار پست‌ها نسبتا آسان است، بسیار راحت قابل اشتراک هستند و به راحتی توسط موتورهای جستجو کشف می‌شوند.

بهترین روش‌های وبلاگ نویسی

کلمات کلیدی مرتبط

همچنین باید پست‌های خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید، به شرطی که در آنها بصورت یکپارچه و طبیعی کار شود. در آخر، اطمینان حاصل کنید که روی موضوعاتی تمرکز کرده اید که مخاطبان شما را مورد توجه قرار می‌دهد و از تخصص خود در زمینه موضوعات برای ایجاد اقتدار و اعتماد استفاده کنید.

2. محتوای لیستی

مقالات لیست ممکن است تا حدی حیله گر به نظر برسند، اما بسیار محبوب هستند و راه به جایی نمی‌برند. یکی از دلایل محبوبیت زیاد آنها خواندن آسان، قابل اسکن، جذابیت بصری و در صورت انجام صحیح، جالب و بسیار قابل اشتراک است.

از منظر ایجاد محتواهای پرطرفدار، نوشتن فهرست‌ها نیز آسان است، زیرا هنگامی‌که موضوع و شماره دارید، تنها کاری که باید انجام دهید پر کردن جای خالی است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما می‌توانید بدون تامل در مورد ، یک لیست جمع کنید زیرا حتی این نوع مطالب باید آموزنده و با کیفیت باشد.

انواع محتواهای پرطرفدار

همیشه بخاطر بسپارید که عنوان‌های فرعی خود را در یک لیست قرار دهید و مطمئن شوید که شماره با عنوان مطابقت دارد. در غیر این صورت، خوانندگان را گیج خواهید کرد. مانند سایر انواع محتواهای پرطرفدار، لیست‌ها باید دارای معرفی و نتیجه گیری باشند و باید با کلمات کلیدی مرتبط بهینه شوند.

می‌توانید به تعداد دلخواه در لیست‌های خود شماره داشته باشید و لیست‌های طولانی به همان اندازه کوتاه ترها قابل قبول هستند، اما جزئیات همیشه مهم هستند.ارائه عناوین جذاب و منحصر به فرد بخش مهمی‌در نوشتن مقالات لیست است، اما مطمئن شوید عنوان با محتواهای پرطرفدار مطابقت دارد.

3. کتاب‌های الکترونیکی / PDF

کتاب‌های الکترونیکی نوعی محتواهای پرطرفدار طولانی مدت است و همانطور که از نامش پیداست، این کتاب‌ها الکترونیکی هستند که غالبا به صورت بارگیری PDF یا با فرمت HTML در دسترس هستند. این نوع محتواهای پرطرفدار می‌تواند به شما بدهد تا اقدام به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص حوزه خود کنید.

تمرکز اصلی کتاب

با ارائه راه حل، می‌توانید تمرکز اصلی کتاب را به مخاطب نشان دهید. اگر یک کتابی را تولید کنید که هیچ سرفصل و… نداشته باشد، مطمئنا برای مخاطبین شما ارزش نخواهد داشت. از این جهت، پیشنهاد می‌شود به جای اینکه وقت خود را صرف تبلیغات کنید، بیشتر بر روی ارائه کتاب خود به مخاطب کنید. به هنگام ایجاد از طریق کتاب الکترونیکی، نیاز است تا شما درباره موضوعی که قرار است ارائه دهید، به خوبی تحقیق کنید.

4. اینفوگرافیک‌ها

از آنجایی که اینفوگرافیک‌ها، بسیار بیشتر از سایر مطالب در شبکات اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌تواند در ساخت بک لینک و… به شما کمک کند.

بهترین روش‌های تولید محتوا اینفوگرافیک

برای ایجاد اینفوگرافیک، شما به هنر نیاز دارید و نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید به هنگام طراحی یک اینفوگرافیک به آنها دقت لازم داشته باشید. برای اینکه یک اینفوگرافیک جذاب را تولید کنید، نباید فضای سفید را فراموش کنید و بهتر است تا از یک متخصص کمک بگیرید تا برای شما، اقدام به رنگ شناسی طبق فضای کسب و کار انجام دهد.

5. فیلم

هر نوع محتواهای پرطرفدار ویدئویی به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید، اشتراک‌ها و نظرات خود را افزایش دهید، تبدیل‌ها را افزایش دهید و بازدید از وب سایت شما را افزایش دهد. انواع دیگر ویدئوهایی که می‌توانید در نظر بگیرید مصاحبه، نمایش تماس، نمایش پشت صحنه دفتر و فیلم‌های توضیح دهنده است.

ایجاد محتواهای پرطرفدار

دقیقا مانند کتاب‌های الکترونیکی و سایر اشکال محتواهای پرطرفدار، هدف اصلی یک فیلم باید ارائه ارزش به مخاطبان شما با پاسخ دادن به سوالات، ارائه راه حل‌ها، پرداختن به نقاط مختلف یا در غیر این صورت ارائه اطلاعات مربوط باشد.به یاد داشته باشید، شما در حال ایجاد محتواهای پرطرفدار هستید، نه تبلیغات.

6. محتوای راهنمای کاربر

نحوه کار و محتواهای پرطرفدار آموزشی مشابه پست‌های طولانی مدت وبلاگ است که عمیقا در مورد چگونگی انجام هر کاری از دستیابی به وظیفه تا ساختن چیزهای دیگر و موارد دیگر بسیار عمیق هستند. ماهیت دقیق آموزش شما به مخاطبان و صنعت شما بستگی دارد، اما این نوع محتواهای پرطرفدار برای اشتراک تخصص، اعتماد سازی و رشد لیست‌های ایمیل بسیار مناسب است.

تولید محتوا راهنمای کاربر

به هنگام راهنمای کاربر، باید از نظر نوشتاری، بسیار دقت کنید تا کاربر به طور کامل، متوجه منظور شما شود.به هنگام ایجاد راهنمای کاربر، شما باید کارها را به درستی تقسیم کنید و یک راهنمای کاربر، نیازمند اینفوگرافیک، نمودارهای لازم، اسکرین شات و سایر عناصر باشد.

در صورت لزوم، نیاز است که مرحله به مرحله یک کار را با دقت توضیح دهید.در صورت لزوم، فراموش نکنید که لیستی از مواد مورد نیاز را وارد کنید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات خوانندگان را برای رسیدن به هدف خود به طور کامل بررسی می‌کنید.

7. مطالعات موردی

مطالعات موردی، روش بسیار خوبی برای ایجاد موضوعی است که می‌خواهید آن را مطرح کنید. ممکن است شما بخواهید از مشکلات کاربران، استفاده‌های لازم را ببرید و سپس برای مشکلات کاربران، یک راه حل پیدا کنید و یا چالش‌هایی که مخاطبین با آن روبرو هستند را به صورت صحیح پاسخ دهید تا از خدمات شما، رضایت حداکثری را داشته باشند.

یکی از دلایلی که محتواهای پرطرفدار برای سایت بسیار حائز اهمیت هستند، این است که این نوع محتواها، به خوبی بیانگر قوی بودن کسب و کار شما، نام تجاری و نشان دادن محصولات شما هستند و با استفاده از ایجاد محتواهای پرطرفدار، می‌توانید رابطه خود و مخاطبین را تقویت کنید.

بهترین روش‌های تولید محتوا مطالعه موردی

برای جذاب و قابل استفاده بودن مطالب، بیشتر از آنکه یک مطالعه موردی باشد، به عنوان یک داستان موفقیت در مورد آن فکر کنید و روی چگونگی و چرایی داستان تمرکز کنید. سرانجام، ارائه نتیجه ای را که شامل CTA قوی است فراموش نکنید.

این 7 نوع محتوا از های پرطرفدار در سراسر وب هستند و با استفاده از بهترین روش‌های ذکر شده در اینجا، شما می‌توانید محتواهای پرطرفدار درجه یک ایجاد کنید که اشتراک گذاری را جلب می‌کند.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید