سئو

رپورتاژ تبلیغاتی چیست؟

در ابتدا بهتر است به مفهوم رپورتاژ بپردازیم تا بتوانید درک بهتری از اطلاعات این بخش داشته باشید و از آن ها در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یک کلمه ی فرانسوی است که از کلمه ی ریپورت گرفته شده است.کلمه ی ریپورت به معنی گزارش است.

رپورتاژ یک عامل بسیار مهم و حیاتی در رتبه گرفتن سایت ها در موتور های جستجو می باشد.اصولا رپورتاژ به نوعی آگهی گفته می شود که در قالب اخبار در سایت های خبری به شیوه های گوناگون انتشار می یابد.با انتشار در سایت های خبری سبب می گردد شمار بازدیدکنندگان و مخاطبان بیش از پیش افزایش یابد و این امر موجب مورد توجه قرار گرفتن موتور های جستجو می شود. هنگام گشت و گذار در موتورهای جستجو از جمله گوگل دفعات متعدد با این موضوع رو به رو شده اید که اکثر سایت ها به یک یا چند سایت خبری لینک شده اند از این رو اهمیت رپورتاژ بیش از حد تصور است.ریپورتاژ و یا همان رپورتاژ تبلیغاتی یکی از روش های مطرح و بسیار موثر برای تبلیغ کسب و کار های اینترنتی می باشد.از این طریق سایت مد نظر شما می تواند روزانه شاهد افزایش بازدیدکنندگان خود باشد که این مهم در عملکرد مثبت شما نقش بسزایی دارد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

با کمی دقت متوجه خواهید شد که روش رپورتاژ تبلیغاتی با دیگر روش های تبلیغاتی که امروزه شاهد آن هستید بسیار متفاوت است.در روش های معمول و روتین تبلیغات با استفاده از یک تصویر و یا یک متن کوتاه نوشته شده قصد دارند پیام خود را به مخاطبان منتقل کنند و از این روش سبب افزایش فروش و جذب مشتریان باشند این در حالی است که در روش رپورتاژ تبلیغاتی تمامی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر به طور جامع ذکر می شود واین قبیل متن های بسیار بلند می باشند.تمامی جزئیات محصول اعم از مزایای محصول ,معایب آن ها و …. در آن ها ذکر می شود.

تهیه و تنظیم متون رپورتاژ تبلیغاتی معمولا توسط شرکت های فعال در این حوزه انجام می پذیرد و بعد از مورد تایید قرار گرفتن متن های تنظیم شده به آژانس های طرف قرارداد برای انتشار آگهی فرستاده می شود.

مزایای رپورتاژ تبلیغاتی

بر اساس یک اصل کلی روش رپورتاژ محتوا محور است و در این روش متن های ارائه شده برای تمامی خدمات و محصولات بلند و طولانی هست که تمامی جزئیات لازم نیز در این متون قابل مشاهده است.

رپورتاژ خبری چیست؟

در کشور ایران رپورتاژ آگهی و ریپورتاژ تبلیغات از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است که تمامی آن ها به دنبال پیشرفت کسب و کار خود هستند.

رپورتاژ تبلیغاتی در کشور ایران

باید توجه داشت که هر رپورتاژ تبلیغاتی با هدف و رویکرد خاصی در سایت های خبری منتشر می شود .در کشور ایران تعداد رپورتاژ تبلیغاتی موفق کم نیست و بسیاری از کسب و کار ها از همین طریق در کشور مطرح شده اند.

رپورتاژ تبلیغاتی موفق در ایران

3-اپلیکیشن نوار ,اولین ارائه کننده کتاب های صوتی در ایران است که این برنامه ی بی نظیر از رپورتاژ تبلیغاتی در موارد مختلف استفاده می کند تا بتواند روزانه مخاطبین خود را افزایش دهد.

حق یارتان.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید