سئو

سفارشی سازی پروفایل در شبکه های اجتماعی قسمت-دوم

کلمات کلیدی را برای بهینه سازی جستجو به پروفایلتان اضافه کنید

این یک راه حل ساده ولی فوق العاده برای این است که مسیری طولانی را در راه رسیدن به بهینه سازی جستجوی سایت و یا شبکه اجتماعیتان کوتاه کنید و محصولتان را به مشتری برسانید.

حال چگونه این کار را انجام دهید؟

این کلمات را درون پروفایل خودتان وارد کنید، می‌توانید در لیست شغلی و شرح شغلتان در آن‌ها را وارد کنید، در قسمت بیو، تصاویر، علاقه‌ها تجربیات و هر جای دیگری که نام شما می‌آید از آن‌ها استفاده کنید.

عکس پروفایل در شبکه های اجتماعی

در شبکه‌های اجتماعی عکس شما حتی ممکن است معرف شما باشد و در حرفه ای که کار می‌کنید تاثیر مهمی بگذارد. زیرا کاربران به نوعی از پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی تشخیص می دهند که آیا می‌توانند با شما ارتباط بگیرند یا خیر. بهتر است در عکس ها نوعی ژست بگیرید که نماینده احساسات درونی شما نیز هستند احساساتی مثل غرور، اعتماد به نفس، خون گرمی، صمیمیت و موارد دیگر. در این مقاله برای پروفایل سازی مناسب چند ایده برای ژست عکس‌هایتان در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید کیفیت پروفایل خود را ارتقاء ببخشید.

ژست من یک مدیر هستم

فرقی نمی‌کند شما مدیر چه استارتاپ یا شرکتی هستید. شرکتی کوچک یا بزرگ اهمیتی ندارد مهم این است که شما باید آن طور که شایسته است به مخاطبان، کارمندان و همکاران خود را معرفی کنید پس باید برای پروفایل سازی خود وقت بذارید و از ژست من یک مدیر هستم استفاده کنید!

حتما قبل از عکس کتتان را صاف کنید تا چین و چروکی نداشته باشد

ژست رهبر

برای اینکه ژست رهبر به خود بگیرید برای ایجاد پروفایل حرفه ای، از دیوار سفید دفترتان استفاده کنید و مانند تصویر کمی مایل شوید و دست چپتان را در جیب کت خود قرار دهید و سر خود را به سمت دوربین بچرخانید. لبخند زدن در این ژست عکاسی اهمیت بالایی دارد و باعث خاص شدن ژست شما می‌شود.

ژست پیروزی

به طوری باید حالت چهره خود را نشن دهید که سرشار از حس رضایت و قدرت است بهتر است با توجه به عکس مقابل ژست بگیرید و زاویه صورت و محل قرار گیری دستان خود را تنظیم کنید. به نوعی این ژست برای پروفایل سازی‌های اداری مناسب است .

ژست ‌‌ روز بخیر مدیر

فراموش نکنید شما بهترین عکس های پرتره بیزینسی را با رعایت نکات ژست و حالت چهره می‌توانید داشته باشد.

دنیای عکاسی بسیار رازآلود و کمک کننده به ساخت پروفایل‌های شما برای شبکه‌های اجتماعی است که باید از این حرفه برای دیده شدن استفاده کرد!

فیلد خالی در بیوتان باقی نگذارید، رسانه های اجتماعی معرف تمام خصوصیات شما هستند

این را هم به خاطر بسپارید که در هر آپدیت از شبکه‌های اجتماعی ممکن است فیلد جدیدی برای پر کردن در اختیارتان قرار بگیرد، آن را از دست ندهید.

به دیگر پروفایل های شبکه های اجتماعیتان لینک بزنید

لینک دین به شما اجازه می‌دهد تا حساب توئیتری خودتان را به نمایه خود اضافه کنید. همه این‌ها ابزارهای گران‌بهایی است که به رایگان در اختیارتان گذاشته شده، از آن‌ها نهایت لذت در تان را ببرید

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید