سئو

راهکار هایی برای انتخاب عنوان مقاله سایت

روش انتخاب عنوان مقاله به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از سخت ترین کارهایی که می‌توانید به عنوان یک مقاله نویس انجام دهید، این است که روش انتخاب عنوان مقاله را بدانید.

اگر اهل هستید و همیشه علاقه مندید تا فروش محصولات خود را افزایش دهید، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که محتوای تازه در سایت داشته باشید و با روش انتخاب عنوان مقاله آشنایی کامل داشته باشید.

مخاطب را متقاعد کنید تا مقاله شما را به طور کامل مطالعه کند!

برای موفق شدن باید بتوانید تا مخاطب را متقاعد کنید تا مقاله شما را به طور کامل مطالعه کند. اگر محصولی برای فروش دارید، در واقع برای فروش آن نیاز دارید تا یک مقاله حرفه ای را برای آن تولید کنید و کاربر ترغیب شود تا پس از خواندن مقاله مذکور، اقدام به خرید محصول شما کند.

نوشتن مقاله و توزیع آن در سطح اینترنت، روش‌های خاص خود را دارد و به طور کلی، نیازمند رعایت کردن برای نوشتن مقاله سایت هستید.در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توان با رعایت روش انتخاب عنوان مقاله، موفق شد و همچنین روش‌هایی برای انتخاب عنوان مقاله مناسب سایت شما را ذکر خواهیم کرد.

می‌دانید روش انتخاب عنوان مقاله به چه صورت است؟

اما می‌دانید که روش انتخاب عنوان مقاله به چه صورت است؟ قبل از اینکه این موضوع را برای شما تشریح کنیم، بیایید با همدیگر، به اهمیت روش انتخاب عنوان مقاله بپردازیم تا ببینیم این مورد به چه صورت ضروری است و چرا باید حتما روش انتخاب عنوان مقاله ما، یک عنوان فوق العاده حرفه ای باشد.

قبل از هر چیزی، اگر قصد دارید تا کسب و کار خود را رونق دهید و افزایش فروش را مشاهده کنید، هر چه می‌توانید برای سایت کسب و کار خود، اقدام به تولید محتوا کنید. باور داشته باشید که هرگز با تولید محتوا، ضرر نخواهید کرد.

نعمتی به نام کارخانه تولید محتوا

دیتا اینتری

همچنین، افرادی در این شرکت با عنوان وارد کننده داده به سایت کار می‌کنند که حتی این زحمت را هم از دوش شما برداشتند و شما می‌توانید با ثبت سفارش ” اقدام به استخدام افرادی کنید که پس از تحویل مقاله، محتواها را در سایت شما بارگذاری کنند.

زمانی که شما محتوای زیادی در سایت داشته باشید، مثل کسی هستید که از هر چیزی در آن شاخه می‌داند و همه افراد به آن مراجعه می‌کنند، از همین جهت، وجود محتوا در سایت، یک نعمت بزرگی است که همه کس قدر آن را نمی دانند.

کلیک خور شدن مقاله

به بحث اصلی خود برگردیم، چرا باید بر روی روش انتخاب عنوان مقاله خود حساسیت خرج دهیم و چه نیازی است تا از انواع روش انتخاب عنوان مقاله سر در بیاوریم.اهمیت عنوان برای مقاله، بسیار زیاد است. در واقع، اگر بخواهیم خیلی کلی جواب دهیم، اگر شما بتوانید روش انتخاب عنوان مقاله را به درستی یاد بگیرید، با مخاطب خود طوری رفتار خواهید کرد که باعث کلیک خور شدن مقاله می‌کنید.

روش انتخاب عنوان مقاله کلیک خور با 3 مثال کاربردی!

چه کسی دوست ندارد تا مقالات کلیک خور داشته باشد؟ همه دوست دارند تا محتوایی را تولید کنند که کلیک خور زیادی داشته باشد و از این جهت هر کسی می‌تواند با مقالات کلیک خور، کسب درآمد زیادی داشته باشد.

ساخت مقاله حرفه ای برای سایت

  • اگر شما محصولات آرایشی بهداشتی را به فروش می‌رسانید، به مثال‌های زیر توجه کنید:

  • کلمه کلیدی: جوان ماندن پوست

  • عنوان 1: چه کاری انجام دهیم تا جوان ماندن پوست دائمی باشد؟

  • عنوان 2: راز جوان ماندن پوست چیست؟

  • عنوان 3: 5 راز برتر جوان ماندن پوست – با این 5 روش پوست خود را همیشه شاداب نگه دارید!

این سه عنوان را بررسی کنیم و ببینیم که چه چیزهایی در ذهن مخاطب می‌گذرد

  • در عنوان اول، مخاطب فکر می‌کند که قرار است یک مقاله تکراری و بیهوده را مطالعه کند و قرار است با شستن صورت و… این مراحل طی شود. ممکن است بر روی این تیتر کلیک کند، اما مطمئنا کاربران زیادی از انجام دادن این کار امتنا خواهند کرد و ترجیح می‌دهند تا مقاله بهتری را مطالعه کنند.

  • در عنوان دوم، مخاطب فکر می‌کند قرار است تا یک مقاله بسیار طولانی و دارای کلمات سنگین مطالعه کند و از این جهت، کمتر کسی بر روی این لینک کلیک می‌کند. تعداد افرادی که بر روی این لینک کلیک می‌کنند، بسیار کم است. معمولا اینگونه افراد، تمایل بسیار زیادی به خواندن مقاله با حجم بسیار زیادی از کلمات دارند.

  • در عنوان سوم، یک عنوان جذاب نهفته شده است و هر کسی را شیفته خود می‌کند و افراد علاقه مند هستند تا بدانند آن 5 راز جوان ماندن پوست چیست و دقیقا از چه طریق می‌توان پوست خود را شاداب نگه داشت. این عنوان سوم است که شما را پیروز نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا بتوانید مخاطبین زیادی را جذب کنید.

فروش محصولات

در واقع، در عنوان سوم که دارای عدد می‌باشد، نشانگر لیست بودن مقاله است و این می‌تواند کار را برای مخاطب راحت کند.کاربر وارد سایت شما خواهد شد و با یک لیست مواجه می‌شود، در واقع با خواندن لیست می‌داند که اوضاع از چه قرار است و بهتر مقاله را درک می‌کند.

شما می‌توانید در این لیست، اقدام به فروش محصولات خود کنید. یعنی اینکه به طور غیر مستقیم، مخاطب را به محصولات خود ارجاع دهید و این باعث می‌شود تا فروش محصولات شما نسبت به قبل افزایش بیشتری داشته باشد.چگونگی روش انتخاب عنوان مقاله مناسب سایتاینکه بدانید چطور می‌توان روش انتخاب عنوان مقاله سایت را پیش برد، خیلی خوب است.

سئو چگونه کار می‌کند؟

اول از هر چیزی، بدانید که به چه تعداد بازدید کننده در سایت دارید. بعد به این فکر کنید که شما دقیقا چه محصولاتی را برای فروش قرار داده اید. آیا شما یک شرکت بزرگ و دارای مشتریان بسیار زیادی در سطح فیزیکی هستید یا اینکه شرکت شما یک شرکت کوچک و دارای چندین مشتری آنلاین هستید.

آیا شما در کار فروش آجر و سیمان و… هستید و یا اینکه بازی‌های ویدیویی را به فروش می‌رسانید؟تمامی این مباحث بسیار مهم هستند و باعث می‌شود تا روش انتخاب عنوان مقاله مشخص شود.برای یک سایت که دارای قالب رسمی است، استفاده از الفاظ غیر رسمی و یا طنز، جالب نیست. بهتر است که مانند قالب سایت خود رفتار کنید.به فرض مثال، اگر سایت شما یک سایت رسمی است و محصولات فیزیکی مانند کتاب می‌فروشید، به مثال زیر دقت کنید:

  • تحولی شگرف در دنیای امروز با کتاب ‘میشل شدن’

روش انتخاب عنوان مقاله

همانطور که می‌بینید، این یک عنوان کاملا رسمی است و برای افرادی است که اهل مطالعه کتاب هستند. حال به فرض مثال، اگر شما قصد دارید تا خرید و فروش ارز دیجیتال را در سایت داشته باشید، به عنوان زیر توجه کنید:در این عنوان می‌بینید، که حال و هوای دوستانه به خود گرفته است و در واقع، از تمامی اقشار در جامعه دعوت می‌کند تا بیت کوین را خریداری کنند.

اصطلاحات رایج

برای اینکه روش انتخاب عنوان مقاله برای سایت به خوبی صورت بگیرد، ببینید که مخاطبین شما چند سال دارند و دارای چه درآمدی در طول سال / ماه هستند. اینکه بدانید از کدام شهر هستند هم خیلی خوب است، در واقع باعث می‌شود تا برخی اوقات، در روش انتخاب عنوان مقاله از اصطلاحات رایج آن شهر استفاده کنید.

  • برای مثال: ‘با سرویس کرایه ماشین X بریم اندرزگو دور دور’

خب این عنوان، مخاطب را جذب خود می‌کند زیرا مخاطب می‌تواند احساس راحتی کند و می‌داند که سرویس دهنده، کاملا از خدمات خود آگاهی دارد و می‌تواند یک مرجع خوبی برای آن کار باشد.

نتیجه

در این مقاله به شما درباره روش انتخاب عنوان مقاله ذکر شد و به شما گفتیم که چرا باید یک انتخاب عالی در زمینه روش انتخاب عنوان مقاله داشته باشید. در واقع، اگر قصد دارید تا یک محتوای کلیک خور را به وجود آورید، نیاز است تا با عنوان روش انتخاب عنوان مقاله آشنا باشید و تاکتیک‌های آن را به درستی پیاده سازی کنید.

تبلیغات برای سایت

همچنین، در انتهای مقاله، برای شما ذکر شد که چگونه می‌توان اقدام به ساخت یک عنوان مقاله مناسب و حرفه ای برای سایت کرد و چگونه می‌توان آن را جذاب کرد.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید