سئو

سفارش رپورتاژ آگهی برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟

سفارش رپورتاژ خبری برای چه کسب و کارهایی ضروری است؟

برای همه مشاغل و حرفه ها، از جمله مشاغلی که تازه راه اندازی شده اند، کسب و کارهایی که نیازمند معرفی خدمات تکنیکی خود هستند، کالاهایی که ارزش زیادی دارند و کسب و کارهای مربوط به نشریات و مجلات گوناگون، سفارش اهمیت بسیار زیادی دارد.

رپورتاژ خبری

برای همین است که می گوییم برای استفاده از رپورتاژ ادز هیچ اهمیتی ندارد که آیا یک برند بزرگ و معتبر هستید، یا یک شرکت کوچک تازه تاسیس یا یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای یا یک تولید کننده قدیمی و … . بلکه آن چیزی که مهم است این که بدانید سفارش رپورتاژ خبری خود را چگونه و توسط کدام سایت انجام دهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.

نکاتی که باید موقع سفارش رپورتاژ خبری به آنها دقت کرد

قدم اول برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات رپورتاژ به نتیجه مطلوب برسید، این است که وقتی در حال ثبت سفارش رپورتاژ خبری خود در یکی از سایت های رپورتاژ آگهی هستید، بدانید نکات مهم چه هستند و چه موقع باید به آنها دقت کرد و آیا سایت مورد نظر شما این نکات را رعایت می کند یا خیر.

نکته اول

یکی از این نکات این است که قبل از هر کاری برخی از نمونه کارهای سایت مورد نظر را مطالعه و بررسی کنید. در رپورتاژ آگهی خبری این است که بدون اینکه چیزی از اصل ماجرا کم شده یا از هدف اصلی دور شود، باید ماهرانه و به صورت تخصصی اما در عین حال با زبانی که همه متوجه آن شوند، چنان به معرفی شغل، برند یا کالای مورد نظر بپردازد که هیچ چیز از قلم نیفتد. به عبارتی باید همه آن چیزهایی که لازم است تا مخاطبان درباره شغل و حرفه شما، برند شما، محصول و یا خدماتی که ارائه می کنید، بدانند را به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی بیان کند.

نکته دوم

نکته مهم دیگری حتما باید به آن توجه کنید این است که قرار نیست رپورتاژ آگهی تبلیغ باشد. رپورتاژ خبری نوعی داستان است، یک داستان که باید برای مخاطب جذابیت خاص خود را داشته باشد. یعنی به گونه ای نوشته شده باشد که فکر و ذهن مخاطب را درگیر خود کند. البته که غلو و زیاده روی در تعریف از شرکت و برند و خدمات و محصولات مورد نظر کار کاملا اشتباهی است.

بنابراین به عنوان کسی که قصد سفارش رپورتاژ خبری دارد، باید مطمئن شوید نویسنده رپورتاژ از جملات منطقی، کوتاه و در عین حال جذاب استفاده می کند. استفاده از عکس ها، گیف ها و یا ویدئوها هم می تواند جذابیت زیادی به رپورتاژ نویسی ببخشد.

نکته سوم

اینکه رپورتاژی که سفارش داده اید، حتما باید لینکی به سایت شما بدهد. اما آنچه باید برای شما مهم باشد، این نیست که فقط به سایت شما لینک داده شود، بلکه مهم این است که این لینک به صورت طبیعی و کاملا منطقی داده شود تا به این ترتیب از لحاظ رتبه بندی گوگل و اصول نویسش سئو هم امتیاز بالایی دریافت کنید.

سایت هایی که به صورت مستقیم و مصنوعی به سایت مشتری لینک می دهند، نمی توانند اعتبار بالایی داشته باشند و یا باعث دیده شدن کسب و کار شما شوند، چون این نوع لینک دادن، فقط باعث می شود که گوگل این رپورتاژ را به عنوان اسپم شناسایی کرده و یا اینکه از نظر رتبه بندی در مرتبه پایینی قرار دهد.

به کدام سایت سفارش رپورتاژ آگهی بدهیم؟

اگر در اینترنت جستجو کنید لیست آگهی های رایگان را به راحتی پیدا خواهید کرد. سایت هایی که به صورت رایگان رپورتاژ آگهی شما را منتشر می کنند. مخصوصا اگر یک شرکت نوپا باشید و نخواهید هزینه زیادی برای بازاریابی و تبلیغات کنید، به نظر می رسد این سایت ها کاملا مناسب شما باشند. اما سوال این است، واقعا مناسب هستند؟

چرا؟

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید