سئو

شروع طراحی با کارت ویزیت

طراحی با کارت ویزیت می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی از طراحی گرافیکی را برای شما به ارمغان بیاورد چرا که با رعایت استانداردهای گرافیکی از قبیل: رنگ، اندازه، کیفیت تصاویر و خلاقیت به کار رفته در باعث می‌شود که اثر شما خارق العاده شده و در نزد مخاطبان جذاب باشد.

البته لازم به ذکر است که طراحی با کارت ویزیت شروع کار شما بوده که در این میان می توانید با استفاده از طراحی با کارت ویزیت خود را بسنجید و این سنجش می تواند به شما کمک کند تا خود را در میان سایر طراحان بیابید.

کارت ویزیت چیست؟

برای شروع باید بدانیم که کارت ویزیت چیست؟ در واقع کارت ویزیت یک نوع کارت چاپ شده حاوی اطلاعات مفید درباره یک کسب وکار است. بیشتر صاحبان کسب وکار اعم از مدیران، وکلا، مشاورین، فروشندگان، پزشکان، ارائه دهندگان خدمات و … است. این افراد با چاپ کارت ویزیت علاوه بر ارائه معرفی مختصر و آدرس و شماره تماس، در واقع نوعی دعوت از مخاطبان و مشتریان نیز به عمل می‌آورند.

شروع طراحی با کارت ویزیت و پیاده سازی ایده ها

درست است که طراحی با کارت ویزیت به عنوان شروع کار کمی سخت به نظر می رسد چرا که شما باید در هنگام انجام کار و پیاده سازی خلاقیت بر روی نرم افزار های متنوع از رنگ بندی های خاص هم استفاده نمایید که قابلیت عدم تغییر در هنگام چاپ را داشته باشند یا اگر رنگ بندی انتخابی شما بر روی نرم افزار اعمال شد در هنگام چاپ کارت ویزیت اختلاف فاحش را مشاهده نکنیم.

به عنوان اولین آزمون شما پس از آموزش نرم افزار های جانبی، اختلاف را مشاهده خواهید کرد چرا که شما از همان اول نمی توانید با کسی که سال ها در زمینه ی طراحی گرافیکی فعالیت می کند مقایسه کنید. هم چنین را می‌توانید در به‌دست بیاورید.

کثرت پروژه های طراحی

چرا که به دلیل کثرت پروژه ها و تنوع کار ها آن شخص یا مجموعه با هر کسب و کاری آشنا بوده و از لحاظ خلاقیت در اجرای پروژه نمره ی بسیار خوبی را در طی این سال ها دریافت کرده است که قاعدتا اختلاف زیادی با یک طراح نوپا دارد اما نقطه ی مشترک افراد حرفه ای و آماتور این است که هر دوی آن ها از یک نقطه شروع کرده‌اند.

ورود به دنیای طراحی با کارت ویزیت

اگر بخواهید به دنیای طراحی با کارت ویزیت وارد شوید در وهله ی اول نیاز است که نرم افزار های جانبی مانند فتوشاپ را از بر باشید، سپس با توجه به خلاقیت و هنری که در شما وجود دارد بتوانید اثر به یاد ماندنی را خلق نمایید. بی شک شروع کارتان با نرم افزار فوق العاده کاربردی فتوشاپ به یک موفقیت خواهد انجامید زیرا علاوه بر طراحی کارت ویزیت شما در انواع زمینه های گرافیکی با فتوشاپ سروکار خواهید داشت و این به پیشرفت و افزایش مهارتتان خواهد افزود.

انتظارات خود را بالا ببرید و به هیچ عنوان خود را یک طراح آماتور ندانید چرا که با دنبال کردن مسیر درست و همچنین دنبال کردن طراحان حرفه ای به راحتی می توانید یکی از افراد مجرب در زمینه ی طراحی گرافیکی باشید و به عنوان یک کارمند یا یک فریلنسر به کار خود ادامه دهید.

برای شروع کار به راحتی می توانید کارت ویزیت طراحی کرده و آن را به مرحله ی چاپ برسانید و در مراحل بعدی نواقص خود را برطرف نمایید که مطمئنا با دریافت تجربه به راحتی همه چیز قابل حل خواهد بود و شما روز به روز به یک طراح حرفه ای و کارآمد تبدیل خواهید شد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که از کدام نرم افزار برای شروع استفاده کنم؟ اگر آموزش طراحی با کارت ویزیت با را دنبال کرده و خود را با این نرم افزار دوست داشتنی وفق دهید قاعدتا در آینده به عنوان یک طراح حرفه ای شناسایی خواهید شد.

همانطور که گفته شد، یادگیری این برنامه صرفا به یک طراحی خاصی خلاصه نمی شود بلکه با استفاده از طراحی گرافیکی شما به راحتی می توانید پوستر، روتوش عکس، تراکت و بسیاری از طراحی گرافیکی که در طول روز می بینید پیاده سازی کنید، بنابراین برای شروع و در وهله ی اول پیشنهاد ما آموزش فتوشاپ است.

برنامه مورد نیاز طراحی کارت ویزیت

در متن های بالا در خصوص اهمیت برنامه فتوشاپ صحبت کردیم که اگر این نرم افزار را به خوبی یاد بگیرید آینده ی درخشانی در انتظار شما خواهد بود و این موضوع می تواند بر روی آینده ی شغلی شما تاثیر بسزایی داشته باشد اما آیا طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ تنها فرصت برای یادگیری و پیاده سازی طراحی گرافیکی است؟ پاسخ خیر است!

چون همه ی ما می دانیم که با استفاده از نرم افزار های متنوعی می توانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم اما شاخص ترین و شناخته شده ترین آن ها فتوشاپ است که به شما پیشنهاد می شود برای اینکه در کار خود حرفه ای عمل کنید و به تجربه ی بالا برسید این نرم افزار را در لیست آموزش خود قرار دهید که البته باید در انتها حرفه ای عمل کرده و حرفه ای باشید.

طراحی کارت ویزیت با آیفون امکان پذیر است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور می توانم با آیفون طراحی کارت ویزیت انجام دهم آیا انجام این عمل امکان پذیر است؟ پاسخ شما بله است! شما با استفاده از آموزش نرم افزار Business Card Reader Pro می توانید کار خود را انجام دهید و در پایان به یک طرح ایده آل دست پیدا کنید اما قاعدتا نتیجه ای که شما دریافت می کنید مانند فتوشاپ نیست بنابراین نیاز اولیه ی شما یادگیری نرم افزار فتوشاپ است که باید در دستور کار خود قرار دهید اما به عنوان یک راه فرعی می توانید از نرم افزار استفاده نمایید.

طراحی کارت ویزیت با کورل

کورل یک نرم افزار گرافیکی است که با استفاده از آن می توانید آثار خارق العاده تولید نمایید گرچه بسیاری از افراد نرم افزار را پیشنهاد می کنند و توصیه ی این افراد نرم افزار Adobe Illustrator است اما بسیاری از طراحان گرافیک از قبیل طراحان لوگو از کورل استفاده می کنند و کارت ویزیت هم می تواند در لیست تولید طرح گرافیکی شما باشد،

بنابراین برای اینکه به دنیای طراحی وارد شوید استفاده از نرم افزار های بالا پیشنهاد می گردد که با استفاده از آموزش حرفه ای می توانید خواسته ی خود و مشتری را پیاده سازی نمایید اما در انتها به شما پیشنهاد می شود که اگر با رنگ های چاپ آشنایی ندارید خود را برای این موضوع آماده نگه دارید.

چرا که اطلاع از رنگ بندی های چاپ بسیار مهم و حائز اهمیت است که فرد باید در دستور کار خود قرار دهد تا مشتری مغایرتی احساس نکند، قاعدتا عدم احساس تفاوت می تواند نمایانگر تفاوت شما با یک آماتور را نشان دهد چرا که شما در مسیر حرفه ای بودن قدم برداشته اید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید