سئو

طراحی سایت خبری ساعت 24

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وب سایت خبر رسانی 24 یک سایت خبری-تحلیلی آنلاین می باشد و تمامی اخبار های مهم ایران و جهان را به طور دقیق و به موقع به اطلاع کاربران و مخاطبان می رساند. در این مقاله به بررسی طراحی سایت ساعت بیست و چهار می پردازیم.

رتبه سیمیلار وب وب سایت خبری تحلیلی ساعت بیست و چهار در جهان 7010 است که 670 واحد افزایش داشته است و در ایران این رتبه 198 می باشد. نرخ پرش وب سایت ساعت بیست و چهار 58 درصد است که 8 درصد نیز افزایش داشته است. میانگین تعداد افرادی که از این وب سایت بازدید کرده اند 41/1 است که 70/0 درصد نیز افزایش داشته است. میانگن مدت زمانی که کاربران و بازدیدکنندگان در این وب سایت سپری می کنند 5 دقیقه و 47 ثانیه می باشد که 28 درصد نیز افزایش داشته است. با توجه به تک زبانه بودن این وب سایت بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان آن از ایران می باشند و از نقاط دیگر جهان بازدید کننده ای ندارد. از دیگر موارد مهم و تاثیر گزار در جایگاه وب سایت در اینترنت، ترافیک ورودی از موتور های جستجو به وب سایت است . ترافیک ورودی به این وب سایت 52 درصد است که 9 درصد نیز افزایش داشته است . و ترافیک ورودی از موتور جستجو گوگل به این وب سایت 40 درصد است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

تحلیل طراحی وب سایت ساعت 24

در ساعت 24 از اسلایدری استفاده نشده است

برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی سایت

طراحی سایت خبری

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

بازاریابی اینترنتی

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید