سئو

مشخصات و قیمت آون توستر با کیفیت و پر فروش

یکی از نکات مهم خرید آون توستر آون توستر این است که مدل های درب شیشه ای را خریداری کنید. این مدل آون توستر علاوه بر استحکام بالا فرایند پخت و پز را به شما نشان می دهد. از دیگر نکات مهم خرید آون توستر داشتن سینی مخصوص می باشد. سینی مخصوص علاوه بر قابل حمل بودن به راحتی شست و شو داده می شود. یکی دیگر از نکات مهم خرید قیمت آون توستر است.

مزایا
معایب

کارکرد بسیار ساده و متفاوت تر از ماکروویو
مصرف برق نسبتا زیاد

کاربری راحت و آسان
زمان گرم کردن طولانی

امکان تنظیمات نوع پخت و پز
داغ شدن بدنه خارجی آون توستر

آون توستر در ظرفیت ها و برند های متفاوتی در بازار موجود می باشد. بنابراین قیمت آون توستر با توجه به ظرفیت و نوع برند آن متفاوت خواهد بود. توصیه می‌کنیم با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید آون توستر را خریداری کنید. یکی از نکات بسیار مهم خرید آون توستر داشتن پایه جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن می باشد. داشتن پایه مانع از نشت آب به داخل دستگاه و احتمال برق گرفتگی خواهد شد. همچنین داشتن پایه و فاصله از سطح کابینت سبب افزایش طول عمر آن خواهد شد. قبل از خرید حتما به سر بزنید.

آون توستر یکی از محصولات پرکاربرد هر خانه و آشپزخانه است. یکی از برندهای پرفروش موجود در بازار برند درنیکا می باشد. پرفروش ترین آون توستر درنیکا مدل مدل DS4004 است. ظرفیت این آون توستر ۴۵ لیتر می باشد. حجم و وزن این محصول متعادل است. یکی از ویژگی های این مدل آون توستر این است که از قابلیت تنظیم حرارت برخوردار می باشد. به طوری که شما می توانید دمای آن را تا ۳۲۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. از دیگر ویژگی های این مدل آون توستر این است که قابلیت تایمر دارد. تایمر آون توستر درنیکا مدل DS4004 حداکثر ۹۰ دقیقه است. شما می توانید جوجه گردان را به سایر قابلیت های این آون توستر اضافه کنید. قیمت آون توستر درنیکا مدلDS4004 1.349.000 هزار تومان می باشد. قیمت ماشین آون توستر درنیکا مدل DS4004 با توجه به کارایی که دارد بسیار مناسب است.

یکی دیگر از پرفروش ترین آون توستر ها، آون توستر داتیس مدل DT-811 می باشد. آون توستر داتیس با ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. از ویژگی‌های بارز آون ‌توستر داتیس می‌توان به لامپ داخلی فر، دو عدد المنت حرارتی، شیشه داخلی لوئی و پنج برنامه پخت اشاره کرد. این مدل آون توستر داتیس از موتور جوجه گردان و فن کانوکشن برخوردار است. قیمت آون توستر داتیس مدل DT-811 2.590.000 هزار تومان می باشد. قیمت دستگاه آون توستر داتیس مدل DT-811 بسیار ایده آل است.

یکی دیگر از پرفروش ترین آون توستر های موجود در بازار آون توستر آفبا مدل EFBA-1004 می باشد. این مدل آون توستر در ابعاد و گنجایش بسیار مناسبی ساخته شده است. ظرفیت این مدل آون توستر ۳۸ لیتر می باشد. از ویژگی‌های بارز این آون توستر می توان به قابلیت تنظیم حرارت و قابلیت تنظیم تایمر اشاره کرد. یکی از ویژگی های بارز این مدل آون توستر استفاده از المنت استیل است. قیمت آون توستر آفبا مدل EFBA-1004 به ارزش 1.250.000هزار تومان می باشد. قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از آون توسترهای پرفروش آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 می باشد. گنجایش بسیار زیاد این مدل آون توستر سبب شده است تا شما بتوانید غذاهای زیادی را در آن آماده کنید. از طرفی حرارت داخل این مدل آون توستر به حدی بالا می باشد که حتی می توان گوشت در آن کباب کرد. حداکثر زمان قابل استفاده در این مدل آون توستر ۳۲۰ درجه سانتیگراد است.

این مدل آون توستر سینی قابل جدا شدن دارد. یکی دیگر از ویژگی های بارز این مدل آون توستر قابلیت تایمر است. شما می توانید تایمر دستگاه را تا ۹۰ دقیقه تنظیم کنید. از دیگر ویژگی‌های بارز این مدل آون توستر می توان به شیشه دوجداره، بدنه داخلی نچسب، سیستم محافظ، سینی، توری گریل، جوجه گردان و… اشاره کرد. قیمت آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 1.160.000 هزار تومان می باشد. قیمت نوبل کینگ مدل NF-1004 با توجه به کارایی و کیفیت آن بسیار مناسب است.

یک نوع آون توستر پرفروش موجود در بازار آون توستر تکنو هاوس مدل TOT4215 می باشد. این مدل آون توستر جز کامل ترین و با کیفیت ترین آون توستر های موجود در بازار است. ظرفیت این مدل آون توستر ۴۲ لیتر می باشد. بدنه خارجی این مدل آون توستر از جنس استیل است. مقاومت جنس بدنه بسیار زیاد است. از لوازم جانبی این مدل آون توستر می‌توان به سینی غذا، سیخ جوجه گردان، توری داخل فر و سینی پیتزا اشاره کرد. درب این مدل آون توستر دوجداره شیشه ای است.

از دیگر ویژگی های این مدل آون توستر این است که لامپ داخل فر دارد. بنابراین شما می‌توانید موقع پخت غذا است از کیفیت کار مطمئن شوید. یکی از ویژگی های بارز این مدل آون توستر دارا بودن کنترلی دیجیتالی و صفحه بزرگ ال سی دی می باشد. این مدل آون توستر از قابلیت تنظیم دما و قابلیت تنظیم زمان برخوردار است. قیمت آون توستر تکنو هاوس مدل TOT421 3.350.000 می باشد. قیمت مدل TOT4215 با توجه به طراحی و کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

یکی از آون توسترهای پرفروش موجود در بازار آ ا سه AEC مدل AEC-O6020 است. این مدل آون توستر به عنوان کمک آشپز در آشپزخانه کارایی دارد. ظرفیت این مدل آون توستر ۵۰ لیتر است. جنس بدنه استیل این مدل آون توستر سبب افزایش طول عمر و دوام آن شده است. این مدل آون توستر از قابلیت تنظیم دما و قابلیت تنظیم زمان برخوردار می باشد. از لوازم جانبی این مدل آون توستر می توان به سیخ جوجه گردان، سینی پیتزا، توری داخل فر و سینی غذا اشاره کرد. قیمت آون توستر آ ا سه AEC مدل AEC-O6020 به ارزش 3.307.000 هزار تومان است.

یکی دیگر از آون‌ توسترهای پرفروش موجود در بازار آون توستر نیمه دیجیتال کومتای مدل ۵۰۴۰ می باشد. ظرفیت این مدل آون توستر ۴۰ لیتر است. شما با خرید این مدل آون توستر می‌توانید علاوه بر غذا می توانید انواع کیک و شیرینی را در آن بپزید. کارایی این مدل آون توستر بسیار زیاد است. این مدل آون توستر جایگزین بسیار مناسبی برای هزینه های اضافی و خرید مایکروفرهای بزرگ و گران قیمت می باشد. قیمت آون توستر نیمه دیجیتال کومتای مدل 5040 به ارزش 2.850.000 هزار تومان است. قیمت این مدل آون توستر با توجه به کاربرد و ویژگی های که دارد بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از آون توسترهای پرفروش مدل SWF-40R است. با این مدل آون توستر می توانید غذاهای متنوعی را بپزید. این مدل آون توستر از قابلیت تنظیم درجه حرارت و تایمر برخوردار می باشد. وجود سینی فلزی سبب کاربری راحت این مدل آون توستر شده است. این مدل آون توستر قفسه فلزی دارد. شما می توانید انواع ظرف غذا را بر روی قفسه قرار دهید. در ساختار این مدل آون توستر از استیل استفاده شده است. استفاده از استیل سبب افزایش دوام و ماندگاری آن شده است. جنس گریل این مدل آون توستر از کروم-نیکل ضد زنگ می باشد. قیمت آون توستر مدل SWF-40R به ارزش 1.299.000 است. قیمت آون توستر مدل SWF-40R با توجه به استحکام و دوامی که دارد بسیار مناسب می باشد.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید