سئو

معرفی 4 کتاب فوق العاده در زمینه ی تولید و بازاریابی محتوا

مهم نیست که چه کسب و کاری دارید. یا اینکه در چه اندازه‌ای، کلان یا خرد مشغول فعالیت‌های اقتصادی هستید. علاوه بر این هیچ تفاوتی نمی‌کند که در امر دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید یا یک فرد آموزش دیده و کارکشته. کتاب‌هایی که در ادامه معرفی می شود می‌توانند شما را به سطحی جدید در زمینه ی تولید و برساند.

در زمینه مارکتینگ مهم است که ما محصولاتی داشته باشیم که به بازار عرضه کنید و و با روند قابل قبولی بتوانیم آن‌ها را بفروشیم. بنابراین، مدیران محصولات و بازاریاب‌ها باید همکاری نزدیک داشته باشند.

ما بهترین کتاب‌ها را جمع آوری کرده ایم که شما را در جریان روند کار قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان خود را درگیر کنید همچنین استراتژی‌های مربوطه را در بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می‌دهند.

چرا این کتاب های برای همه‌ی فعالان دیجیتال مارکتینگ مفید است؟

کتاب‌های فوق از سه طریق می‌تواند برای تمامی افراد فعال در حوزه‌ی تولید و بازاریابی محتوا مفید به فایده واقع شود. فواید کتاب های منتشر شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان سه محور ارائه شده اند:

• اگر در دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید و یا اینکه خیلی به فعالیت‌هایی از این دست اعتقاد ندارید؛ در این کتاب ها هم می‌توانید ضرورت توجه به تولید و بازاریابی محتوا را دریابید و هم اصول اولیه‌ی دیجیتال مارکتینگ را فرا گیرید.

• و اما در صورتی که سرمایه گذار هستید؛ یا اینکه خود صاحب شرکت یا کسب و کاری هستید و قصد ورود یا توسعه‌ی فعالیت‌های خود را دارید کاملا می‌توانید با استفاده از مطالب حاضر در این کتاب‌ها چیزی که می‌خواهید را به دست آورید.

منبعی برای تازه کارها

کتاب

این کتاب، برای تازه کارها و همچنین افرادی مناسب می‌باشد که کسب و کاری در مقیاس کوچک دارند و می خواهند آن را با استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ گسترش دهند اگر کلی‌تر بخواهیم بگوییم این کتاب برای بازاریابان، کارآفرینان و هر کسی است که به دنبال بازده بیشتر از وب سایت خود است.

با خواندن این کتاب خواهید فهمید: چگونه یک وب سایت موثرتر ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند، منجر به تولید می شود و یک لیست ایمیل از مخاطبان خود داشته باشید. همه این‌ها باعث رشد فروش و شرکت شما می‌شود.

منبعی برای حرفه‌ای ها

این یک راهنمای جامع بازاریابی دیجیتال است که به هر شرکتی و کسب و کاری کمک می‌کند وب سایت خود را بسازد یا بهبود ببخشد تا عملکرد مطلوبی هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان داشته باشد. این استراتژی‌های بازاریابی نه تنها بازدید وب سایت شما را افزایش می‌دهد بلکه کل چهارچوب سایت شما را نیز بهبود می‌بخشد.

در این کتاب بیش از 615 راه بی نظیر، دقیق و علمی از اصول دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است. با فرا گرفتن آن‌ها، بدون شک می‌توان در مدت زمانی کم، از شرایط عادی به اوضاع فوق العاده مثبت در تولید و بازاریابی محتوا دست یافت. این کتاب250 صفحه‌ای شاید بهترین کتاب آموزشی تولید و بازاریابی محتوا برای سطوح متوسط رو به حرفه ای باشد. البته افراد مبتدی هم می‌توانند با کمی دقت از آموزه‌های موجود در این کتاب سود ببرند.

منبعی مناسب برای صاحبان کسب و کار(شرکت ها)

محتوا، در تمام اشکال آن، مهمترین عنصر مهم در هر کمپین بازاریابی است. یافتن تعادل موفق بین بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا دشوار است، اما ضروری است. محتوا – ذرات اتمی بازاریابی فراتر از توصیف سطحی چگونگی تولید محتوای جذاب رسانه‌های اجتماعی برای ارائه نتایج سالها تحقیقات کمی عمیق و ساعت‌ها مصاحبه با بازاریابان ارشد در برخی از مارک‌های برجسته جهان است.

در بسیاری از شرکت‌ها، استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ مطلبی است تشریفاتی و به بیانی در حد تنقلات. پر واضح است که اگر تلاشی نکنید نتیجه‌ای هم مشاهده نخواهی کرد. اگر می‌خواهید به ضرورت پرداختن به دیجیتال مارکتینگ پی ببرید می‌توانید به کتاب معرفی شده در این قسمت مراجعه کنید.

این کتاب خوانندگان را قادر می‌سازد تا از نظر سازمانی‌، کارکنان‌، ابزارها و تصمیمات فرآیند لازم برای به کار انداختن مطالب در بخش‌ها و قسمت‌های سازمانی تصمیم بگیرند. محتوا با تحقیق عمیق و بصیرت – ذرات اتمی بازاریابی، به طور ساده، راهنمای قطعی تحقیق بر اساس بر بازاریابی محتوا است.

کتاب Content That Converts

این کتاب برای کارآفرینان و رهبران مشاغل B2B است که می‌خواهند با استفاده از بازاریابی محتوا جریان قابل پیش بینی را در چرخه فروش خود قرار دهند و برای تحقق آن به یک سیستم قابل تکرار نیاز دارند.

هر محتوایی که تبدیل می‌کنید:

– چگونه می‌توان مخاطبان، پیشنهادات و پیام رسانی خود را افزایش داد و چرا این سه عنصر بسیار مهم هستند

– چگونه می‌توان یک سیستم محتوای مکرر ایجاد کرد و چگونه می‌توان دارایی‌های محتوای بلند مدت (مانند کتاب‌ها و دوره‌ها) را ایجاد کرد که شما را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید

– چگونه محتوای خود را به طور موثر با ایمیل و توزیع کنیم، تا دامنه خود را گسترش دهیم و فرصت‌های تبدیل ایجاد کنیم که به فروش تبدیل می‌شوند

– چگونه پتانسیل تبدیل خود را با گذشت زمان با اصول نفوذ و پیچیدگی بازار افزایش دهیم و در نتیجه چگونه یک نسخه فروش قدرتمند بنویسیم.

البته سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانند شما را در زمینه بازایابی محتوا یاری کنند از جمله:

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید