سئو

چرا طراحی کارت ویزیت تاتو مهم است و ویژگی‌های آن چیست؟

تاتو برای هر تاتو کاری بسیار لازم است. برای بسیاری از افراد اهمیت و ارزش کارت ویزیت‌ها روشن نبوده و همین عدم آگاهی از مزیت‌های کارت ویزیت رونق کسب و کار آن‌ها را کم کرده است. اما افرادی که از هوش اقتصادی بالایی برخوردارند و کلاس کاری برای آن‌ها مهم است همیشه کارت ویزیت دارند.

کارت ویزیت‌ها برای هر نوع فعالیت و شغلی به خصوص کارهای هنری مانند تاتو اهمیت زیادی دارد. کارت ویزیت تاتو کار آن را در ذهن مشتری ثبت کرده و امکانات زیادی را برای تاتو کار و مشتری خود فراهم می‌کند. شما با داشتن کارت ویزیت مناسب خود را به دیگران معرفی کرده و امکان ارتباطی دو طرفه را برای مشتری خود فراهم می‌کنید.

تاثیر نحوه طراحی کارت ویزیت:

اگرچه نحوه طراحی کارت ویزیت در اثرگذاری آن نقش بسیار مهمی دارد اما به طور کلی داشتن کارت ویزیت نیز بسیار مهم است چه بسا آن کارت ویزیت از طراحی بی نقصی برخوردار باشد. طراحی کارت ویزیت تاتو وقتی بی نقص و زیبا است که ویژگی‌های خاصی در آن رعایت شده باشد.

این ویژگی‌ها معمولا برای هر کارت ویزیتی مهم است اما به طور کلی چون تاتو کردن عملی خاص و هنری کارت ویزیت آن نیز می‌تواند به گونه‌ای خاص باشد. بنابراین برای کانسپت و طرح کارت ویزیت برای تاتو کاران می‌توانیم موارد و جزئیات خاصی را تغییر داده و ساختارشکنی کنیم. زیرا تاتو یا خالکوبی اساسا عملی ساختارشکنانه بوده و با وجودی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز هنوز عده‌ای آن را تابوشکنی می‌دانند.

البته تاتو برای موارد رفع و ترمیم نقص‌هایی در صورت و زیبایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا یکی از جدیدترین متدهایی که در آن از تاتو برای موارد زیبایی استفاده می‌شود میکروبلیدینگ ابرو است. در این متد نواقص ابرو را با قلم و از طریق تاتو رفع می‌کنند.

انواع طراحی کارت ویزیت تاتو:

طراحی کارت ویزیت تاتو انواع مختلفی دارد. زیرا همان‌طور که قبلا گفته شد در دنیای امروزی متدهای جدید از انواع استفاده از تاتو در دنیا وجود داشته و این تنوع باعث شده کارت ویزیت‌های تاتو تنوع زیادی داشته باشند. معمولا کارت ویزیتی که برای تاتو استفاده می‌شود به دو دسته کارت ویزیت تاتو بدن و و کارت ویزیت تاتو زیبایی تقسیم می‌شود.

کارت ویزیت‌های تاتو بدن دارای طرح‌ها و نقوش تاتوهای خاص و زیبا است که هنر و استعداد تاتو کار را نمایش می‌دهد. کارت ویزیت‌های مربوط به موارد زیبایی نیز دارای طرح‌هایی از این دسته کار هستند. بنابراین برای طراحی کارت ویزیت تاتو مهم‌ترین نکته مشخص کردن نوع فعالیت تاتو کار است.

اگر تاتو کاری که شما قصد طراحی کارت ویزیت آن را دارید تاتوی بدن انجام می‌دهد باید کارت ویزیتی مناسب تاتو بدن طراحی کنید. هم‌چنین اگر تاتو کار در حرفه ترمیمی و زیبایی مشغول به کار است، باید مطابق با کارها و حرفه او کارت ویزیت را طراحی کنید.

  • ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

برای طراحی کارت ویزیت تاتو بدن () باید کانسپت و ایده شما با تاتوی بدن هماهنگ باشند. طرح کارت ویزیت برای تاتو کاران باید با توجه به حوزه فعالیت آن‌ها طراحی شود. البته طراحی کارت ویزیت کاملا سلیقه‌ای بوده و تا حد زیادی بستگی به مد و ترندهای سال دارد. بنابراین یک اصل همیشگی برای طراحی وجود ندارد اما ما سعی کردیم برخی از ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت تاتو بدن را شرح می‌دهیم.

اولین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

بهترین طراحی کارت ویزیت تاتو بدن کنتراست رنگی موجود به روی پوست بدن و رنگ تاتو را نشان می‌دهد. بنابراین کارت ویزیت‌هایی به رنگ نود با طرح‌های مشکی و سایر رنگ‌های تاتو می‌تواند بهترین گزینه برای تاتو کاران باشد. رنگ‌های نود رنگ‌های بدن انسان‌های مختلف است که معروف‌ترین رنگ نود کرمی است.

ترکیب رنگ کرمی و مشکی می‌تواند نشان‌دهند تاتو باشد. به طور کلی یکی از دلایل زیبایی تاتو تضاد رنگی آن با پوست بدن و صورت است. شما می‌توانید از همین ویژگی تاتو برای طراحی کارت ویزیتی جذاب استفاده کنید.

دومین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

برای طراحی کارت ویزیت تاتو بدن می‌توانید از کارت ویزیت‌هایی با نقوش و طرح‌های خاص که نشان‌دهنده هنر و استعداد تاتو کار است استفاده کنید. تاتو کاران بدون شک هنرمندانی با استعداد هستند که نقوش خاصی را روی بدن شخص ثبت می‌کنند. برخی از طرح‌هایی که تاتو کاران از آن‌ها استفاده می‌کنند دارای مفهوم و معنای خاصی هستند.

برای کارت ویزیت تاتو بدن می‌توانید از همین طرح‌های با معنی و مفهوم استفاده کنید. وقتی صحبت از کارت ویزیت تاتو ایرانی می‌شود استفاده از یک بیت شعر نیز می‌تواند زیبا باشد. زیرا بسیاری از افراد ایرانی و حتی خارجی علاقه دارند ابیات زیبای ایرانی را به روی بدن خود تاتو کنند.

سومین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

طراحی کارت ویزیت تاتو بدن بدون فضای خالی و به گونه‌ای خاص می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. استفاده از کارت ویزیت‌هایی بدون هیچ فضای خالی نیز برای تاتو کاران مناسب است.

البته این ساختارشکنی در طراحی کارت ویزیت فقط برای کارت ویزیت‌هایی مانند تاتوی بدن تاثیر پذیر است. زیرا همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی کارت ویزیت ایجاد فضای خالی و تنفس برای مخاطب است. اما در زمینه طراحی کارت ویزیت تاتو می‌توانید از این اصل همیشگی صرف نظر کنید.

چهارمین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

در طراحی کارت ویزیت تاتو بدن می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید. البته استفاده از کارت ویزیت‌هایی با رنگ‌ها و طرح‌های شلوغ برای تاتو کاران مناسب است اما باید به رنگ‌های طرح توجه کنید. قبل از استفاده از رنگ‌ها در کارت ویزیت درباره رنگ‌هایی که در تاتو استفاده می‌شود تحقیق کنید.

زیرا هر رنگی که در تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرد حاوی مفهوم خاصی است و شما به عنوان طراح کارت ویزیت تاتو باید با این مفاهیم آشنایی داشته باشید. این دسته از طراحی‌ها نشانه‌ای از خلاقیت طراح و دقت و توجه آن به مفهوم رایج از تاتو است.

همان‌طور که مشاهده کرده‌اید بسیاری از افراد علاقه دارند قسمتی از بدن خود را با طرح‌ها و رنگ‌های زیادی تاتو کنند. ایده گرفتن از این گونه تاتوها برای طراحی کارت ویزیت الهام‌بخش و خاص است.

پنجمین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

طراحی کارت ویزیت تاتو به صورتی کاملا ساده نیز تاثیرگذار است. به شرطی که ایده و کانسپت از ویژگی‌های تاتو باشد. مثلا کارت ویزیتی ساده اما با کنتراست رنگی سفید و مشکی برای تاتو مناسب است.

ششمین ویژگی طراحی کارت ویزیت تاتو بدن:

برای طراحی کارت ویزیت تاتو بدن نیز مانند سایر کارت ویزیت‌ها بهتر است اطلاعات شخص با فونتی خاص ذکر شود. در کارت ویزیت‌ها معمولا از یک یا دو فونت استفاده می‌کنند و انتخاب فونت‌ها کاملا به سلیقه طراح بستگی دارد. هم‌چنین متن کارت ویزیت برای تاتو می‌تواند شامل عنوان شغلی، نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس فرد باشد.

نمونه متن کارت ویزیت تاتو بدن در اکثر سایت‌های ایرانی و خارجی موجود است و شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود متن کارت ویزیت را کم را زیاد کنید.شما می‌توانید قسمتی از کارت ویزیت را برای وقت‌دهی خالی بگذارید. این کار علاوه بر زیبایی بصری کارایی کارت را نیز افزایش می‌دهد و باعث می‌شود افراد آن را دور نیندازند.

  • طراحی کارت ویزیت تاتو زیبایی:

منظور از طراحی کارت ویزیت تاتو زیبایی عبارت است از تمام کارهای ترمیمی و زیبایی که با استفاده از تاتو انجام می‌شود. همان‌طور که گفته شد در سال‌های اخیر بسیاری از متدهای جدیدی با استفاده از تاتو با هدف زیبایی انجام می‌شود. این متدها شامل میکروبلیدینگ () ابرو یعنی نقص نواقص ابرو و تاتو رژ لب، خط لب و خط چشم است.

با وجود این که پایه و اساس این سری از فعالیت‌ها نیز تکنیک‌های تاتو است اما روند کار در آن‌ها کاملا متفاوت است. بنابراین این حرفه باید کارت ویزیت‌هایی متفاوت نیز داشته باشد. به همین دلیل ویژگی‌های کارت ویزیت در این نوع متدهای تاتو متفاوت از تاتو بدن است.

برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

  1. طراحی کارت ویزیت تاتو با هدف زیبایی و ترمیمی باید دارای طرح‌های زیبایی باشد تا جذابیت کارت ویزیت بالا رود.این طرح‌ها باید با حوزه فعالیت تاتو کار نیز هماهنگی داشته باشد. مثلا استفاده از طرح چشم و ابرو یکی از موارد رایج در طراحی کارت ویزیت این مدل است.

  2. انتخاب فونت باید به دقت انجام شود و بیش‌تر از دو نوع فونت نباید در کارت ویزیت به کار رود. پیشنهاد ما این است که از فونت‌هایی نرم به جای فونت‌های خشن استفاده کنید.

  3. انتخاب اسم برای کارت ویزیت تاتو نیز یکی از ویژگی‌های طراحی کارت ویزیت است. اسم و به طور کلی اطلاعات موجود در کارت ویزیت باید به دقت ذکر شود. استفاده از اطلاعات بیش‌تر یا کم‌تر از حد نیاز بر جذابیت کارت اثر منفی دارد.

  4. همان‌طور که در ویژگی‌های کارت ویزیت تاتو بدن گفته شد یکی از کارهای جذاب برای کارت ویزیت‌هایی از این دسته گذاشتن فضایی برای وقت‌دهی است.

  5. انتخاب رنگ کارت ویزیت بسیار مهم است. زیرا هر رنگی مفهوم خاصی دارد. برای انتخاب بهترین رنگ باید درباره رنگ‌شناسی اطلاعاتی داشته باشید.

اطلاعاتی درباره نحوه طراحی کارت ویزیت تاتو جذاب در ایران:

طراحی کارت ویزیت تاتو امری حرفه‌ای است که باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. در ایران ما تاتو کاران بسیار با استعدادی داریم که با داشتن کارت ویزیتی اثرگذار می‌توانند حتی خارج از ایران نیز خود را معرفی کنند. طراحی کارت ویزیت در جذابیت و تاثیرگذاری آن ارتباطی مستقیم دارد.

به همین دلیل باید این کار به دقت انجام شود. البته طرح‌های کارت ویزیت‌های مختلف از جمله تاتو به صورت لایه باز در سایت‌های مختلف وجود دارند. اما به علت حساسیت این موضوع بهتر است که طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت شما را به صورتی کاملا شخصی طراحی کند.

سوال‌های رایج درباره طراحی کارت ویزیت تاتو:

توضیح دهید که کارت ویزیت تاتو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

طراحی کارت ویزیت تاتو مانند هر کارت ویزیت دیگری دارای ویژگی‌های خاصی است. از تاتو به دو صورت یعنی تاتو بدن و تاتو ترمیمی استفاده می‌کنند و در کارت ویزیت مربوط به هر کدام از آن‌ها باید طرح‌های خاص و مرتبط به حوزه فعالیت تاتو کار را استفاده کرد.

انتخاب طرح، شکل و رنگ شاید مهم‌ترین نکات اولیه در طراحی کارت ویزیت برای تاتو باشند. شکل کارت ویزیت می‌تواند مستطیل، مربع و حتی گرد باشد اما بهترین حالت همان مستطیل گوشه گرد است. رنگ کارت ویزیت باید به دقت انتخاب شود و حاوی مفهوم و معنا باشد. مثلا انتخاب رنگ کرمی با طرح‌های مشکی می‌تواند نشان‌دهنده کنتراست رنگی تاتو به روی پوست بدن باشد.

بهتر است اطلاعات به میزان لازم به روی کارت ویزیت با فونتی مناسب ذکر شود و هرگز بیش از 2 نوع فونت در کارت ویزیت به کار نبرید. استفاده از کارت ویزیت‌های شلوغ و بدون فضای خالی فقط در زمینه کارت ویزیت تاتو بدن می‌تواند ساختارشکنی زیبا و جذابی باشد. این کار تاثیرگذاری کارت ویزیت را چند برابر می‌کند.

چه تصاویری می‌توان به روی آن استفاده کرد؟

بهتر است در طراحی کارت ویزیت از تصاویری خاص که معنایی از تاتو دارند استفاده کرد. برخی از طرح‌ها در تاتو بدن معنای خاصی دارند که می‌توانید از همین طرح‌ها در کارت ویزیت استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید از طرح چشم، لب و ابرو نیز برای تاتو کاران متدهای زیبایی استفاده کنید. به طور کلی انتخاب تصاویر و طرح‌ها باید به دقت انجام شود زیرا در جذابیت کارت و نتیجه نهایی تاثیری مستقیم دارند.

در چه صورتی می‌توانیم کارت ویزیت خاصی برای تاتو داشته باشیم؟

خاص بودن نتیجه ساختارشکنی و زیر پا گذاشتن برخی از نکاتی است که شاید می‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. همان‌طور که قبلا هم گفته شد شما می‌توانید با طراحی کارت ویزیتی بدون هیچ‌گونه فضای خالی ساختارشکنی با معنی انجام دهید و کارت ویزیتی خاص داشته باشید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید