سئو

چطور از اینستاگرام در کامپیوتر های مک و ویندوز استفاده کنیم؟

اینستاگرام این شبکه اجتماعی محبوب که هرروز با یک ویژگی جدید ما را مجذوب و شگفت زده می کند یک ایراد بزرگ دارد . آن هم این که هیچ نسخه ای برای کاربران دسک تاپ در نظر نگرفته است. در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس می آموزیم چطور در مک و ویندوز از اینستاگرام استفاده کنیم.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: چطور زیر نویس خودکار اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای بسیاری از کاربرانی که می خواهند از طریق کامپیوتر شخصی شان حساب اینستاگرام خود را مدیریت کرده و از ویژگی ها استفاده کنند، خبرهای خوبی داریم.

اگر برندی هستید که حساب شما بایستی در دسکتاپ مدیریت شود و فضای مرورگر برای شما گنگ و گیج کننده است این مطلب برای شماست.

چطور با کامپیوتر مک و دسکتاپ از اینستاگرام استفاده کنیم؟

مدیریت حساب، آپلود پست ها و فیلم های شرکت از طریق دسک تاپ آسان تر از این است که تلفن هوشمند خود را در محل کار باز کنید.

شاید شما به سادگی صفحه بزرگتر دسک تاپ را ترجیح دهید. یا شاید شما به تلفن هوشمند دسترسی ندارید بنابراین نمی توانید برنامه را روی تلفن خود بارگیری کنید.

به تمام این دلایل ، ممکن است از خود بپرسید: “آیا می توانم از طریق کامپیوتر در اینستاگرام پست بگذارم؟” ما یک خبر خوب داریم – یک راه حل برای شما وجود دارد. پس بیاید به سراغش برویم

روش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر شخصی

در حالی که اینستاگرام نسخه دسکتاپی را ارائه نمی دهد ، اما می تواند در مرورگر ها تنظیم شود. ممکن است استفاده از این برنامه در مرورگر به دلیل تنظیم نکردن ویژگی ها در ابتدا دشوار به نظر برسد. اما می توانید به روش دستی این برنامه را برای استفاده خود مرتب کنید. و درست مانند نسخه موبایلی از تمام ویژگی ها استفاده کنید.

به عبارت دیگر – بله ، شما می توانید از طریق رایانه شخصی یا رایانه رومیزی Mac خود به اینستاگرام به جای برنامه یا مرورگر دستگاه تلفن همراه خود ارسال کنید.

استفاده از اینستاگرام در مک و ویندوز

چه در سیستم عامل Mac و چه در رایانه شخصی باشید ، می توانید برای ارسال پیام از رایانه رومیزی خود از راه حل ها استفاده کنید. بسته به مرورگری که استفاده می کنید ، دستورالعمل ها متفاوت خواهد بود. در ادامه به روش انجام این کار برای مرورگر های زیر خواهیم پرداخت:

کروم

سافاری

هنگامی که در مورد این راهکارهای ارسال عکس بحث کردیم ، همچنین در مورد چگونگی بارگذاری یک ویدیو از طریق دسک تاپ خود در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

شما می توانید برای افزایش فالوور و همچنین برنامه ریزی برای پیشرفت پیجتان از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس استفاده کنید

ورود به حساب اینستاگرام از طریق مرورگر ها و شبیه سازی نسخه موبایل

  1. در مرورگر Chrome خود به وب سایت اینستاگرام بروید.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که Google Chrome را باز کرده و با تایپ کردن در نوار پیمایش به https://www.instagram.com/ بروید.

  1. با کلیک روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای مرورگر ، منوی “settings” را باز کنید.

در بالای فهرست سمت راست و سمت راست ، سه نقطه عمودی پیدا خواهید کرد. با کلیک روی این موارد ، یک منوی کشویی باز می شود.

    Developer Tools به شما امکان دسترسی به منویی را می دهد که در صفحه ای در سمت راست پنجره باز می شود. این به شما امکان کنترل پیشرفته نحوه نمایش محتوا توسط مرورگر شما را می دهد و به شما کمک می کند با استفاده از Chrome از طریق دسک تاپ به اینستاگرام پست کنید.

    1. دستگاه تلفن همراه را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

    تغییر طراحی ریسپانسیو بر روی دسک تاپ ، برای شما فضایی شبیه اینستاگرام در نسخه موبایل ایجاد می کند. در نوار ابزار دستگاه ، یک منوی کشویی دیگر با لیستی از دستگاه های تلفن همراه مشاهده خواهید کرد. با انتخاب یکی از آن ها به مرورگر گفته می شود که یک وب سایت را در دستگاه خاصی که انتخاب کرده اید شبیه سازی کند.

    از طریق منوی کشویی کدام دستگاه تلفن همراه را می خواهید و همچنین میزان بزرگنمایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    1. برای مشاهده رابط موبایل اینستاگرام از مرورگر خود صفحه را ریفرش کنید.

    پس از این باید بتوانید مستقیماً از شبیه سازی استفاده کنید یا حتی صفحه را در سمت راست ببندید و این “mobile view” را حفظ کنید.

    1. پست را به همان روشی که از طریق تلفن همراه بارگذاری می کنید بارگذاری کنید.

    شما می توانید یک پست اینستاگرام را به همان روشی که از طریق تلفن همراه بارگذاری می کنید بارگذاری کنید.

    روش پست گذاشتن در اینستاگرام مک و ویندوز

      1. فیلترها را اضافه کنید.
      1. کپشن و متن و لوکیشن و… را اضافه کنید.

      روش پست گذاشتن از کامپیوتر در اینستاگرام با استفاده از مرورگر Safari

      1. در مرورگر Safari به وب سایت اینستاگرام بروید.

      اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که Safari را باز کرده و با تایپ کردن در نوار ناوبری به https://www.instagram.com/ بروید.

        سافاری منوی کشویی

          در بخش ” Advanced ” ، گزینه های نمایش منوی توسعه را در نوار منو خواهید داشت. با علامت زدن این کادر ، به منویی دسترسی خواهید داشت که به شما امکان کنترل پیشرفته نحوه نمایش محتوا را می دهد. این به شما کمک می کند با استفاده از Safari از طریق دسک تاپ به اینستاگرام پست کنید.

          پس از کلیک کردن روی صفحه قبلی و بازگشت به Safari ، گزینه جدید Develop را در نوار منوی بالایی مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی آن مشخصاتی مشخص می شود که به شما امکان کنترل پیشرفته مرورگر شما را می دهند.

          5- انتخاب کنید که کدام دستگاه تلفن همراه را از منوی بازشو انتخاب کنید.

          وقتی User Agent را از منوی Develop انتخاب می کنید ، یک منوی کشویی دیگر با لیستی از دستگاه های تلفن همراه مشاهده خواهید کرد. با انتخاب یکی از آنها به مرورگر گفته می شود که یک وب سایت را در دستگاه خاصی که انتخاب کرده اید از آن را شبیه سازی کند. از منوی کشویی کدام دستگاه تلفن همراه را می خواهید انتخاب کنید.

          1. برای مشاهده رابط موبایل اینستاگرام از مرورگر خود صفحه را ریفرش کنید.

          پس از این باید بتوانید با حفظ این ” mobile view” مستقیماً از شبیه سازی اینستاگرام استفاده کنید.

          1. پست را به همان روشی که از طریق تلفن همراه بارگذاری می کنید بارگذاری کنید.

          شما می توانید برای افزایش فالوور و همچنین برنامه ریزی برای پیشرفت پیجتان از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس استفاده کنید

          نحوه ارسال فیلم به اینستاگرام با استفاده از رایانه رومیزی

          برای بارگذاری یک ویدیو از طریق دسک تاپ خود در اینستاگرام ، باید از سرویس شخص ثالثی استفاده کنید که نرم افزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد.

          چند موردی که می توانید امتحان کنید عبارتند از: Flume برای Mac یا Lately Social

          مطمئناً ، اگر این کار را مرتباً انجام می دهید ، ارزش دارد که تمام ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی را که در اختیار دارید ، جستجو کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید.

          جمع بندی

          حالا محدودیتی برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر خود ندارید. اگر سوالی در باره این مقاله دارید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید که همواره و برای تمامی خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی از جمله مدیریت پیج اینستاگرام همواره می توانید روی همکاری تاس حساب کنید.

          ادامه مطلب

          دیدگاهتان را بنویسید