سئو

چه زمانی از لینک نوفالو استفاده کنیم؟

لینک دهی بدون شک از پیچیده ترین امور مربوط به سئو می باشد به طوری که استفاده از آن ها مثل لینک های نوفالو در اکثر مواقع موجب سردرگمی کاربران خصوصا کاربران مبتدی می شود، به همین جهت به صورت لیست وار توضیحی در خصوص کاربرد لینک های نوفالو داده می شود.

لینک های بخش نظرات و انجمن ها

یکی از مواردی که باعث کاهش اعتبار سایت می شود، لینک سازی بی رویه در قسمت کامنت های سایت می باشد. کاربران حرفه ای در هنگام لینک سازی برای بخش نظرات سایت از لینک های نوفالو استفاده می کنند. بهتر است بدانید که لینک دادن به صفحاتی که ریدایرکت می شوند و داشتن لینک های خروجی در تعداد بالا، باعث می شود که الگوریتم گوگل پنگوئن سایت را به عنوان یک سایت فروشنده ی لینک شناسایی کند و در نتیجه سایت را اسپم نماید، و یا سایت با خطای 404 مواجه شود و یا توسط گوگل حذف شود، تمامی این موارد از نظر سئو بسیار زیان اور بوده و موجب تعطیلی سایت و فروشگاه اینترنتی می شود، برای جلوگیری از ایجاد چنین پیامدی استفاده از لینک های نوفالو در این قسمت به صورت موکد تاکید می شود.

لینک های اسپانسری سایت

اگر در قسمت تبلیغات سایت قرار است که از لینک های خروجی زیاد استفاده نمایید، بهتر است که لینک های شما از نوع لینک های نوفالو باشد. این موضوع به معنای محتوای تبلیغاتی بوده و از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری می کند.

لینک های خریداری شده

اگر برای دریافت لینک هزینه ای پرداخت کرده اید و یا از سایت های فروش لینک ان را خریداری کرده اید، بهتر است که به صورت نوفالو، لینک را در سایت قرار دهید.

لینک سایت معتبر

اگر سایتی دارای اعتبار بالایی در بین موتورهای جستجوگر باشد و در بین کاربران از شهرت خوبی برخوردار باشد، بهتر است که به صورت فالو لینک دهی شود اما اگر سایت از سایت های گمنام باشد و از اعتبار ان اطلاعی ندارید بهتر است که به صورت نوفالو لینک دهی شود.

لینک سایت های خبری

از انجا که این سایت ها توسط کاربران بیشتر از سایت های دیگر مورد سوء استفاده قرار می گیرند، به طور پیش فرض از لینک های نوفالو استفاده می کنند. این نکته را به خاطر داشته باشید که در هنگام لینک دادن به شبکه های اجتماعی ترجیحا از لینک فالو استفاده نمایید، که این کار از نظر سئو مورد تایید بوده و هیچ امتیازی از صفحه ی سایت شما کم نمی کند.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

لینک نوفالو

تولید محتوا

تولید محتوای متنی

هزینه تولید محتوا

تعرفه تولید محتوا

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید