سئو

چگونه از استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟

چگونه از استراتژی Pull و Push در بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟

این نیازها شامل دریافت مواد غذایی، لوازم خانگی و یا حتی یادگیری به صورت آنلاین و تحصیل در خانه است. در این بین شما میتوانید برای ارتقای مهارت های خود تمام زمانی که میخواهید را در دست داشته باشید. مردم در واقع در جست و جو برای اطلاعات معتبری هستند که بتوانند تصمیمات خود را با توجه به آن پایه گذاری کنند. شما باید به دنبال زمان مناسب برای استفاده از استراتژی Pull و Push باشید. تعادل در این بین بسیار مهم است. زمانی که دنبال کنندگان شما به دنبال خرید نیستند، شما باید بتوانید بازار را به آرامی Push کنید تا آن را مجددا به حالت اولیه برگردانید. این یک بخش مهم در بازاریابی محتواست.

استراتژی Pull در بازاریابی محتوا

علم و هنر قطعا قطعات مساوی در زمینه جذب در بازاریابی به شمار می آیند که به رشد برند شما کمک خواهند کرد. انسان ها همگی نیازهای روانشناختی مختلفی دارند تا بتوانند آنچه که میخواهند را انتخاب کنند. زمانی که شما به موضوعی توجه می کنید در واقع به آن علاقه مند هستید و این علاقه می تواند به یادگیری و حفظ سریع اطلاعات شما کمک کند. در حقیقت، استفاده از این رسانه ها برای شما لذت بخش است و این وظیفه ای است که شما باید انجام دهید. به همین دلیل بازاریابی محتوا و ورود به این سیستم باید به صورت تاکتیکی انجام شود. این بدین معنا نیست که بازاریابی Push نباید جزئی از استراتژی شما باشد. این در واقع بدین معناست که شما باید از هر دوی آن ها همزمان استفاده کنید تا به نتایج قطعی دست پیدا کنید.

این کمپین هایی که در بازارایابی محتوا یکپارچه هستند و به صورت متقابل عمل می کنند شما را قادر می سازند که بتوانید با استفاده از بازاریابی Push نه تنها فروش خود را افزایش دهید بلکه یک رابطه مستحکم بین خودتان و مخاطبین تان ایجاد کنید. شما در هر مرحله از کار خود می توانید ارزش واقعی خود را به مشتریان ارائه دهید. هدف اصلی در بازاریابی Push این است که شما مشتریان بالقوه و حتی غریبه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

5 مدل از بازاریابی محتوا را بشناسید!

اما از منظر رقابتی این کار چگونه انجام می شود؟ آنچه که باید دریابید این است که آیا رقبای شما توانسته اند موقعیت بازار را در چندین ماه اخیر به دست بگیرد یا خیر. به یاد داشته باشید که هدف از بازاریابی محتوا این است که شما بتوانید مخاطبین را به سمت برند خود جذب کنید نه اینکه تمرکز خود را روی فروش بگذارید. هدف در اینجا دستیابی به یک پیوند نیست بلکه یاد گرفتن یک فن است که بتوانید به کمک آن عضو های خود را به صورت مشتریان بالقوه در بازاریابی محتوا در بیاورید.

این محتوا می تواند در زمینه های وبینار، کتاب الکترونیکی، پست های وبلاگ و فیلم های مختلف باشد. این بخش همچنین میتواند شامل هر نوع چیز جذابی از مطلب های مختلف هم باشد. فایده هایی که در این زمینه برای همکاری مورد نظر است به این صورت خواهد بود که شما بتوانید از اشخاص دیگری در جذب کاری خود استفاده کنید. در این زمینه با کسی که رقیب نیست میتوانید شریک شوید. اگر این فرد مخاطبینی شبیه به شما داشته باشد که چندین برابر به نفع شما خواهد بود. شما همچنین می توانید از دو کارکرد متفاوت در این زمینه استفاده کنید.

اینکه شما بینشی برای گوش دادن و جست و جوی اجتماعی داشته باشید می تواند به شما کمک کند که منابع اطلاعاتی خوبی را در دست داشته باشید که برای شما مفید هستند. همچنین بهتر است که از فرصت های خود در این زمینه برای یادگیری استفاده کنید. مزیت این نوع سوال ها این است که طبیعتا وقتی فردی به دنبال یک پاسخ برای سوال خود می گردد بتواند از سایت شما کمک بگیرد. شاید بتوان گفت که پرسش و پاسخ یکی از مهم ترین بخش ها در بازاریابی محتواست.

رسانه های اجتماعی در واقع یک نمونه بارز از استراتژی Push هستند. با این حال، اینکه شما چه محتوایی را در این شبکه ها بگذارید مهم است. شما باید محتوایی را انتخاب کنید که بهینه سازی شده باشد. اینکه شما محتوای اجتماعی درگیر کننده داشته باشید تنها به شما کمک می کند که مخاطبین جدید را جلب کنید و در واقع به شما کمک خواهد کرد که فکر کنید و نشان دهید که شما هم به عنوان یک فرد درگیر این جامعه هستید.

در نهایت اما چگونه شما به مشتریان خود در این زمینه کمک خواهید کرد؟ آیا در مرحله بعدی می توانید اطلاعاتی عمیق تر را به آن ها بدهید و به سوالات خاص تری پاسخ دهید یا خیر؟

در چشم انداز فعلی آنچه که تصور می شود این است که یک انفجار گسترده از محتوا ایجاد خواهد شد. همه شبکه های اجتماعی، خبری، ناشران و مشاغل از انواع مختلف برای این کار رقابت خواهند کرد. در این بین تنها کافی نیست که شما مطلب را منتشر کنید، بلکه باید به کیفیت و بهینه سازی آن هم توجه کنید. قطعا شما باید نظرات و تجارب منحصر به فرد سایرین را نیز در بازاریابی محتوا در نظر بگیرید. شما میتوانید برای تکمیل استراتژی های Push و Pull از تبلیغات اجتماعی هم استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند که یک محتوای خوب در بازاریابی محتوا ایجاد کنید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوایی

pull & push

استراتژدی های بازاریابی محتوایی

جلوگیری از تاثیر کرونا بر بازاریابی محتوا

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید