سئو

چگونه مشکل وریفای کردن یوتیوب را حل کنیم؟

همان طور که می دانید با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی افراد زیادی علاقمند به کسب درآمد از اینترنت هستند. راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد؛ که یوتیوب یکی از بهترین این راه ها است. شما با رعایت نکات و قوانین یوتیوب می توانید به یک یوتیوبر موفق تبدیل شوید. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در مقابل یوتیوبرها قرار گرفته است؛ مشکل وریفای کردن کانال یوتیوب است. در این مطلب کاربردهای وریفای یوتیوب و حل مشکل وریفای یوتیوب را بررسی خواهیم کرد. اگر برای پلتفرم یوتیوب به مشکلی برخورده اید، کارشناسان افراک پاسخ گوی کلیه سؤالات شما در زمینه تبلیغات در یوتیوب می باشند.

کاربردهای وریفای کانال یوتیوب

وریفای کردن کانال یوتیوب به معنای شناخته شدن کانال توسط گوگل است. همین تایید و شناخته شدن از جانب گوگل در برندینگ کانال بسیار تاثیر گذار است. البته کاربردهای مهمی هم دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد. کاربردهای وریفای یوتیوب:

  • انتشار ویدئوی بالای ۱۵ دقیقه
  • قرار دادن Thumbnail برای تمامی ویدئوها
  • توانایی برقراری لایو استریم ( انتشار ویدئو به صورت زنده )
  • کانتنت آیدی ( اخطار برای دانلود ویدئوها و انتشار توسط کاربران )

حل مشکل وریفای کردن یوتیوب

بر اساس بررسی های صورت گرفته، برخی از کاربران به هنگام وریفای کانال یوتیوب، به خطای ” شماره تماس شما قبلا ثبت شده است” برخورد کرده اند؛ برای برطرف کردن این مشکل شما می توانید:

  • در قسمت استودیو کانال یوتیوبتان ارسال کد به صورت تماس صوتی را انتخاب کنید.
  • از شماره های دیگری استفاده کنید. (یکی نبودن شماره کانال یوتیوبتان و شماره ثبت شده بر روی ایمیلتان در روند وریفای کانال خللی ایجاد نمی کند)
  • به جای شماره خط همراه می توانید از شماره ثابت استفاده کنید.

افزایش بازدید یوتیوب

لوکیشن کانال یوتیوب ( Youtube )

توجه داشته باشید که بعضی از کشورها از جانب گوگل تحریم هستند؛ که کشور ایران هم از طرف گوگل و یوتیوب تحریم است. بنابراین شما نمی توانید لوکیشن کانال خود را ایران یا کشورهایی که تحریم هستند قرار دهید. پیشنهاد ما این است؛ که لوکیشن خود را آمریکا قرار دهید. یکی نبودن لوکیشن شماره و لوکیشن کانال در وریفای شدن کانال شما خللی ایجاد نمی کند. در تصویر زیر کشورهای مشخص شده با رنگ قرمز از طرف گوگل تحریم هستند.

حل مشکل وریفای کردن کانال یوتیوب : کلام آخر

برای ، باید تمامی قوانین گوگل را رعایت کنید. شما می توانید با شماره تلفن در ایران، کانال یوتیوب خود را وریفای کنید، لوکیشن قابل قبول برای گوگل انتخاب کنید. برای وریفای کردن و راه اندازی کانال یوتیوبی، شما به چه مشکلی برخورد کرده اید؟ کارشناسان افراک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات و مشکلات شما هستند.

 

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید