سئو

چگونه یک محتوای حرفه ای و چند کاناله تولید کنیم؟

در اینجا نکاتی وجود دارد که توسط آن ها می توانید اطمینان حاصل کنید محتوای حرفه ای که ایجاد می کنید در تمام کانال های بازاریابی – از SEO ، ایمیل ، و رسانه های اجتماعی ، عملکرد خوبی دارد.

برای استفاده بیشتر از هر محتوای حرفه ای تخصصی که منتشر می کنید ، باید آن را به گونه ای طراحی کنید که متناسب با اکثر کانال های توزیع باشد. جستجوی ارگانیک ، خبرنامه ها ، پست های اجتماعی – هرجا که محتوا را منتشر می کنید ، باید حداکثر تبدیل را ایجاد کند.

محتوای حرفه ای

این پست نکاتی را برای اطمینان از عملکرد خوب محتوای حرفه ای شما در همه کانال ها به اشتراک می گذارد.

در دو پست قبلی خود ، من دو ستون استراتژی را مورد بحث قرار دادم:

1. را بر اساس تقاضای مشتری تنظیم کنید ، نه بر اساس آنچه شما ارائه می دهید.

2. تعهد ها را به طور واضح جدا کنید و افراد را وادار به انجام کارهای مختلف نکنید.

رکن سوم این است که مگر اینکه شما در آزادی برای انتقال پول به محتوا ، هر چیزی که ایجاد می کنید باید ذاتاً چند کانالی باشد.حداقل ، مقاله و محتوای حرفه ای شما باید برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، انتشارات اجتماعی و تبلیغات ایمیل اقتباس شود.

SEO برای محتوای حرفه ای

بیایید با SEO شروع کنیم. وقتی کلمات کلیدی را جمع آوری کرده و کار خود را بر اساس آنها انجام دادیم ، ما قبلا زمینه محکمی را برای این کار فراهم کرده ایم. هنوز باید به چند نکته توجه کرد:

برخی از پروژه های مسافرتی ما 80 درصد ترافیک خود را از طریق تلفن های همراه و تبلت ها دریافت می کنند. این مانترا ‘برای اولین بار در تلفن همراه’ برای نیم دهه در اینجا بوده است ، اما هزاران وب سایت تجارت الکترونیک هنوز برای مشاهده تلفن همراه بهینه نشده اند. مانند آنها نباشید ، ابتدا مقاله خود را برای موبایل بسازید.

این بدان معناست که فونت های قابل خواندن ، تصاویر تمام عرض و بدون پیمایش افقی (لطفاً لطفاً). علاوه بر سهولت خواندن متن برای مشتریان ، به شما کمک می کند در مقایسه با رقبای فقط رومیزی خود رتبه بالاتری داشته باشید

AMP خوب است ، مخصوصاً برای مقالات

پیاده سازی استاندارد AMP را در نظر بگیرید. گوگل با سرعت بارگذاری صفحه وسواس دارد ، و در حالی که آمادگی AMP هنوز یک سیگنال رتبه بندی نیست ، اما تصور من این است که رضایت مشتری در حال حاضر وجود دارد.

قوانین داخلی لینک داخلی

برای بسیاری از کلمات کلیدی رقابتی ، فقط به دلیل استفاده از یک طرح لینک داخلی سالم ، توانسته ایم رتبه بسیار بالایی را کسب کنیم. اگر مقاله را در وب سایت خود منتشر می کنید ، لینکهای داخلی ایجاد کنید:در خود مقاله ، لینکهایی برای همه اصطلاحاتی که دارای صفحات مربوطه در وب سایت هستند قرار دهید.

در صفحات دیگر ، در صورت مناسب بودن به مقاله جدید لینک دهید. اگر امکان فنی دارید ، از کلمات کلیدی متفاوتی برای هر لینکی که قرار میدهید استفاده کنید. فراموش نکنید که شما در حال حاضر یک لیست گسترده از کلمات کلیدی از اولین مرحله دارید.

کانال های اجتماعی

در مورد پخش محتوا از طریق شبکه های اجتماعی دو مدل وجود دارد.برخی از شرکت ها برای دستیابی به حداکثر عملکرد ، محتوای حرفه ای جداگانه ای برای هر شبکه تهیه می کنند.

ما رویکرد مقرون به صرفه تری را تمرین می کنیم ، که بر اساس آن محتوای حرفه ای چند کانالی را از همان ابتدا ایجاد می کنیم. این به ما کمک می کند تا همه تلاش ها را در کانال های مختلف اجتماعی تراز کنیم و از کارهای تکراری اجتناب کنیم.

سرنخ ها و پوشش ها

برای صرفه جویی در وقت همه ، اولین عکسی که توسط متخصص در مرحله طرح انتخاب شده است باید به عنوان تصویر روی جلد پست های اجتماعی شما مناسب باشد. این امر همچنین هنگامی که یک کارمند SMM یک عکس زیبا (به سلیقه خود) اما کاملاً بی ربط را برای یک پست انتخاب می کند ، از مسئله رایج جلوگیری می کند.

در مورد چند جمله اول یک مقاله نیز همین امر صادق است. در حالت ایده آل ، باید بتوانید از آنها به عنوان تیزر ارسال بدون هیچ گونه تغییری استفاده کنید. با کمی کار برای آموزش نویسندگان نسخه ، این کار کاملاً شدنی است.

OpenGraph

بسته به مدل خرید خود ، یا مشتریان را به محتوای حرفه ای کامل منتشر شده در وب سایت خود هدایت می کنید و سعی می کنید آنها را به آنجا تبدیل کنید ، یا پست های اجتماعی خود را به تنهایی قابل اجرا می کنید.در حالت اول ، بررسی کنید که صفحات وب شما دارای متا تگ های مناسب باشند. وقتی مقاله خود را در سایت های شخص ثالث لینک می دهید ، اینها جذاب و ریز عکسها هستند.

افزایش تولید محتوای حرفه ای با کمک کارکنان

قسمت اول را به خاطر می آورید ، جایی که ما سخت تلاش می کردیم تا نظر متخصصان را جلب کنیم؟ اکنون زمان استفاده از مزایا فرا رسیده است.

از آنجا که کارشناسان ما به طور فعال در ایجاد محتوا مشارکت داشته اند ، بیش از حد مشتاق به تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی خواهند بود. تنها چیزی که ممکن است بخواهید ابتدا از آن اطمینان حاصل کنید این است که چند قانون اساسی برای پیروی از شناسایی نام تجاری و حذف زبان نامناسب وجود داشته باشد.

پست الکترونیک

بازاریابی ایمیلی توسط بسیاری از متخصصان به عنوان یکی از موثرترین کانال ها ، به ویژه در B2B مورد ستایش قرار می گیرد.اما اگر فرد اختصاصی برای مدیریت لیست پستی ندارید ، اصلی ترین مشکلی که با آن روبرو می شوید این است که چه کسی قرار است محتوای حرفه ای سازگار ایجاد کند.

مانند کانال های اجتماعی ، ما با استفاده از اولین تصویر و تیزر مقاله در ایمیل ها ، در مورد این موضوع کار می کنیم. ناگفته نماند که نویسندگان کپی باید توجه خاصی به این داشته باشند و آن را جذاب و جذاب کنند.

قطعه ای از محتوا

هر قطعه ای از محتوا که ایجاد میکنید باید با در نظر گرفتن عمل هدف انجام شود. برای اطمینان از اینکه مشتریان اقدام مورد نظر را انجام می دهند-اشتراک ، افزودن به سبد خرید ، پرس و جو-چندین بلوک فراخوان را در طول مقاله قرار دهید.ما ترجیح می دهیم پس از هر بخش از مقاله ، یک بلوک غیر مزاحم قرار دهیم. مزیت این رویکرد این است که می توانید پیام خود را به گونه ای مرتبط کنید که نرخ را افزایش دهد و تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.

سه بلوک مختلف

به عنوان مثال ، اگر مقاله ای در مورد برنامه ریزی برای تعطیلات در مکزیک دارید و بخش های مختلفی در مورد بهترین هتل های لوکس ، ارزان و خانوادگی دارید. منطقی است که شما باید سه بلوک مختلف برای اقدام با لینکها و ارزش پیشنهادی متفاوت ایجاد کنید. مانند سایر منابع ، تبدیل ها را از محتوای حرفه ای خود پیگیری کنید. با این حال ، در قرار دادن علامت های UTM در CTA خود دقت کنید. متاسفانه وقتی یک بازدید کننده روی لینک داخلی مشخص شده توسط UTM کلیک می کند ، بازدید را تقسیم می کند. در عوض ، ممکن است بخواهید اهداف مبتنی بر جاوا اسکریپت را تنظیم کنید.

سخن آخر!

پس از خواندن این مجموعه سه قسمتی ، اکنون می دانید که برای ایجاد یک استراتژی محتوای حرفه ای تخصصی مقیاس پذیر که شامل شما متخصصان موضوعی است ، چه چیزی لازم است. بنابراین تلاش خود را بر اساس تقاضا تنظیم کنید ، متخصصان را در مشارکت دهید و از تناسب چند کانالی اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید