سئو

چگونگی استفاده از علائم نقل قول در محتوا

معمولا علائم نقل قول به صورت یک جفت استفاده می شوند، علامت نقل قول باز و علامت نقل قول بسته. این علائم برای نشان دادن زبان دقیق شخص گوینده یا نویسنده به کار برده می شوند. همچنین می توان علائم نقل قول را برای عناوین مقاله یا کتاب یا هر نوع عنوان دیگری استفاده کرد تا نشان داد که این عنوان بخشی از یک اثر بزرگ تر است. یاد گرفتن چگونگی استفاده از علائم نقل قول در محتوا به صورت صحیح این اطمینان را به وجود می آورد که محتوای شما روشن، صحیح و دارای مستنداتی است که به راحتی می توان آنها را دنبال کرد.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

اینک برای اینکه با استفاده صحیح از علائم نقل قول در تولید محتوا آشنا شویم، به بررسی روش های استفاده از آن در متن می پردازیم.

روش های استفاده صحیح از علائم نقل قول در تولید محتوا

روش یک: استفاده از علامت نقل قول در نقل قول ها و گفته های مستقیم

برای کاربرد صحیح علائم نقل قول در متن، در متن انگلیسی باید حرف اول نقل قول مستقیم را به صورت بزرگ بنویسید. اگر مستقیما در حال نقل قول از منابعی مثل کتاب، مقاله یا مجله هستید، حتما از یک جفت علامت نقل قول در اطراف جمله نقل شده استفاده کنید و حتما حرف اول نقل قول مستقیم را بزرگ بنویسید. البته این کار را در صورتی انجام دهید که جمله را به صورت کامل نقل می کنید.

• پولان چنین توصیه کرده است: ‘غذا بخورید. گیاهان را بیشتر بخورید. ‘

یکی از چیزهایی که درباره چگونگی استفاده از علائم نقل قول در محتوا باید بدانید این است که نقل قول هایی که در میانه جمله آورده می شوند، باید به صورت حروف کوچک نوشته شوند. اگر در میانه جمله خود و نه در پایان آن، چیزی را به صورت نقل قول می آورید، نیازی نیست حرف اول آن را به صورت بزرگ بنویسید. حتی اگر در حال نقل قول کردن یک تکه کوچک از یک نقل قول طولانی هستید، هم نیازی به استفاده از حروف بزرگ نیست.

در آخرین سطر شعر ‘Sestina: Altaforte’ اثر ازرا پاوند آمده است: ‘جهنم به خاطر اندیشه ‘صلح’ پر از لکه های سیاه است!’

آدم این جمله آشنا را به یاد می آورد، ‘آدم به سختی بقیه را می شناسد.’

‘بحث عمیق’ بر روی مسئله، در بهترین حالت خود ناکافی است.

خواهش کردم، ‘بگذارید او را ببینم.’

در زبان انگلیسی وقتی جمله ای را بعد از علامت نقل قول بسته می آورید، اولین حرف از آن را به صورت کوچک بنویسید. به این ترتیب که همیشه باید کلمه ای را که بعد از علامت نقل قول دوم آورده می شود را به صورت کوچک به کار ببرید. حتی اگر گوینده نقل قول بعد از علامت نقل قول دوم نشان داده شد، باز هم باید چنین کنید.

او به معشوق خود گفت، ‘بگو که دوستم داری.’

به گفته اسمیت، ‘بهترین سرمایه گذاری امروز بر روی کالاها و سهام بازارهای نوظهور است.’ (برگرفته از قول اصلی، ‘بهترین سرمایه گذاری امروز بر روی کالاها و سهام بازارهای در حال ظهور است، نه سهام داخلی و اوراق قرضه.’)

‘بنابراین او به من گفت، ‘تو حسابی موفق خواهی شد،’ و من به او باور داشتم.’

روش 3: نحوه استفاده از علائم نقل قول برای عنوان

همینطور است درباره کتاب ‘هری پاتر و سنگ جادو’ اثر جی. کی. رولینگ

برای عناوین مقاله ها از علائم نقل قول استفاده کنید. همیشه هنگام ذکر عنوان مقاله ای از یک ژورنال، مجله یا نشریه آنلاین از علائم نقل قول استفاده کنید. کلماتی را که حرف تعریف نیستند، با حروف بزرگ بنویسید و در طرفین عنوان از علائم نقل قول استفاده کنید.

برای استناد به عنوان سریال های تلویزیونی و اسم ترانه ها و آهنگ ها از علائم نقل قول استفاده کنید. مثلا اگر در حال نقل قول از قسمتی از سریال «دوستان» هستید که ‘ The One With the Blackout’ نام دارد، آن را درون علائم نقل قول قرار دهید. همینطور است وقتی که در حال نوشتن از آهنگ ‘Tangled Up in Blue’ اثر باب دیلن هستید.

از حروف کج و ایتالیک استفاده نکنید و زیر عنوان نمایشنامه خط نکشید. اگر در حال نقل قول از مجموعه ای از نمایشنامه های یک نویسنده هستید، مثلا مجموعه نمایشنامه های آرتور میلر، از حروف ایتالیک برای این عنوان استفاده می کنید، نه از علائم نقل قول: مجموعه نمایشنامه های آرتور میلر.

من کتاب ‘چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟’ توسط ادوارد آلبی را امروز در قطار خواندم.

منبع:

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید