عمومی

نحوه تولید محتوا سایت های مختلف امروزی

سایت پیچیده است، اینطور نیست؟ چرا می گوییم تولید محتوا سایت پیچیده است؟ خب مهمترین دلیل آن این است که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیاز دارید که بازدیدکنندگان سایت خود را شاد کنید. به زبان ساده تر می توان گفت که باید آنها را سر ذوق بیاورید. و به نوعی مخزن آنچه که نمی‌دانند، را تهی تر نمایید. مرحله بعدی چیست؟ باید گوگل را اغوا کنید. به همین سبب باید استراتژی کلید واژه و سلسله‌ مراتب محصول را در نظر بگیرید. و بجای تبلیغ بیش از حد تصمیم گیری را برعهده مخاطب بگذارید.

تولید محتوا سایت شما باید برای مخاطب هدف‌تان طراحی شود. و در صورتی که این کار را درست انجام دهید، گوگل به شما در ترافیک مربوطه و سودآور پاداش می‌دهد. گوگل با هر الگوریتم به روز رسانی شده خود، در برآورده کردن نیازهای مورد جستجو مخاطب برای دریافت اطلاعات مربوطه بهتر عمل می‌کند. در مورد گوگل بیش از حد نگران نباشید، به جای آن روی تولید محتوای سایت برای مخاطب هدف خود تمرکز کنید. سوال بعدی این است که چگونه مطالبی را که گوگل دوست دارد؛ و مخاطبان هدف تان هم آن را می پسندند، ایجاد کنید؟ برای دانستن آن، ادامه مطلب را دنبال کنید.

برای انواع تولید محتوا سایت خود شخصیت مخاطب را بیابید

تولید محتوا سایت برای مورد توجه قرار گرفتن توسط مخاطب می‌تواند تبدیلات شما را افزایش دهد. برای این افزایش می توانید از مطالعات موردی استفاده کنید. عمدتا سایت های مختلف امروزی از این روش برای جلب اعتماد و ایجاد فضای احترام به نظر مخاطبان استفاده می کنند. تا تمامی محتواها فقط در یک قالب باقی نمانند. کلیک بیشتر بر ایجاد تبدیلات مذکور رتبه و جایگاه سایت شما را در نظر گوگل و الگوریتم های مربوطه افزایش می دهد.

پاسخ به چرایی اعتماد مخاطب به تولید محتوا سایت جهت خرید

به همین سبب می توانید از نرم افزارهای تحلیل کننده موجود استفاده کنید. یا با بررسی مطالب پرطرفدارتر علت عدم استقبال از تولید محتوا سایت در یک بخش یا موضوع خاص را پیگیری نمایید. به یاد داشته باشید که این دست پیگیری ها اگر چه در نگاه اول ممکن است جدی نباشند. اما کنار گذاشتن این مسئله و تولید محتوا سایت بدین سان، نتایج موثری را نخواهد داشت.

پاسخ دهی به سوالات کاربران در تولید محتوا سایت تخصصی

به جرات می توان گفت که هر سایتی که امروزه به موفقیت چشمگیری دست یافته است؛ تا جای ممکن هیچ نوع سوال خاصی را بدون پاسخ رها نکرده است. این توانایی با کسب تجربه و مهارت بهتر در سایت به خوبی به دست می آید. سعی کنید از منظر آنها ادبیاتی یا عامیانه سخن بگویید. به این فکر کنید که نحوه پاسخ به یک پرسش برای یک فرد متخصص تا یک مخاطب بی تجربه در زمینه موجود از زمین تا آسمان متفاوت است.

ایجاد ترافیک و توسعه کسب و کار با تولید محتوا سایت

چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم؟

1. پست های وبلاگ و سایر مطالب را تبلیغ کنید

2. محتوای تعاملی ایجاد کنید

تولید محتوا سایت تعاملی می‌تواند به سادگی آزمون‌ها یا پازل‌ها باشد. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، محتوایی مانند آزمون های سبک می تواند راه بسیار خوبی برای نه تنها جلب توجه بازدیدکنندگان، بلکه آشنایی آنها با محصولات شما باشد.

3. رتبه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید

عبارات جستجویی که بیشترین کلیک را ایجاد می کنند را شناسایی کنید و آنها را به طور طبیعی در برچسب ها و محتوای خود قرار دهید. اما فقط روی تعداد کلیک‌ها تمرکز نکنید بلکه روی شرایطی تمرکز کنید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان قدم بعدی را بردارند. ترافیک مهم است، اما اگر می‌خواهید به اهداف بازاریابی خود برسید، باید روی کیفیت سرنخ‌های جدید و همچنین کمیت تمرکز کنید.

4. با سایت های دیگر ارتباط برقرار کنید

با سایت های کوچکتر مانند وبلاگ های محلی یا سایت های خبری شروع کنید و اعتبار خود را به عنوان یک منبع افزایش دهید. سپس، همانطور که قدرت خود را به صورت آنلاین ایجاد می کنید، می توانید راه خود را به نشریات صنعتی بزرگتر ارتقا دهید.

5. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

6. محتوای معتبر منتشر کنید

موضوعی را انتخاب کنید که شرکت شما در آن تخصص داشته باشد، و قالبی که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان می‌کند، مانند ویدیوها یا اینفوگرافیک‌ها را انتخاب کنید. آن را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و آن را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. تبلیغ باعث افزایش اولیه ترافیک صفحه می شود، اما نتایج واقعی برای این نوع محتوا در دراز مدت نتیجه می دهد.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید