سئو

چگونه می توان ترافیک وب سایت را به مشتری تبدیل کرد؟


مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

فوریه 19, 2022


گوگل تگ منیجر چیست و چه کاربردی دارد؟


تفاوت های CRM و اتوماسیون بازاریابی

تبدیل بازدید کنندگان به مشتری ; هر کس خواهان بهترین نرخ بازگشت سرمایه یا ROI برای تلاش های خود در زمینه بازاریابی است ، خواه در یک تبلیغ تلویزیونی ، یک روزنامه ، یک کمپین رسانه های اجتماعی ، یک وب سایت شرکتی یا یک کمپین تبلیغات کلیکی باشد.

نکاتی برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، این سوال باقی می ماند که: “چگونه می توان ترافیک وب سایت را برای دستیابی به فروش بیشتر به مشتری تبدیل کرد؟ “

شماره تماس را وارد کنید

شماره تماس در هر صفحه اعتماد بازدیدکنندگان را افزایش می دهد. امروزه اطلاعات تماس ، از جمله شناسه واتساپ ، در گوشه سمت راست پایین صفحه وب ، تقریباً یک تقویت کننده تبدیل جهانی است. با این حال ، سعی کنید با قرار دادن نماد گوشه ای با نماد بزرگ ، آشفتگی ایجاد نکنید. اگر می خواهید تعداد زیادی از مخاطبان خود را نگه دارید ، آنها را در پایین وب سایت یا جایی که با طراحی آشفته نیستند ، نمایش دهید.

فرم تماس را اضافه کنید

فرم را خیلی بزرگ یا زشت نکنید. باید کوچک باشد ، درصورت درخواست جزئیات کمترین حالت ممکن و زیبا باشد. اگر می خواهید منجر به ایجاد جذابیت شوید. اگر می خواهید فرم های بزرگتری را برای درخواست هر نوع اطلاعات قرار دهید ، یک صفحه جداگانه برای آنها تهیه کنید و پیوند آن را در زیر فرم های کوچک قرار دهید.

همچنین سعی کنید دکمه و منوی فرم تماس با ما را در سایت خود در جایی مناسب از صفحه سایت خود قرار بدهید.

یک ویدیوی تبلیغاتی اضافه کنید

تبدیل بازدید کنندگان به مشتری

از ویجت شبکه های اجتماعی استفاده کنید

احتمال دارد صفحه کسب و کار شما در اکثر وب سایت های رسانه های اجتماعی فعال باشد. پیوند آن صفحات را در زیر صفحه وب خود قرار دهید ، از همه مهمتر Facebook ، Twitter و اینستاگرام . اگر عکس های زیادی در سایت خود دارید ، Pinterest و Instagram را فراموش نکنید.

بهترین مکان برای قرار گیری ویجت های شبکه های اجتماعی در سایت شما ، اولین سایدبار سمت چپ یا راست قالب سایت شما می باشد.

نتیجه گیری

فقط قرار دادن محصولات و خدمات با کیفیت خوب در وب سایت شما کارساز نیست. شما باید مطمئن شوید که سایت با روش های بالا مناسب تبدیل ترافیک سایت به مشتری است.

اگر با موفقیت به آن تغییرات عادت کنید ، مطمئناً از وب سایت کسب و کار خود بیشترین بهره را می برید و نرخ بازگشت سرمایه را خواهید داشت.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید