سئو

نحوه‌ی ساخت کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن برای پیش ثبت نام

زمانی که اپلیکیشن شما آماده شد برای افزایش تعداد نصب اپلیکیشن می‌توانید آن را در گوگل پلی و اپ استور تبلیغ کنید. انواع مختلفی دارد. برای پیش ثبت نام اپلیکیشن در گوگل پلی می‌توانید کمپین تبلیغاتی راه اندازه کنید. این مقاله نحوه‌ی راه اندازی یک کمپین اپلیکیشن را برای پیش ثبت نام در تبلیغات گوگل را پوشش می‌دهد. با افراک همراه باشید.

قبل از ساخت کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن باید بدانید

قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی برای پیش ثبت نام باید برنامه یا بازی خود را در Console Play تنظیم کنید. APK برنامه یا بازی شما باید حداقل در یک نسخه در Play Console منتشر شود و همچنین باید برنامه یا بازی را طی ۹۰ روز بعد از در دسترس قرار دادن آن برای پیش ثبت نام در Play Console راه اندازی کنید. کاربران فقط می‌توانند برای برنامه‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه Google Play در دستگاه‌های Android پیش‌ثبت‌نام کنند.

برای تبلیغات آنلاین از جمله تبلیغ در یوتیوب و تبلیغات بنری در گوگل، پیشنهاد می‌شود از کارشناسان افراک راهنمایی بگیرید.

دستورالعمل های ساخت کمپین تبلیغاتی اپلیکیشن

توجه: اگر پیش‌ثبت‌نام را برای برنامه‌تان در کنسول Play فعال نکرده‌اید و برنامه از قبل در یک یا چند کشور موجود است، شرایط کمپین را ندارد.

خرید اکانت گوگل ادز

شروع کنید

دستورالعمل دارایی های تبلیغاتی

متن

  • با استفاده از ۳۰ کاراکتر یا کمتر برای هر کدام، تا ۵ عنوان را اضافه کنید.
  • با استفاده از ۹۰ کاراکتر یا کمتر برای هر کدام تا ۵ توصیف اضافه کنید.
  • از علائم نگارشی استفاده کنید.

ویدئو

  • ویدئوها باید در یوتیوب میزبانی شوند.
  • جهت ویدیو می تواند افقی، پرتره یا مربعی باشد.
  • از نسبت‌های منظره (۱۶:۹)، عمودی (۲:۳) و مربع (۱:۱) تصویر استفاده کنید.
  • اگر ویدیویی برای اضافه کردن ندارید، Google Ads با استفاده از دارایی‌های فهرست فروشگاه برنامه شما، یک تبلیغ ویدیویی می‌سازد.
  • آزمایش با طول تبلیغات مختلف، محدوده بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه نقطه شروع خوبی است.
  • از ویدیوهای مختلف برای برجسته کردن محصولات، خدمات یا ویژگی‌های مختلف استفاده کنید.

تصویر

بسته به جایی که تبلیغ شما نمایش داده می شود، هر محتوای اصلی ممکن است در طول فرآیند ارائه تبلیغ به آن اضافه، حذف و یا تغییر یابد. Google Ads این کار را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که کاربران بدون توجه به زمان و مکانی که تبلیغ شما را می‌بینند، تجربه خوبی از تبلیغات شما به دست می‌آورند یا خیر؟

مطلب مرتبط

چگونه اپلیکیشن خود را تبلیغ کنیم؟

اقدامات تبدیل

کلام آخر ـ افزایش تعداد نصب اپلیکیشن با کمپین پیش ثبت نام

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید