سئو

آشنایی با طراحی لوگو پرنده

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

هر پرنده در طراحی لوگو پرنده؛ یک سمبل

علت استفاده از طرح پرنده در طراحی لوگو پرنده

استفاده از پرنده در لوگو شبکه اجتماعی توییتر

twitter یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که امروزه افراد زیادی به فعالیت در آن مشغول هستند. طراحی لوگو پرنده در این شبکه اجتماعی به خوبی قابل مشاهده است. توییتر بدین ترتیب توانسته است نمادی مناسب از انتقال پیام به یکدیگر را به نمایش بگذارد.

استفاده از پرنده در لوگو شرکت صاحب نام Dove

استفاده از پرنده در لوگوهای مربوط به صلح و دوستی

یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین نمونه های طراحی لوگوی پرنده، استفاده از کبوتر در لوگوهای مربوط به صلح و دوستی است. جالب است بدانید که کبوتر سفید نماد صلح، دوستی و آرامش بوده و به همین دلیل هنرمندان زیادی به استفاده از کبوتر در آثار خود روی آورده اند تا مفهوم مورد نظر خود را به طور دقیق انتقال دهند. لازم به ذکر است که نماد مذکور پس از تمام شدن جنگ جهانی توسط پیکاسو به نماد صلح و دوستی در سراسر دنیا مبدل شد.

استفاده از پرنده در لوگو شرکت هواپیمایی هما

طراحی لوگو پرنده در لوگوی شرکت هواپیمایی هما این لوگو را به یکی از حرفه ای ترین و مناسب ترین لوگوها تبدیل کرده است. جالب است بدانید که به منظور طراحی این لوگوی معروف از عناصر تاریخی و ادبی مربوط به کشور ایران استفاده شده است. بنابراین مفهوم پرواز و شرکت هواپیمایی به خوبی توسط آن به نمایش گذاشته شده است.

سوالات متداول

  • توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که امروزه افراد زیادی به فعالیت در آن مشغول هستند. طراحی لوگو پرنده در این شبکه اجتماعی به خوبی قابل مشاهده است. توییتر بدین ترتیب توانسته است نمادی مناسب از انتقال پیام به یکدیگر را به نمایش بگذارد.

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید