سئو

آشنایی با طراحی لوگو نایک؛ یکی از برترین برندهای دنیا

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

طراحی لوگو نایک، گامی مهم در جهت برند شدن!

حدود نیم قرن پیش بود که کارولین دیویدسون یکی از دانشجویان خلاق دانشگاهی که در ایالت پورتلند واقع شده است، به طراحی لوگو نایک در سطحی جهانی پرداخت. از آن روز تا کنون طراحی این لوگو هیچ گونه تغییری نکرده و یکی از معروف¬ترین برندهای دنیا محسوب می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که داستان طراحی لوگو نایک بسیار جالب و شنیدنی است. از همین رو بر آن شدیم تا در ادامه به بیان این داستان کوتاه بپردازیم.

شاید شما هم به خاطر داشته باشید که پیش تر نام نایک را در داخل نماد آن درج می کردند. این موضوع از سال 1995 به بعد متوقف شده و تنها نماد اصلی باقی مانده است. هر چند که به منظور معرفی برندی با این عظمت تنها نماد آن کافی است و نیازی نیست حتما نامی از برند برده شود. چرا که همگان با آن آشنایی کامل دارند. بدون شک لوگوی نایک یکی از بزرگ ترین دارایی های این برند ورزشی صاحب نام محسوب می شود که شاید اگر این لوگوی منحصر به فرد نبود، نایک، نایک نمی شد!

JUST DO IT

نایک؛ یکی از ماندگارترین برندهای آمریکایی

سوالات متداول

  • کفش¬های فوتبالی نایک نخستین محصولات تولیدی این شرکت بودند که در کارخانه‌ای واقع در گوادالاخارا مکزیک ساخته شده و به بازار عرضه شدند. استقبال بی نظیر مردم از کفش نایک زمینه‌ای را فراهم ساخت تا نایک به برندی شکوفا در صنعت مد تبدیل گردد. تولیدات این برند تنها به کفش‌های نام برده محدود نشده و هر روز شاهد تولید محصولات ورزشی جدیدی از این برند هستیم که سهم زیادی از بازار رقابت را از آن خود کرده‌اند.

برای سفارش آنلاین
طراحی لوگو
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی لوگو
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید