سئو

آموزش تولید محتوا در مدیریت پیج اینستاگرام

در ادامه به بررسی هشت راه برای ایجاد استراتژی محتوای اینستاگرام برای کسب و کار شما خواهیم پرداخت:

  • آنچه را که در اینستاگرام پست کنید را تجزیه و تحلیل کنید.
  • زمان ارسال پست و استوری در اینستاگرام را مشخص کنید.
  • کشف کنید که از چه هشتگ هایی استفاده کنید.
  • درک کنید که هشتگ های خود را در اینستاگرام کجا قرار می دهید.
  • تجزیه و تحلیل کنید که چه تعداد هشتگ باید در اینستاگرام استفاده کنید.
  • طول کپشن اینستاگرام خود را ارزیابی کنید.
  • رفتار و واکنش مخاطبان خود را بر اساس محتوای گذشته پیش بینی کنید.
  • استراتژی محتوای رقبای خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید.

اصول اساسی تولید محتوا در مدیریت پیج اینستاگرام

  1. 1. آنچه را که در اینستاگرام پست می کنید را تجزیه و تحلیل کنید.

هنگامی که تقویم محتوای خود را ایجاد کردید، به بهترین عملکرد خود نگاه کنید و متوجه شوید که چه نوع پست هایی باعث ایجاد تعامل بهتر می شوند. ذخیره و اشتراک گذاری دو معیار ضروری برای تعیین عملکرد محتوای شما در اینستاگرام و نوع محتوایی هستند که باید پست کنید.

توصیه می کنیم مطالعه کنید:

5 مزیت برون سپاری مدیریت پیج اینستاگرام

محتوای خود را بر اساس موارد زیر تجزیه و تحلیل کنید:

  • کلیک لینک بیو اینستاگرام

اگر شخصی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کند، به این معنی است که پس از دیدن یکی از پست های شما، یک کلیک اضافی روی پروفایل شما انجام داده و از پروفایل شما بازدید کرده است. اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی از پروفایل شما بازدید می کند، می بیند که شما کی هستید، چه می کنید و چرا باید شما را دنبال کند.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که یک URL به بیو خود اضافه کنید. این لینک می تواند سایت شما، وبلاگ، پادکست یا هر وب سایت دیگری که می خواهید تبلیغ کنید باشد. اما برای اطلاع از تعداد کلیک‌های وب‌سایت خود، به Insights -> Accounts Reached بروید و کلیک های لینک بیو اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید. با تجزیه و تحلیل کلیک های وب سایت خود، متوجه خواهید شد که مخاطبان شما می خواهند چه محتوایی را از شما ببینند.

  • نوع محتوا

نوع محتوا در اینستاگرام باید ترکیبی از همه امکانات اینستاگرام، یعنی فید، استوری، لایو، IGTV و ریلز باشد. سپس با تجزیه و تحلیل برترین پست ها می توانید به یک الگوی جامع در خصوص محتوای مورد علاقه مخاطبان دست یابید. از انواع محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استوری های اینستاگرام

قسمت سرگرم کننده این است که در استوری های اینستاگرام می توانید از عکس، متن، ویدئو، بومرنگ، استیکر، نظرسنجی، هشتگ، گیف، موسیقی و غیره استفاده کنید. سعی کنید در نحوه نمایش محصول یا خدمات خود خلاق باشید.

. لایو اینستاگرام

با استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام، محتوای شما در استوری ها در بالای فیدهای کاربر به جایگاه اول می رسد و فالوورهای شما که اعلان ها را خاموش نکرده اند، پیامی دریافت می کنند که به آنها هشدار می دهد که در حال پخش زنده هستید.

همچنین، پس از پایان جلسه زنده خود، این گزینه را دارید که آن ویدیو را در یک IGTV ذخیره کنید.

عرضه محصول را اعلام کنید.

توضیح دهید که مردم چگونه می توانند از محصول یا خدمات شما استفاده کنند.

.IGTV

چه صنعت شما باشد و چه پلتفرم رسانه اجتماعی ترجیحی، محتوای ویدیویی باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد. IGTV یک راه عالی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب برای مخاطبان شما است.

در اینجا چند ایده برای محتوای IGTV شما وجود دارد:

  • فیلم های آموزشی
  • ویدیوهای قدیمی را تغییر کاربری دهید.
  • خلاصه قسمت های پادکست

ریلز

ریلز اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را با فیلتر، متن و موسیقی در برنامه اینستاگرام ایجاد کنید. آنها سرگرم کننده، منحصر به فرد و جذاب هستند.

راهنمای کامل آپلود عکس کاور ریلز اینستاگرام

  • تعداد ذخیره ها و اشتراک گذاری ها

این موضوع یکی دیگر از اصولی است که در صفحه اینستاگرام خود باید تحلیل کنید.

  1. مشخص کنید چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید.

به طور کلی، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام زمان ناهار یا عصر است که افراد در پایان برنامه کاری خود هستند.

3. استفاده مناسب از هشتگ ها

هشتگ ها کلمات کلیدی هستند که می توانید از آنها برای سازماندهی پست های خود در اینستاگرام استفاده کنید و به افراد کمک کنید تا برند شما را سریع شناسایی کنند.

نوع هشتگ هایی که استفاده می کنید به احساساتی که می خواهید ابراز کنید، محصولاتی که می خواهید توصیه کنید و افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید بستگی دارد. همچنین می توانید از آنها برای شناسایی برند، مکان ها یا رویدادهای خود استفاده کنید.

انواع مختلفی از هشتگ ها وجود دارد که می توانید برای ارتقای برند یا محصولات خود از آنها استفاده کنید.

می‌توانید هشتگ‌های برند خود را با استفاده از ابزار تحلیلی مانند Socialinsider ردیابی کنید.

در اینجا لیستی از معیارهایی است که دریافت خواهید کرد:

  • پر استفاده ترین هشتگ ها
  • جذاب ترین هشتگ ها
  • هشتگ ها بیشتر به کاربران نشان داده می شوند
  • میانگین هشتگ در هر پست

4 هشتگ های خود را در کجا قرار می دهید؟

برخی افراد هشتگ ها را در کپشن، انتهای پست یا در اولین نظر قرار می دهند. بسته به ROI اینستاگرام خود، باید آزمایش کنید که چه چیزی برای حساب شما بهتر است.

با این حال، بر اساس آخرین تحقیقات ما در مورد داده های هشتگ های اینستاگرام، 87.7٪ از برندها هشتگ ها را در کپشن قرار می دهند.

آیا می خواهید هشتگ یک کمپین را تبلیغ کنید و می خواهید مردم با استفاده از آن هشتگ پست ها را به اشتراک بگذارند؟ سپس بهتر است از آن در کپشن استفاده کنید و آن را قابل مشاهده کنید.

  1. تجزیه و تحلیل کنید که چه تعداد هشتگ باید استفاده کنید.

اینستاگرام به ازای هر پست فقط 30 هشتگ را مجاز می کند. محتوای هشتگ به طور کلی مکالمات بیشتری را جذب می کند، اما بسیاری از هشتگ ها ممکن است کسب و کار شما را ناامیدتر نشان دهند یا دنبال کنندگان اشتباه را جذب کنند.

  1. طول کپشن اینستاگرام خود را ارزیابی کنید.

آیا باید یک «سریع» با یک کلمه و ایموجی بنویسید؟

آیا باید یک وبلاگ نویسی تک خطی یا میکروبلاگینگ با زیرنویس خود بنویسید؟

به خاطر داشته باشید که اکثر افراد خیلی سریع در فیدهای اینستاگرام اسکرول می کنند. اگر در مورد طولانی بودن کپشن شک دارید، آن را به طور خلاصه نگه دارید.

  1. رفتار مخاطبان خود را بر اساس محتوای گذشته پیش بینی کنید.

اقدامات افراد در اینستاگرام منبع خوبی برای اطلاعات است. می‌توانید محتوایی را که پست می‌کنند یا با آن تعامل دارند، علاوه بر علایق، رفتارها، جمعیت‌شناسی آن‌ها تجزیه و تحلیل کنید. شما می تواند از این داده های رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی برای بازاریابی آینده و نزدیک شدن به مشتریان بالقوه استفاده کند.

این بینش ها به شما کمک می کند آینده الگوها و روندهای خرید را پیش بینی کنید.

همچنین به پیش بینی محصولاتی که مشتریان بالقوه می خواهند و زمانی که آنها می خواهند کمک می کند. پس از درک روندها، می توانید انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.

  1. استراتژی محتوای رقبای خود را در اینستاگرام تجزیه و تحلیل کنید.

هنگامی که در مرحله برنامه ریزی هستید، باید دو نوع رقیب در اینستاگرام را در نظر بگیرید:

گروه اول به رقبای برتر برند یا کسانی که احتمالاً بر درآمد سالانه شما تأثیر می گذارند مربوط می شود.

گروه دیگر رقبا شامل رقبای مشتاق یا برندهایی است که شما به دنبال آنها بوده اید.

برای پیشی گرفتن از رقبا و افزایش آگاهی از برند خود در شبکه های اجتماعی، معیارهای رقابتی اینستاگرام ایجاد کنید و صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

جمع بندی

در بیش از 10 سال اینستاگرام از یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس به مرکز فعالیت‌های تجاری تبدیل شده است. برندها می توانند در پخش زنده اینستاگرام جمع آوری کمک مالی انجام دهند، فروشگاه ها را از پروفایل های خود باز کنند و به افراد اجازه دهند از حساب های خود رزرو کنند. به‌روزرسانی ابزارها، ویژگی‌ها و نکات کسب‌وکار جدید در برنامه تقریباً عادی شده است. با این حال تولید محتوا و نگه داشت پیج اینستاگرامی می تواند کاری بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. برای اینکه یاد بگیرید چگونه از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده کنید، باید اصول اولیه تولید محتوا را بدانید. برای تولید محتوای پیچ خود می توانید از خدمات مدیریت پیج اینستاگرام تاس نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید